اخبار داغ

رییس ستاد حجت الاسلام سید رییسی در دشتستان:

هزینه ای برای ریخت پاش کردن نداریم/ اعلام حمایت جمعی از اصلاح طلبان دشتستان از رییسی

هزینه ای برای ریخت پاش کردن نداریم/ اعلام حمایت جمعی از اصلاح طلبان دشتستان از رییسی
رییس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در دشتستان گفت: جمعی از اصلاح طلبان شهرستان دشتستان از حجت الاسلام ریسی حمایت کرده اند و به زودی ستادی را در شهر برازجان راه اندازی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ناصرون " رییس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در دشتستان در مراسم افتتاح ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت: هرچی افتخار و عزت در کشور  داریم همگی مدیون امام و شهدای گرانقدر است و اکنون رهبر انقلاب با رهنمودهای خود  آزادی خواهان جهان را از زیر سلطه ظلم امیدوار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

ابراهیم مهتدی به سخنان رهبری پیرامون مدیر انقلابی اشاره کرد اذعان داشت: موقعیت فعلی و فضای کشور با اشاره به سخنان رهبر و نصیحت ها و رهنمودهای ایشان و به یک مدیریت انقلابی نیاز دارد و اگر می خواهیم این بی مدیریتی  بر طرف بشود باید کسانی که روی کار می آیند امیدی به بیرون از مرزها نداشته باشند.

,

وی اضافه کرد: باید نگاه یک مدیر به عزت و شرافت دورن کشور باشد و نگاه به توانایی امروز قدرت علمی کشورو نخبگان این مملکت داشته باشد و اکنون پیشرفت های نظامی کشور دیگران را به لرزه انداخته است و خواب راحت را از چشم مستکبران گرفته است.

,

مهتدی درباره روند فعالیت ستاد حجت الاسلام رییسی در دشتستان این چنین بیان داشت : این ستاد براساس مدیریت در سطح کلان کشور و فراخوان و فراگیری مردمی وحدت بخش است ودرب ستاد بر روی همه اقشار باز است و همه عضو ستاد و ما هزینه ای برای ریخت پاش کردن نداریم و مانند دفاع مقدس با تمام توان پشت خاکریز تلاش می کنیم و همه هزینه های ما مردمی است.

,

وی تشریح کرد:  مردم و مسولین در این مدت با تماس با بنده اعلام حمایت کرده اند و حتی کسانی مسولینی در این دولت در راس کار هستند و در حال حاضر در دولت جایگاه مدیریتی دارند ولی از حجت السلام رییسی حمایت کرده اند و گفته اند برای وی کار می کنیم و این حرکت شور و احساس و حماسی مردم اقلابی  رو نشان می دهد.

,

رییس ستاد حجت الاسلام سید ابرهیم رییسی در دشتستان با اعلام خبر مبنی بر فعالیت به زودی ستاد اصلاح طلبان دشتستان در حمایت از این کاندیدای داد و تصریح کرد: جمعی از اصلاح طلبان شهرستان دشتستان با اعلام حمایت خود از حجت الاسلام رییسی و مبنی بر اینکه تشخیص داده اند برنامه های حجت الاسلام رییسی مورد قبول آنان است در حال راه اندازی ستادی در شهر برازجان هستند که این ستاد به زودی در هفته های آینده شروع به کار می کند.

,

وی همچنین درباره فعالیت ستادها در دیگر بخش های شهرستان افزود: حکم ستاد هر بخش در شهرستان به زودی زده می شود و ستادها  به زودی فعالیت خود را آغاز می کنند.

,

همچنین در این مراسم غلامرضا مختاری، دکتر دهقان فرد و ضیا سه کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی سخنانی را بیان کردند

,

انتهای پیام/.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه