اخبار داغ

اتمام سومین هفته مسابقات سوارکاری استان با معرفی نفرات برتر

اتمام سومین هفته مسابقات سوارکاری استان با معرفی نفرات برتر
سومین هفته مسابقات سوارکاری استان در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان و در یک هوای مطبوع بهاری با حضور سوارکارانی از باشگاههای سوارکاری اَوِسینا،آذرخش،اکباتان،شبدیز،پرواز و اکباتان به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،رقابتهای پرش با اسب هیئت ورزشی سوارکاری استان همدان در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه ١٣٩٦ به سومین ایستگاه خود رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,


این رویداد در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان و در یک هوای مطبوع بهاری با حضور سوارکارانی از باشگاههای سوارکاری اَوِسینا،آذرخش،اکباتان،شبدیز،پرواز و اکباتان در رده های اسب و سوار مبتدی ،رده E، سوارکاران رده سنی زیر ١٨سال و D1دشواری تدریجی برگزار شد.

,
,


طراحی مسیر این رقابت را سید وحید برقعی طراح مسیر Level one فدراسیون جهانی بر عهده داشت.

,
,


در رده سنی زیر ١٨سال سوارکار خوش آتیه جامعه سوارکاری همدان فرزاد سهیل قاسمی از مجموعه سوارکاری اکباتان به مقام نخست دست پیدا کرد .

,
,


در رده مسابقه مخصوص دشواری تدریجی سهند بی بی گل سوار بر کوجک لیبروآ از باشگاه اَوِسینا و با مجموع امتیاز٦٥ و زمان٧٠:٧٠ اول شد،مهرداد سهیل قاسمی همراه با تکش با امتیاز ٦٥و زمان ٧٠ثانیه و ٨٠صدم ثانیه از اکباتان دوم شد و مهدی صمدی با ملونی با بدست اوردن٦١امتیاز و زمان٧٤:٢٣از مجموعه سوار اَوِسینا سوم شد.

,
,


گفتنی برخی از سوارکاران مطرح استان به دلیل شرکت در رقابتهای خارج از استان نتوانستند در این رقابت ها شرکت کنند.

,
,


کیانا احمدی با فیونر در مسابقات پرش با اسب هیئت تهران در باشگاه آزمون شرکت کرد و در رده جوانان به مقام نخست دست پیدا کرد.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه