اخبار داغ

تابوی شکست دادن سرخابی های پایتخت

کار سخت استقلال مقابل سختکوش های شرق

کار سخت استقلال مقابل سختکوش های شرق
پدیده خراسان از آن دست تیم هایی است که شکست دادنش کار بسیار سختی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ورزش سه"، تیمی منسجم، یکدست، منظم و با برنامه که شاید بهترین نمایش های گروهی را در طول فصل ارائه کرده است. البته در کارنامه پدیده ای ها یک مورد به شدت خودنمایی می کند. عدم کسب پیروزی برابر دو تیم بزرگ پایتخت در دیدارهای رودرو.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


پدیده با وجود آنکه تیم سختکوشی است و همواره برابر تیم های بزرگ حریف دست و پا بسته ای نبوده اما اگر می خواهد جایگاه و پتانسیلش را در فوتبال ایران ثابت کند باید بتواند در مهمترین و پربیننده ترین بازی هایش به پیروزی برسد. چیزی که تا الان موفق به انجام آن نشده اما در بازی فردا سخت به دنبال آن است.

,
,

 

,

شاگردان مهاجری که نه دغدغه سقوط دارند و نه راهی به سهمیه آسیایی، در حالی در مشهد میزبان استقلال خواهند بود که حریف برای رتبه دومی لیگ تلاش می کند. آنها اگر هوشمندانه بازی کنند می توانند از همین اهمیت نتیجه گیری برای آبی های پایتخت به نفع خود سود ببرند و با خیالی آسوده میدان داری کنند و در لحظه کلیدی، به تیم تحت هدایت منصوریان ضربه بزنند. پدیده اگر بتواند در مشهد و مقابل استقلال تهران به برتری دست پیدا کند، از همین حالا می تواند برای رقبا در فصل آینده خط و نشان بکشد و خود را در قد و قواره های بالای جدول نشان دهد. و میزبانی از استقلال فرصت ایده آلی بدین منظور است.

,

 

,

پدیده شو، پدیده شو پدیده!
تیم فوتبال پدیده که هفته گذشته شکست سختی مقابل قهرمان فصل خورد این هفته هم مسابقه سختی برابر استقلال خواهد داشت. البته در این جدال بازیکنان پدیده فرصت خوبی برای جبران ناکامی مقابل پرسپولیس و بروز توانایی هایشان خواهند داشت. به خصوص بازیکنان با کیفیتی مانند جعفری، عباسیان، مرادمند، ایمانی و حتی هارویان ارمنی که فصل درخشانی را پشت سر گذرانده اند و می دانند می توانند از رویارویی برابر شاگردان منصوریان برای خود سکوی پرتاب بسازند.
جوانان با استعدادی چون زامهران و مهربان (که البته با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند) هم می خواهند از آخرین روزهای لیگ شانزدهم نهایت بهره را ببرند و نشان دهند چه قابلیت هایی دارند. انگیزه آنان می تواند باعث شود ره صد ساله را یک شبه بروند و همین موضوع است که آنها را برابر استقلال به بازیکنان خطرناک تری تبدیل می کند.

,
,
,


نگاه به فصل آینده
پدیده که با وجود کادر مربیان مجرب در لیگ برتر نمایش های قابل تحسینی ارائه داده باید این مساله را بپذیرد که اگر درجا بزند و به رتبه های بالای جدول نیاندیشد، کارش در فصل آتی رقابت ها سخت تر از همیشه خواهد شد. پدیده اگر برنامه ای برای حداقل کسب سهمیه آسیایی نداشته باشد، ستاره ها و پدیده های جوانش را از دست خواهد داد و همین استقلال می تواند مقصد بعدی هرکدام از آنها باشد که کمرکش جدول، جاه طلبی هایشان را پاسخگو نیست.
برای فوتبال خراسان که غیبت بازیکنان مستعدش در تیم ملی خوشایند اهالی فوتبال این خطه نیست چاره کار و داشتن نماینده در تیم ملی فوتبال کشورمان تقویت تیم های باشگاهی است که در حال حاضر حضور پدیده به عنوان نماینده استان خراسان در فصل آتی رقابت ها لیگ برتر قطعی است پس می توان از همین امروز اهداف را تعیین کرد و با برنامه ریزی دقیق به آنها دست یافت. چیزی که نیازمند حمایت و برآورده کردن خواسته های مربیان این تیم هم هست.
 

,
,
,
,
,

 

,

ورزشگاه زیبای تزئینی!
اگر شما هم این سوال به ذهنتان رسیده که چرا با وجود افتتاح ورزشگاه زیبای امام رضا در شهر مشهد همچنان از آن در لیگ برتر فوتبال استفاده نمی شود باید به کنجکاویتان حق داد.
در حالی که آخرین روزهای سال 95 مسئولان آستان قدس با دعوت از مقامات فدراسیون فوتبال ورزشگاه امام رضا را افتتاح کردند اما به نظر می رسد هنوز تصمیمی مبنی بر برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر در آن گرفته نشده است! و مصاف پدیده مقابل استقلال تهران، در نهمین روز از اردیبهشت ماه 96 باید در ورزشگاه ثامنی برگزار شود که فاصله طولانی با مرکز شهر دارد، چمنش به شدت آسیب دیده و حتی فاقد اسکوربورد است.

,
,
,


همه این ها در حالی است که هنوز هم هیچ خبری درباره برگزاری اولین مسابقه رسمی فوتبال در آن به گوش نمی رسد. انگار ورزشگاهی که با هزینه های هنگفت ساخته و افتتاح هم شده صرفاً مثل کالای لوکس و تزئینی، برای پُز دادن است.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه