اخبار داغ

عضو شورای تبیین بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد:

تفکر مبتنی بر غرب باعث عدم توجه به ظرفیت های درون کشور شده است

تفکر مبتنی بر غرب باعث عدم توجه به ظرفیت های درون کشور شده است
عضو شورای تبیین بسیج دنشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه تفکر مبتنی بر غرب و لیبرالیسم که نگاه به غرب دارد،عدم توجه به ظرفیت های درون کشور را تشدید کرده که همین عامل مانع رشد و توسعه اقتصاد کشور شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام میثم روشن عضو شورای تبیین بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع چرامی ها بیان کرد: معیشت امروز یکی از مهم ترین مشکلاتی است که پیش روی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

وی افزود:هنگامی که از اقتصاد ایران سخن گفته می شود عده ای عوامل سیاسی را مهمترین مورد در عدم پیشرفت ایران در حوزه اقتصادی می دانند و بیان می کنند تا موانع سیاسی در داخل و خارج درست نشود،اقتصاد ایران نیز درست نمی شود.

,

روشن ادامه داد:وضعیت ایران به همین موارد تنها و وضعیت کنونی تحریم ها دچار نیست چراکه فقط 10درصد وضعیت اقتصادی ما با توجه به نظر کارشناسان مرتبط با تحریم هاست.

,

عضو شورای تبیین بسیج استان اضافه کرد:بخش اصلی مشکلات ایران سیاست های غلط و غیرانقلابی در حوزه اقتصادی است.

,

وی با اشاره به قدرت دفاعی ایران اظهار کرد:ما در بخش دفاعی به بهترین وضع رسیده ایم زیرا کارهای جهادی توسط نیروهای انقلابی صورت گرفته است.

,

روشن با اشاره به مدیریت انقلابی کشور بیان کرد:فقدان مدیریت انقلابی و در پی آن نگاه به بیرون از کشور دو عامل مهم در طول این چندسال است که به کشور ما ضربه زده است.

,

عضو شورای تبیین بسیج استان گفت:امروزه تفکر مبتنی بر غرب و لیبرالیسم که نگاه به غرب دارد،عدم توجه به ظرفیت های درون کشور را تشدید کرده که همین عامل مانع رشد و توسعه اقتصاد کشور شده است.

,

وی افزود:ما می توانیم با وجود اقتصاد درونزا و نگاه ویژه به دورن کشور اقتصادی شکوفا داشته باشیم چراکه معنای اقتصاد مقاومتی یا تکیه بر ظرفیت های دورنی و دانش بنیان همین است که توسط مقام معظم رهبری به مسئولان گوشزد شده است اما کدام گوش شنوا !

,

روشن به نقش مردم کشور در پیشبرد اقتصاد ایران اشاره کرد و اضافه کرد:نقش مردم در این مطلب نیز احساس می شود زیرا با خرید کالای ایرانی توسط ملت ایران می توان گامی بلند برای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت اقتصاد کشور برداشت.

,

وی در ادامه بیان کرد:فساد و قاچاق کالا نیز دو عامل دیگر در عدم تحقق اقتصاد مقاومتی است که متاسفانه این موارد در استان ما به علت نزدیکی به بنادر دیده می شود.

,

عضو شورای تبیین بسیج استان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا گفت:یکی از صحنه های مردمی که در حوزه مردم سالاری دینی است،مبحث انتخابات است.

,

روشن در پایان سخنانش گفت:حضور مردم پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان استکبار است که نظام جمهوری اسلامی را روزانه زیر سوال می برند تا مردم ناامید شوند.بیایید تا با انتخابی به دور از طایفه یا جناح خاص فرد اصلح و انقلابی خود را انتخاب کنیم چراکه نگاه ما باید پس از گذران38سال از انقلاب نگاهی به تجربه گذشته وبه ویژه تحقق نظام اسلامی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه