اخبار داغ

مستند «بابایی» منتخب جشنواره جهانی فجر شد

مستند «بابایی» منتخب جشنواره جهانی فجر شد
تندیس، دیپلم افتخار و ۱۰۰ میلیون‌ ریال جایزه سی و پنجمین جشنواره جهانی فجر به مظفر حسین خانی هزاوه برای مستند «بابایی» اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اراک امروز مستند «بابایی» در نخستین روز از سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر پردیس «چهارسو» به روی پرده رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

این مستند توسط مظفر حسینخانی هزاوه ساخته شده که در ارتباط با زندگی شهید بابایی است. این مستند در زمان شهادت شهید بابایی ساخته شده و لحظات قبل از اعزام وی به عنوان مدافع حرم در سوریه و عراق را به تصویر کشیده است و در پایان این فیلم شاهد هستیم که وی به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

,

مستند "بابایی" روز گذشته در پایان جشنواره جهانی فیلم فجر جایزه بخش محمد امین(ص) را به خود اختصاص داد.

,

مظفر حسینخانی هزاوه کارگردان مستند بابایی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: مستند شهید بابایی یکی از تولیدات فاخر استان مرکزی است  که ساخت این مستند یک سال طول کشید اما در مدت ساخت آن واقعاً انتظار نداشتم «علیرضا بابایی» شهید شود. من آدمی نیستم که بتوانم چنین مستندی را بسازم. درواقع این مستند توسط شهید بابایی ساخته شد.

, اراک امروز,

حسینخانی اظهار کرد: این مستند زندگی شهید والامقام بابایی را از چند روز قبل از شهادتش تا پایان مراسم تشییع و خاکسپاری در مدت زمان ۸۰ دقیقه به تصویر کشیده است.

,

کارگردان مستند بابایی بیان کرد: این مستند در رقابت با ۴۰۰ فیلم مستند به عنوان منتخب جشنواره جهانی فجر انتخاب شد و مورد توجه اهالی فیلم سازان قرار گرفت.

,

گفتنی است روز گذشته در آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر که با حضور چهره‌های سیاسی و فرهنگی برگزار شد، تندیس، دیپلم افتخار و ۱۰۰ میلیون‌ ریال جایزه در بخش بهترین‌ها به مظفر حسین‌خانی هزاوه برای مستند «بابایی» تقدیم شد.

,

شهید مدافع حرم«علیرضا بابایی» متولد ۱۳۵۱ و کارمند دانشگاه اراک و فرمانده اسبق گردان عاشورا حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی و مسئول امور خوابگاه‌های دانشگاه اراک بود که به عنوان نیروی داوطلب بسیج به قصد دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم عراق شد و در ۲۵اردیبهشت در فلوجه عراق در تله انفجاری تروریست‌های تکفیری گرفتار و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار شد.

,

گفتگوی ویژه دیار آفتاب با خانواده شهید مدافع حرم «علیرضا بابایی» را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

, اینجا ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه