اخبار داغ

رئیس ستاد قالیباف: از جهانگیری متشکرم

رئیس ستاد قالیباف: از جهانگیری متشکرم
رئیس ستاد قالیباف گفت: از آقای «جهانگیری» متشکرم که زمینه دفاع آقای «قالیباف» از جنبش ۹۶ درصدی را فراهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشرق، محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در جمع خبرنگاران در ارزیابی اولین مناظره انتخاباتی اظهار داشت: حلقه طرفداران 4درصدی در مناظره تلاش کرد به جای پاسخگویی، عملکرد ضعیف خود در چهار سال گذشته، مناظره را به حاشیه ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: نامزد جنبش 96 درصد در این مناظره توانست فقط بخشی از بی‌عدالتی‌ها و ستم‌هایی که به اکثریت جامعه شده است را بیان کند و طبیعی است در فرصت‌های دیگر اثبات خواهد کرد که نامزدهای دوگانه دولتی چگونه امکانات کشور را فقط برای 4 درصد جمعیت کشور قرار داده اند.

,

رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف ادامه داد: قالیباف در این مناظره، اخلاق را رعایت کرد اما نامزدهای دولتی با خارج شدن از مرز اخلاق جلوی چشم میلیون‌ها نفر وعده‌های پخش شده در رسانه‌ها را انکار کردند.

,

دهقان خاطرنشان کرد:در واقع نامزدهای دولتی که با هماهنگی وارد شده بودند سه اشتباه تاکنون داشته‌اند اول اینکه به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکرده اند. دوم از روی ناراستی، وعده‌های قبلی را انکار کردند. سوم اینکه به جای شرمندگی و عذرخواهی از ملت، وارد وادی تهمت شدند.

,

وی افزود: البته از آقای جهانگیری تشکر می‌کنم زمینه‌ای فراهم کردند تا آقای قالیباف با دفاع از جنبش 96 درصدی ملت حقایق را به خوبی بیان کند.

,

رئیس ستاد قالیباف گفت: متاسفانه رسانه ملی و مجری برنامه مناظره رعایت وقت نامزدها را به عدالت نداشتند.

,

دهقان اظهار داشت: بررسی مناظره انجام شده نشان می‌دهد آقای روحانی 120 ثانیه بیشتر از وقت مقرر قانونی استفاده کردند و مجری مناظره اقدام جدی انجام نداد.

,

وی افزود: وقتی مجری مناظره‌ها همراه آقای روحانی در سفرهای انتخاباتی‌اش حضور دارد و هر شب شاهد رپرتاژ آگهی تلویزیون برای دولت آقای روحانی هستیم بیشتر از این هم باید شاهد اجحاف در حق سایر نامزدها باشیم

,

رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف تصریح کرد: در مناظره امروز، متاسفانه دوگانه روحانی- جهانگیری به دنبال سیاسی کردن فضای مناظره بودند ولی آقای قالیباف تمام تلاش خود را بر این نهاد که مطالبات اصلی مردم در حوزه بیکاری، رفع مشکل تورم، مسکن، محیط زیست و... را به روشنی بیان کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه