اخبار داغ

شهرداری بوشهر:

گلزار شهدای بوشهر بهسازی می شود

گلزار شهدای بوشهر بهسازی می شود
شهرداری بوشهر گفت: گلزار شهدای بوشهر مجهز به فرش، کفش کن، سیستم گرمایشی و سرمایشی و مانند مقبره های بزرگان دین، نمای کاشی کاری و آینه کاری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، در کشور ما، به طور معمول مردم در شب های جمعه برای خواندن فاتحه بر سر مزار بستگانشان حاظر می شوند و با خواندن قرآن برای آرامش روح عزیرانشان دعا می کنند، اما کمتر کسی را می توان دید که به سر قبور عزیزانش حاظر شود و بعد از آن به زیارت قبور شهدا نرود، چرا که راه شهدا یک ارزش است و مردم برای حفظ این ارزش انقلابی بر سر قبور آن ها حضور پیدا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

گلزار شهدا به لحاظ فضای معنویی که دارد باعث آرامش مردم می شود حال برای اینکه مردم از این فضا بیشترین استفاده ببرند باید فضای مناسبی برای آن ایجاد شود به همین منظور شهرداری بوشهر به تازگی پروژه ای را کلید زده است و اقدام به بهسازی گلزار شهدا با دیوار کشی و کف سازی کرده است.

,

به همین منظور برای اطلاع بیشتر به سراغ شهرداری بوشهر رفتیم تا از جزئیات بیشتر این پروژه اطلاع بیشتری کسب کنیم که در ادامه می خوانیم.

,

, ,

گلزار شهدا مجهز به سیستم خنک کننده می شود

, گلزار شهدا مجهز به سیستم خنک کننده می شود, گلزار شهدا مجهز به سیستم خنک کننده می شود,

غلامعلی میگلی نژاد شهردار بوشهر در گفتگو با سپاس اظهار کرد: به لحاظ مقدس بودن گلزار شهدا، مطلوب نبود که مردم جهت زیارت قبور شهدا با کفش در این مکان مقدس ورود کنند.

,

وی افزود: شهرداری بوشهر برای آسایش خانواده های شهدا و عموم مردم که برای زیارت در این مکان حضور پیدا می کردند اقدام به دیوار کشی اطراف گلزار شهدا و کف سازی آن کرده است.

,

میگلی نژاد با اشاره به فضا سازی گلزار شهدا گفت: این فضا مجهز به فرش، کفش کن، سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز می شود و مانند مقبره های بزرگان دین، نمای کاشی کاری و آینه کاری می شود.

,

وی افزود: تدبیر شده تا در این مکان مدیریت استفتاحات و مدیریت خدام برای کسانی که خادم افتخاری گلزار شهدا می شوند قرار داده شود.

,

, ,

شهردار بوشهر اذعان کرد: با توجه به انتقال قبرستان عمومی به خیابان تنگک، با هماهنگی بنیاد شهید اقدام به بهسازی گلزار شهدا کرده ایم تا خانواده شهدا و عموم مردم که در فضای بهتری قبور شهدا را زیارت کنند.

,

میگلی نژاد با اشاره به ایجاد تغییرات در کف سازی گلزار شهدا گفت: تابلو های عکس موجود در بالای قبر ها جمع می شوند و ضمن یکسان سازی قبور و درج نام و مشخصات آن ها روی سنگ، عکس شهدا با شیب ملایمی روی قبرها قرار می گیرد.

,

به منظور اطلاع از رضایتمندی خانواده شهدا از اجرای این طرح به سراغ آن ها رفتیم و نظراتشان را پرسیدیم که در ادامه می خوانیم.

,

, ,

گلزار شهدا نیاز به بهسازی دارد

, گلزار شهدا نیاز به بهسازی دارد, گلزار شهدا نیاز به بهسازی دارد,

مادر یکی از شهدا در گفتگو با سپاس اظهار کرد: از نظر اینکه سیستم خنک کننده و گرمایشی قرار می دهند و زمین را فرش می کنند بسیار کار مطلوبی است چرا که با آرامش بیشتری بر قبور شهدا می نشینیم و زیارت می کنیم اما این فضاسازی به گونه ای نباشد که فضای دلگیری به وجود آورد.

,

فرزند یکی از شهدای بوشهر گفت: به لحاظ قدیمی شدن فضای گلزار شهدا، بهسازی کردن آن نیاز است، تابستان این مکان خیلی گرم می شود که با قرار دادن کولر این مشکل حل می شود.

, فرزند یکی از شهدای بوشهر گفت: به لحاظ قدیمی شدن فضای گلزار شهدا، بهسازی کردن آن نیاز است، تابستان این مکان خیلی گرم می شود که با قرار دادن کولر این مشکل حل می شود.,

وی افزود: از این اقدام شهرداری رضایت داریم چون با برداشتن این عکس ها فضای گلزار شهدا بازتر می شود و به همین ترتیب فضای بهتری برای نشستن مردم ایجاد می شود.

, وی افزود: از این اقدام شهرداری رضایت داریم چون با برداشتن این عکس ها فضای گلزار شهدا بازتر می شود و به همین ترتیب فضای بهتری برای نشستن مردم ایجاد می شود.,

خواهر شهید اظهار کرد: فضای گلزار شهدا اگر پوشیده و تمیز شود بسیار خوب است، همچنین قرار دادن سیستم خنک کننده باعث آسایش بیشتر مردم می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه