اخبار داغ

فرماندار شهرستان پارس‌ آباد خبر داد؛

اشتغالزایی بیش از 5 هزار نفر در بندر خشک اصلاندوز/احداث پل بر روی رودخانه ارس و ریل گذاری اصلاندوز -هورادیز

اشتغالزایی بیش از 5 هزار نفر در بندر خشک اصلاندوز/احداث پل بر روی رودخانه ارس و ریل گذاری اصلاندوز -هورادیز
فرماندار شهرستان پارس آباد از اشتغالزایی بیش از 5 هزار نفر در طرح بندر خشک اصلاندوز و برنامه هایی که پیش بینی شده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،اکبر صمدی امروز با اعلام این خبر گفت:طی یکسال تلاش و پیگیری مستمر مسئولان شهرستان و استان خصوصا نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل،استاندار اردبیل،ائمه جمعه پارس آباد و اصلاندوز و نماینده شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس،مطالبه بحق مردم اصلاندوز،شهرستان پارس آباد و استان اردبیل به بار نشست و روز چهارشنبه هئیت دولت منطقه اصلاندوز را اولین بندر ریلی کشور تصویب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی افزود:البته این موضوع یک پروسه طولانی مدت بیش از یکسال گذشته بود که بعد از جلسات ، بازدیدها و سفرهای کاری مختلف در سطح مسئولان شهرستانی و استانی در کار گروه ویژه امور مرزی کشور و همچنین کمیسیون سیاسی،دفاعی دولت تصویب شده بود.

,

فرماندار پارس آباد گفت:بندر خشک اصلاندوز در سفرهای روسای جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان و همچنین کمیسیون این دو کشور تصویب شد که با سفرکاری وزیر ارتباطات کشورمان بهمراه وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان و دیگر مسئولان کشوری و استانی نتیجه داد.

,

صمدی از آغاز مراحل عملیاتی بندر خشک  اصلاندوز در سریعترین زمان ممکن خبر داد و گفت:احداث پل بر روی رودخانه ارس،ریل گذاری اصلاندوز -هورادیز و ایجاد پایانه بزرگ مراحل عملیاتی شدن این طرح است  که در این خصوص دولت زیر ساختها را تامین می کند و قطعا مشارکت مردم و سرمایه گذاری بخش خصوصی در نظر است.

,

وی با بیان اینکه مشاورین طرح بندر خشک در حال مطالعه هستند افزود: ان شا الله با عملیاتی شدن بندر خشک شاهد توسعه و عمران و آبادانی همه جانبه منطقه و کل استان باشیم.

,

فرماندار شهرستان پارس آباد از اشتغالزایی بیش از 5 هزار نفر در این طرح و برنامه هایی که پیش بینی شده خبر داد و گفت:با توجه به اینکه امسال بنام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده  است ایجاد بندر خشک اصلاندوز باعث رونق اقتصادی و اشتغالزایی مولد و پایداری خواهد بود که مبارک مردم منطقه و استان باشد.

,

به گزارش ارس تبار،فرماندار پارس آباد همچنین پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز در جمع نمازگزاران این شهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در خصوص مصوبه روز چهارشنبه هئیت دولت در مورد بندر خشک اصلاندوز و اولین بندر ریلی کشور سخنرانی کرده و برای مردم اصلاندوز و استان تبریک گفت.

, ارس تبار,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه