اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

رئیس جمهور آینده باید عملگرا باشد/ دولت یازدهم از ظرفیت های داخلی استفاده نکرد

رئیس جمهور آینده باید عملگرا باشد/ دولت یازدهم از ظرفیت های داخلی استفاده نکرد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آینده باید عملگرا بوده و برنامه ریزی مناسبی برای اجرای برنامه های اقتصادی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقف چی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: من وابسته به حزب و گروه خاصی نیستم اما امیدوارم کسی که به مردم بیشترین تعهد عملیاتی را می دهد، رئیس جمهور آینده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید به جای شعار به فکر عمل بوده و کارهای عملیاتی را در نظر بگیرد، تصریح کرد: عملگرایی نیاز امروز جامعه است.

,

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جهان کشورها همواره به سمت توسعه گام برمی دارند، خاطرنشان کرد: باید رئیس جمهور آینده نیز مسیر توسعه کشور را مشخص کند.

,

وقف چی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های داخلی به جای نگاه به خارج از کشور باید برنامه جدی رئیس جمهور آینده باشد، بیان داشت: رئیس جمهور باید به مدیریت قشر جوان اعتقاد داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه میزان رضایتمندی از دولت در حال حاضر کاهش یافته است، بیان داشت: دولت تدبیر و امید نتوانست از ظرفیت های کشور به خوبی استفاده کند.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های انسانی و توانمندی های اقتصادی در کشور، بیان داشت: ضروری است به جای تکیه به دیگران به ظرفیت های کشور تکیه کنیم.

,

وقف چی با بیان اینکه از نگاه به بیرون کشور نتیجه خوبی نگرفت،ادامه داد : امیدواریم رئیس جمهور آینده برای سربلندی کشور گام بردارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه