اخبار داغ

تحولات سوریه؛

ترکی سازی مناطق شمالی سوریه توسط دولت اردوغان+تصاویر

ترکی سازی مناطق شمالی سوریه توسط دولت اردوغان+تصاویر
منابع آگاه در شمال سوریه اعلام کردند که دولت ترکیه در حال خریداری اراضی شمالی این کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ منابع محلی موجود در شهرک «الراعی» واقع در شمال استان سوریه اعلام کردند که ترکیه در حال خرید زمین‌های شمالی این کشور از طریق تعدادی از ترکمن‌های موجود در منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، ترکیه با مبالغ هنگفتی، زمین‌های روستا را از صاحبانشان خریداری می‌کند و آن‌ها را در اختیار ترکمن‌های موجود در منطقه که از طرفداران ترکیه هستند قرار می‌دهد که این عمل یادآور خرید اراضی سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی است که از طریق خیانت‌کاران موجود در منطقه صورت گرفت.

,

دولت ترکیه قصد دارد بافت جمعیتی منطقه الشهباء در شمال سوریه را تغییر دهد و این عمل را با ایجاد پایگاه نظامی در منطقه برای آموزش صدها تروریست در این پایگاه آغاز کرد که در ابتدای این اقدام ظالمانه، صدها تن از مردم منطقه را مجبور به ترک خود منازل کرد.

,

در همین خصوص منابع آگاه در شهرک الراعی اعلام کردند که دولت ترکیه با مبالغ هنگفت در حال خرید زمین‌های منطقه است تا از طریق در اختیار گذاشتن این زمین‌ها به ترکمن‌های طرفدار خود این مناطق شمالی سوریه بخصوص در شمال استان حلب را تحت کنترل خود درآورد.

,

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، ارتش ترکیه با نفوذ به مناطق مرزی و یورش به روستاها، مردم مناطق را مجبور به ترک منازل خود می‌کنند.

,

دولت ترکیه در چند سال اخیر، به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش و شبه‌نظامیان کرد، حملات گسترده‌ای را علیه مناطق مرزی خود در شمال سوریه کرده است که علاوه بر خسارت مالی، جان‌ده‌ها تن از سوری‌های منطقه را گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه