اخبار داغ

پس از گذشت یک سال :

مسکن مهر رودان در پیچ و خم نابسامانی ها/ رها سازی فاضلاب چالش جدی مهرنشینان+تصاویر

مسکن مهر رودان در پیچ و خم نابسامانی ها/ رها سازی فاضلاب چالش جدی مهرنشینان+تصاویر
پس از گذشت یک سال از وضعیت نابسامان وضعیت مسکن مهر در رودان و نارضایتی های شدید مالکین این منازل، تاکنون اقدام اساسی در جهت رفع این مشکل صورت نگرفته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛وضعیت نابسامان و رها سازی فاضلاب در کوچه ها و معابر عمومی در مسکن مهر رودان، علاوه بر نازیبایی و آلودگی بصری، باعث انتشار بوی نامطبوع، تجمیع و تکثیر حشره و جانوران موزی و در نتیجه شیوع بیماری های مختلف می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

یکی از ساکنین مسکن مهر رودان با از وضعیت موجود فاضلاب اظهار کرد: چندین بار به ادارات مربوط مراجعه کردیم اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است .

,

در ادامه افزودند : برخی از ساکنین به دلیل بوی تعفن زیاد ناشی از رهاسازی فاضلاب در کوچه ها و خیابان ها از این محله به محلات دیگر سکونت کردند.

,

سالاری یکی دیگر از مالکین مسکن مهر تعاونی کارگران پر تلاش گفت: با توجه به اینکه چندین مدرسه در این محدوده واقع شده و فاضلاب ها هم همچنین در خیابان ها جولان می دهند از این رو مکاتبات زیادی با اداره آب و فاضلاب رودان جهت برطرف کردن این مشکل و شبکه بهداشت جهت نظارت و پیگیری صورت گرفته که متاسفانه هیچ یک از این ادارات سلامت مردم را در اولویت کار خود قرار نداده اند .

,

ناظر دهقانی رییس اداره محیط زیست رودان در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز در این خصوص اظهار داشت : یکی از دلایل بروز چنین مشکل در شبکه فاضلاب مسکن مهر تحویل زود هنگام آنان به مالکین بدون آماده سازی شبکه فاضلاب می باشد و در این خصوص از طرف اداره محیط زیست چندین جلسه برگزار شده و مصوباتی داشته است اما متاسفانه به این مصوبات عمل نشده که این فاضلاب های رها شده در خیابان موجب بسیاری از بیماری های زیست محیطی خواهد شد.

, رودان نیوز,

به گزارش رودان نیوز علت اصلی مشکل فاضلاب مسکن مهر رودان عدم آماده سازی شبکه فاضلاب این مجتمع ها اعلام شده است ،اما پس از گذشت بیش از دو الی سه سال از تحویل این منازل به مالکین چرا در جهت رفع این مشکل اساسی با تخصیص اعتباری ناچیز اقدامی صورت نگرفته است ؟

, رودان نیوز,

دولت محترم اگر چنانچه مسکن مهر را یک مصیبت بزرگ دانسته و در جهت تکمیل تعداد بسیاری از منازل باقی مانده مسکن مهر در رودان هیچ اقدامی صورت نداده است که در گزارشی به این مسئله هم خواهیم پرداخت ،حداقل حفظ سلامت مردم را یکی از اولویت های مهم خود قرار داده و شبکه فاضلاب این منازل را اصلاح نماید.

,

در پایان ازمسئولین محترم شهرستان رودان که از این موضوع اطلاع کامل دارند،انتظار می رود با هماهنگی و تعامل در جهت رفع این مشکل قدم بردارند چرا که تامین سلامت شهروندان یکی از مهمترین اولویت های دولت به شمار می رود و در حقوق شهروندی منتشر شده توسط دولت هم به این مقوله اشاره ای ویژه شده است .

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه