اخبار داغ

مدیر هنرستان فنی دکتر حسابی دماوند:

حدود ۱۰ هزار نفر از هنرستان فنی دکتر حسابی دماوند فارغ‌التحصیل شده‌اند/ ۹۰ درصد از فارغ‌التحصیل مشغول به فعالیت در بازار کار هستند

حدود ۱۰ هزار نفر از هنرستان فنی دکتر حسابی دماوند فارغ‌التحصیل شده‌اند/ ۹۰ درصد از فارغ‌التحصیل مشغول به فعالیت در بازار کار هستند
مدیر هنرستان فنی دکتر حسابی دماوند گفت: از ابتدای تأسیس هنرستان فنی دکتر حسابی دماوند تاکنون، حدود ۱۰ هزار نفر از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند که ۹۰ درصد از آن‌ها مشغول به‌کار می‌باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم بابایی در حاشیه برپایی نمایشگاه هفته گرامیداشت مشاغل در هنرستان فنی دکتر حسابی دماوند در گفتگو با خبرنگار  تارود، اظهار داشت: با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، در نخستین هفته از اردیبهشت‌ماه، نمایشگاه متمرکز هفته مشاغل در هنرستان دکتر حسابی با حضور چهار هنرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، لازم است تا مسئولان بیشتر به فکر اشتغال جوانان باشند تا با تمهیدات به‌عمل‌آمده، شاهد افزایش تولید و اشتغال در جامعه باشیم.

,

مدیر هنرستان فنی دکتر حسابی دماوند خاطرنشان کرد: از ابتدای تأسیس هنرستان دکتر حسابی تاکنون، حدود ۱۰ هزار نفر از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند که ۹۰ درصد از آن‌ها مشغول به‌کار می‌باشند.

,

بابایی تأکید کرد: مهم‌ترین مزیت هنرستان در این است که فارغ‌التحصیلان پس از اخذ مدرک دیپلم، می‌توانند با حرفه‌ای که آموختند مشغول به‌کار شوند و این نویدی است که برای ادامه تحصیل با مدرک از هنرستان، مشکلی برای ادامه تحصیل در دانشگاه ندارند و حتی تعدادی از فارغ‌التحصیلان از این مرکز آموزشی، موفق به اخذ مدرک دکترا نیز گردیدند.

,

وی تصریح کرد: در این هنرستان ۲۵۰ دانش‌آموز در پنج رشته آموزشی الکترونیک، الکتروتکنیک، زیرمجموعه رشته برق، مکانیک خودرو، کامپیوتر و ساختمان مشغول به تحصیل می‌باشند.

,

مدیر هنرستان فنی دکتر حسابی دماوند با اشاره به قدمت ۲۸ ساله این مرکز آموزشی گفت: خوشبختانه این هنرستان مورد استقبال دانش آموزان از شهرهای رودهن، بومهن و پردیس نیز قرارگرفته است افرادی از شهرهای مذکور در آن مشغول تحصیل هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه