اخبار داغ

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در میاندوآب برگزار شد

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در میاندوآب برگزار شد
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ دانشگاه ها، همزمان با سراسر کشور با رقابت پنج هزار و ۲۶ نفر در میاندوآب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸۸ اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر  در مرکز آموزش عالی شهیدباکری میاندوآب مجری آزمون های سازمان سنجش کشور در جنوب آذربایجان غربی و دانشگاه پیام نور میاندوآب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , زرین خبر,

افشار کبیری اظهار کرد: در این آزمون پنج هزار و ۲۶ نفر از داوطلبان از شهرهای جنوب آذربایجان غربی حضور داشتند که از این تعداد دو هزار و ۹۱۱ نفر داوطلب مرد و دو هزار و ۱۱۱  نفر زن بودند که با یکدیگر در این آزمون به رقابت پرداختند.

,

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در ۱۳۸ رشته امتحانی و ۶۲ رشته امتحانی شناور و هفت گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی برگزار شد.

,

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب با اشاره به همکاری نهادها و ادارات شهرستان و عوامل اجرایی در برگزاری هرچه بهتر این آزمون، تصریح کرد: از زحمات فرمانداری، شورای تامین، فرماندهی انتظامی شهرستان، ادارات راه و شهرسازی، برق و شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه پیام نورو سایر نهادهای مسئول که در برگزاری هرچه بهتر این آزمون ها نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه