اخبار داغ

مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) خواستار شدند؛

برخورد سریع و قانونی با مجری توهین کننده به ساحت مقدس اما رضا(ع)

برخورد سریع و قانونی با مجری توهین کننده به ساحت مقدس اما رضا(ع)
برخی مداحان وذاکرین اهل بیت عصمت وطهارت خواستاربرخورد قانونی وسریع مراجع قضایی با مجری برنامه تبلیغات یکی کاندیدای ریاست جمهوری دراستان ایلام که به ساحت مقدس آقا علی بن الموس الرضا(ع)توهین کرده بود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سرایان بیدار، مطالب توهین آمیز و جسارت سخیف به مولا و آقا حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) توسط مجری برنامه تبلیغاتی در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در شهر ایلام قهرمان و غیور چنان سخیف و هتاکانه بود که زبان از بیان آن جملات موهن لال می شود، لذا توجه عزیزان را به موارد زیر معطوف می نماید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار،,

١- لازم است تمام کسانی که فیلم و عبارات مجری این برنامه را دیده و شنیده اند از سر تعصب و غیرت دینی مراتب اعتراض و انزجار و برائت خود را به مسئولین محترم نظام از دفتر مقام معظم رهبری گرفته تا مسئولین قوا و خصوصا علمای اَعلام ، اعلام دارند و متذکر شوند که بایستی بدون فوت وقت قوه قضائیه با این شخص هتاک (که بعید است ذره ای اعتقادات مذهبی داشته باشد) برخورد شدید قانونی و شرعی بعمل آورد.

,

٢- علمای بزرگوار ایلام خصوصا امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهر بایستی شدیدا در این خصوص در نماز جمعه از این شخص اعلام برائت نموده و خواستار مجازات این شخص خاطی شوند.

,

٣- یکبار دیگر بر همگان ثابت شد که سلمان رشدی مرتد هم زاد وولد داردونطفه گندیده او هر از چندگاهی به اعتقادات جهان اسلام بی حرمتی روا می داردواین می رساند که بایستی ریشۀ هتاکی به اسلام خشکیده شود. اگر دیروز اصلاح طلبانِ بر مسندِ قدرت نشسته با هتاکان به قرآن و اسلام و ائمه معصومین علیهم صلوات الله اجمعین همراهی نمی کردند امروز شاهد این فجایع در کشور اسلامی ایران و ام القری جهان اسلام نبودیم.

,

٤- بعید نیست که این قضیه جرقۀ آتش فتنه ای باشد که دشمنان برای تخریب انتخابات و تاثیر گذاری برآن برنامه ریزی کرده اند و می طلبد که عزیزان دستگاه امنیتی پیگیر آن باشند.

,

٥- اگر این شخص هتاک و خاطی به ستاد انتخاباتی رئیس جمهور محترم وابسته است جا دارد شخص ایشان که خود را بر اساس شرع و قانون مدافع مذهب و اسلام و قرآن و اهل بیت (ع) می داند ، شدیدترین برخورد را با این فرد بی غیرت داشته باشد و از اینگونه افراد و اعتقادات آنها برائت بجویند.

,

٦- ای کاش آنهایی که سالهاست در صدا و سیما برای مردم از قرآن درس می گویند بجای درس "منکرات عزاداری سید الشهداء(ع)" که بسیار توهین آمیز بود و دستگاه اهل بیت را به سخره گرفته بودند ، این روزها درسی از منکرات تبلیغات انتخابات را بازگو کنند تا چنین اشخاص بی حیایی با اعتقادات ملت عزیز بازی نکنند.

,

٧- خود آقایان اصلاح طلب فارق از جناح بندی های سیاسی اگر خود را شیعۀ امیر المومنین (ع) می دانند که می دانند جا دارد از سرغیرت و تعصب دینی با این فرد معلوم الحال برخورد لازم را داشته باشند تا مردم اعتقادات آنها را پای جناح بندی های سیاسی حساب نکنند.

,

در خاتمه به سهم خودم از ساحت مقدس و نورانی مولا و ولی نعمت ایران ، تمام هستی این مملکت ، وجود نازنین امام الرئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء عاجزانه طلب بخشش داریم ، امید داریم الطاف بی کران آن حضرت همواره بر ملت ایران مستدام باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه