اخبار داغ

سرپرست گروه هنری یاس کبود خبر داد:

اجرای نمایش "حیدر" روایتی از زندگی اولین شهید مدافع حرم ملایر

اجرای نمایش "حیدر" روایتی از زندگی اولین شهید مدافع حرم ملایر
سرپرست گروه هنری یاس کبود گفت: نمایش "حیدر" روایتی مستند از زندگی اولین شهید مدافع حرم ملایر حاج حیدر ابراهیم‌خانی از امروز به روی صحنه تئاتر می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی روزبهانی در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایش "حیدر" درباره بخشی از زندگی اولین شهید مدافع حرم ملایر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی با اشاره به خلاصه‌ای از این نمایش بیان کرد: حیدر که تقریباً در خانه عمویش بزرگ‌شده تصمیم می‌گیرد با دخترعمویش لیلا ازدواج کند و با توجه به اینکه او یک سپاهی است و شرایط خود را همان ابتدا می‌گوید که ممکن است هر اتفاقی برایش بیفتد و لیلا می‌پذیرد.

,

سرپرست گروه هنری یاس کبود افزود: چند سال بعد از ازدواج حیدر عازم سوریه می‌شود و لیلا در تنهایی خود با حیدر و خاطراتش سر می‌کند تا اینکه خبر شهادت حیدر را می‌آورند و...

,

وی گفت: نویسنده نمایش "حیدر" توسط پژمان شاهوردی است و این کار به مدت پنج شب و در دو سانس در سالن مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه می‌رود.

,

وی با اشاره به عوامل این نمایش بیان کرد: فروزان حسینی، زهیر کزازی، حامد سرایی، علی‌محمد بیات، محسن حیدری، محدثه یاری و حسین رشیدی بازیگران این نمایش هستند.

,

روزبهانی افزود: سمیه حیدری نورپرداز و راضیه روزبهانی موسیقی این نمایش را بر عهده داشته و مهی روزبهانی هم کارگردان نمایش حیدر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه