اخبار داغ

روایتی از استاندار:

حتی یک شغل طی سه سال گذشته در استان اصفهان ایجاد نشده است

حتی یک شغل طی سه سال گذشته در استان اصفهان ایجاد نشده است
حجت الاسلام غفاری با اشاره به سخنان استاندار اصفهان، از ایجاد نشدن هیچ شغل جدیدی طی سال های گذشته در استان اصفهان سخن گفت و همایش ملی گیاهان دارویی در دانشگاه پیام نور فریدونشهر را قدمی برای توسعه شهرستان دانست که نیازمند برنامه ریزی مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پونه زار؛امام جمعه فریدونشهر در آستانه روز کارگر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: استاندار اصفهان در جلسه ای که 25 روز پیش برگزار شد سه بار تکرار کرد که طی سه-چهار سال گذشته حتی یک شغل هم در استان ایجاد نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پونه زار,

حجت الاسلام اباصلت غفاری با اشاره به سخن رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، مبنی بر این که تمام تلاش استانداری اصفهان طی سال های گذشته جلوگیری از تعطیلی کارخانجات بوده است، از بی توجهی به رفع مشکل بیکاران انتقاد کرد.

,

*همایش گیاهان دارویی قدم مثبت برای اشتغال شهرستان

, *همایش گیاهان دارویی قدم مثبت برای اشتغال شهرستان, *همایش گیاهان دارویی قدم مثبت برای اشتغال شهرستان,

وی در حالی که ساعاتی پیش اولین همایش ملی نقش گیاهان دارویی در اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور فریدونشهر به اتمام رسید، ضمن مطلوب دانستن این همایش از ریاست دانشگاه و برگزارکنندگان آن تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: نباید در رابطه با این مقوله صرفا به جلسه اکتفا کرد بلکه باید مسئولان با برنامه ریزی مناسب و معقول، نتایج این همایش را برای پیشرفت و توسعه شهرستان با استفاده از گونه های گیاهی خدادادی فریدونشهر به کار ببندند.

,

خطیب جمعه فریدونشهر اما انتقادی نیز از رعایت نکردن شئونات اسلامی در طول همایش به ویژه توسط مسئولان برگزاری کرد و با بیان این که رعایت حجاب در طول همایش هم تذکر داده اما توجهی نشد، این انتقاد را متوجه همه مردم و مسئولان از مراتب بالای نظام تا پایین دانست که نسبت به مشاهده گناه آشکار و مخالفت با دستور پروردگار سکوت می کنند.

,

امام جمعه فریدونشهر در سالروز میلاد امام حسین(ع) یادآور شد در حادثه عاشورا بعد از شهادت امام(ع) و یاران و زمانی که یزیدیان به خیمه ها حمله کرده، خیمه ها را آتش زده و زن و بچه ها را کتک می زدند، حضرت سکینه(س) در آن شرایط رو  به حضرت زینب(س) کرده و (به جای این که از درد و شهادت پدر و برادر و عمو و آتش خیمه ها سخن بگوید) گفت: عمه جان سرم برهنه است پارچه ای برای پوشاندن آن نزدت نیست؟

, ،,

*حج، نه به هر قیمتی

, *حج، نه به هر قیمتی, *حج، نه به هر قیمتی,

حجت الاسلام غفاری سفر حج و زیارت را ارزشمند دانست ولی متذکر شد همین عبادت ارزشمند گاهی ضدارزش خواهد بوداز جمله زمانی که بخشی از هزینه این سفر از طریق حلال به دست نیامده باشد.

,

وی با بیان این حدیث رسول الله(ص) که فرمودند: «اگر کسی به اندازه یک ششم درهم از حرام نصیبش شد و آن را رها کرد برابری می کند با هزار حج مقبول و پسندیده»، از کسانی که با شنیدن خبر موافقت آل سعود با سفر حج تمتع ایرانیان، ابراز خوشحالی کردند انتقاد کرد.

,

خطیب جمعه فریدونشهر با تاکید بر این که: همه ما تابع رهبری، نظام و قانون هستیم، اهمیت خون مسلمانان را بالاتر از حج دانست و گفت: چگونه می شود با آل سعودی که هم عامل قتل است، هم دال بر قتل و هم سبب قتل و گروه گروه مسلمانان را به خاک و خون می کشد، نشست و تفاهم نامه امضا کرد؟

,

امام جمعه فریدونشهر در روزی که به نام «روز شوراها» نامگذاری شده است و در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری طبق حدیثی از امیرالمؤمنین(ع) عاقل بودن، علم و تخصص داشتن، تجربه داشتن، دوراندیش بودن و عزم و اراده داشتن را از خصوصیات شوراها بیان کرد.

,

حجت الاسلام غفاری با بیان این که شورایی که نتواند جلوی حرامی را بگیرد به هیچ دردی نمی خورد، اظهار کرد: آن جا که پای دین در میان است باید محکم ایستاد.

,

وی به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان اشاره کردند که فرمودند: «نامزدهای انتخابات قول بدهند که برای پیشرفت کشور، توسعه اقتصادی و باز کردن گره‌ها، به بیرون از مرزها نگاه نخواهند کرد بلکه به توانایی‌های ملت و ظرفیت‌های کشور چشم می‌دوزند.» و گفت: بعضی ها دستشان به سمت خارج دراز است اما بدانند اگر خارجی ها می توانستند مشکلات را حل کنند، مشکلات اقتصادی خودشان را حل می کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه