اخبار داغ

بارش رگباری باران در زنجان ادامه دارد

هشدار هواشناسی زنجان به کشاورزان نسبت به بارش تگرگ/شهروندان از تردد در کنار رود خانه ها و مسیل ها خود داری کنند

هشدار هواشناسی زنجان به کشاورزان نسبت به بارش تگرگ/شهروندان از تردد در کنار رود خانه ها و مسیل ها خود داری کنند
کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه احتمال بارش تگرگ در استان زنجان پیش بینی می شود، گفت: کشاورزان اقدامات پیشگیرانه در رابطه با بارش تگرگ را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان ، به وضعیت هوای استان زنجان طی هفته جاری اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه بارشی از روز گذشته وارد استان زنجان شده و فعالیت های خود را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه هوای امروز استان زنجان ابری همراه با بارش رگباری باران و رعد و برق خواهد بود، تصریح کرد: وزش باد شدید 40 تا 60 کیلومتر در ساعت در استان زنجان پیش بینی می شود.

,

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه احتمال بارش تگرگ در استان زنجان پیش بینی می شود، افزود: کشاورزان اقدامات پیشگیرانه در رابطه با بارش تگرگ را انجام دهند.

,

احتمال آب گرفتگی معابر و سیل آبی شدن مسیر ها وجود دارد

, احتمال آب گرفتگی معابر و سیل آبی شدن مسیر ها وجود دارد,

سلطانی با اشاره به اینکه بارش رگباری باران فردا هم به صورت ضعیف در استان زنجان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به علت بارش رگباری باران احتمال آب گرفتگی معابر و سیل آبی شدن مسیر ها وجود دارد.

,

وی به سردترین و گرمترین ایستگاه هواشناسی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: قیدار با 8 درجه بالای صفر سردترین وماهنشان با 25 درجه بالای صفر گرمترین شهر را به نام خود ثبت کرده است.

,

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه به علت بارش رگباری باران ، گرفتگی معابر و سیل آبی شدن مسیر ها شهروندان از تردد در کنار رود خانه ها و مسیل ها خود داری کنند، تاکید کرد: با توجه به وقوع رعد و برق در استان زنجان از فعالیت در فضا های باز و ارتفاعات امروز و فردا خودداری شود.

,

نفوذ سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه

, نفوذ سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه,

سلطانی با اشاره به اینکه دمای فعلی زنجان 11درجه بالای صفر است، عنوان کرد: دمای فعلی هوا در زنجان نسبت به روز گذشته 2 درجه افزایش داشته است.

,

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از اواخر وقت روز یک شنبه از استان خارج خواهد شد، گفت: سامانه بارشی جدیدی از روز سه شنبه وارد استان خواهد شد و بارندگی ها تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه