اخبار داغ

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان:

تصادف دو دستگاه اتوبوس واحد در اصفهان ۲۰ مصدوم به همراه داشت

تصادف دو دستگاه اتوبوس واحد در اصفهان ۲۰ مصدوم به همراه داشت
دکتر راستین از تصادف دو دستگاه اتوبوس واحد در اصفهان خبر داد که براثر آن ۲۰ نفر دچار مصدومیت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفتگو با صاحب‌نیوز، از سانحه تصادف دو دستگاه اتوبوس واحد باهم خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

غفور راستین در مورد جزییات این حادثه، گفت: این حادثه عصر روز جمعه و طی تماسی با سامانه اورژانس 115 گزارش شد که بلافاصله تکنسین‌ها و آمبولانس‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

,

وی با اشاره به محل حادثه، گفت: این سانحه تصادف در خیابان لاله سه‌راه فاطمیه رخ‌داده بود که براثر آن 20 نفر دچار مصدومیت شدند.

,

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بابیان اینکه 10 زن، چهار مرد و 6 کودک صدمه‌دیده بودند، اظهار کرد: مصدومان حادثه برای تکمیل روند درمان به بیمارستان‌های امین و کاشانی انتقال داده شدند.

,

* تصادف تریلی با سمند 4 مصدوم داشت

,

راستین همچنین با اشاره به حادثه دیگری که بامداد امروز در ساعت 03:07 صبح به وقوع پیوسته بود، گفت: در این سانحه یک دستگاه تریلی با خودروی سواری سمند تصادف کرده بود.

,

وی ادامه داد: این سانحه تصادف در محور نائین – اردستان به وقوع پیوسته بود که متأسفانه براثر آن 6 نفر آقا مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان‌های شهرستان نائین و اردکان انتقال داده شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه