اخبار داغ

برگزاری جشنواره شب های سلامت در سیرجان/تصاویر

برگزاری جشنواره شب های سلامت در سیرجان/تصاویر
جشنواره شب های سلامت بمدت دو روز با ارائه غرفه های مختلف در محل پارک مسافر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سیرجان خبر جشنواره شب های سلامت بمدت دو روز با ارائه غرفه های مختلف سلامت در محل پارک مسافر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیرجان خبر , سیرجان خبر ,

رییس ستاد جشنواره شب های سلامت در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:هدف از برگزاری نمایشگاه این است که با توجه به این که هفته سلامت را در پیش داشتیم همه ساله از اول اردیبهشت ماه با یک شعار خاص برای سلامتی اقشار مختلف جامعه برنامه ریزی می شود و از سوی بهداشت و درمان آن سال را به سوی این شعار سوق داده می شود.

,

اسدی اذعان داشت:شعار امسال هم عبارت است از زندگی سالم که متاسفانه در بین شهروندان مشکل داریم ،بحث فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای و بحث هایی که اکثرا درون فضای مجازی هستند و خانواده ها کمتر باهم گفت و گو می کنند و مهر و محبت در بین خانواده ها کم شده است و استفاده از غذاهای آماده استفاده از مکان هایی که می تواند سلامتی جوانان و نوجوانان را به خطر بیندازد.

,

وی گفت:طبق سال های گذشته سومین سال پیاپی هست که جشنواره شب های سلامت برگزار می شود و با استقبال خوب همشهریان با برنامه های متنوع فرهنگی این جشنواره در حال برگزاری هست که ادارات مختلفی مثل اداره بهزیستی ،هلال احمر و…. در برگزاری این نمایشگاه نقش داشتند.

,

اسدی در پایان اظهار داشت:تعداد غرفه ها ۲۰ عدد هست که خدماتی مثل چک فشار خون ،قند خون و بررسی گروه های خونی و….را ارائه می کنند.

,

 

,

 

,

, , , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه