اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری:

دشمنان به‌دنبال ایجاد چالش در انتخابات هستند/ ایجاد امنیت برای حضور حداکثری اولویت سپاه است

دشمنان به‌دنبال ایجاد چالش در انتخابات هستند/ ایجاد امنیت برای حضور حداکثری اولویت سپاه است
فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری گفت: برگزاری انتخابات سالم و فراهم کردن شرایط و برقراری امنیت برای حضور حداکثری، مهمترین وظیفه سپاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی طلوعی در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، اظهار داشت: رسالت اصلی و اولویت وظایف سپاه، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی طلوعی در گفت‌وگو با خبرنگار , آفتاب ری, ، اظهار داشت: رسالت اصلی و اولویت وظایف سپاه، حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است.,

وی گفت: انقلابی که توسط امام خمینی (ره) و مردم بنیانگذاری و پایه‌ریزی شده و در سال 57 به پیروزی رسیده است بعد از گذشت 39 سال نباید تحت هیچ شرایطی دچار خدشه بشود.

,

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری تصریح کرد: یکی از زمان‌هایی که دشمنان نظام به دنبال ایجاد چالش در انقلاب هستند زمان انتخابات است از این رو سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی در کنار واجا و ناجا نسبت به برقراری امنیت در انتخابات به ایفای نقش می‌پردازد.

,

وی با بیان این‌که عملکرد سپاه، تبیین گفتمان رهبری است، اظهار داشت: امام خامنه‌ای در وهله اول به حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند و لذا باید شرایطی فراهم کنیم که همه افراد واجد شرایط به پای صندوق های رای بیایند و پس از آن سعی کنیم انتخابات سالم و در سایه ثبات امنیت برگزار نماییم.

,

طلوعی با بیان این‌که رقابت سالم بسیار حائز اهمیت است، گفت: رقابت در انتخابات باید به‌گونه‌ای باشد که حیثیتی از نظام و شخص زیر سئوال نرود و موازین شرعی رعایت شود تا بتوانیم الگویی از رقابت سالم را به دنیا مخابره بکنیم.

,

وی، شایسته گزینی و اصلح گزینی را آخرین مرحله از موارد مهم انتخاباتی دانست و افزود: سپاه برای صیانت از رای مردم، تمام تهدیدها و آسیب ها در محورهای سیاسی، امنیتی، انتظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را رصد می‌کند.

,

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری با اشاره به تلاش دشمنان در تمامی زمینه ها، ادامه داد: هدف از این رصد که در کف جامعه، رسانه ها و مطبوعات و شبکه های مجازی انجام می شود، این است که به حیثیت نظام لطمه وارد نشود و دست دشمنان کوتاه شود.

,

وی ادامه داد: در سطح شهرستان جلسات تعاملی در قالب شورای تامین و کمیته امنیتی خاص انتخابات با فرمانداری و جلسه پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری برگزار شده و وظایف کلیه نهادها، ادارات، دادگستری، واجا و ناجا تبیین شده است.

,

طلوعی عنوان کرد: مکان‌ها و نقاط حساس شهرستان نیز مورد رصد قرار دارد و شرایط برای حضور همه سلایق سیاسی فراهم است تا یک رویداد ملی رقم بخورد.

,

وی بیان داشت: هدف اصلی ما در نهایت سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد احساس امنیت و رضایت‌مندی برای مردم است.

,

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری با اشاره به این‌که سرکلانتری نهم فاتب در شهرری به اندازه کافی نیرو دارد، گفت: درصورت نیاز و درخواست نیرو از بسیج آماده همکاری در شعب اخذ رای هستیم .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه