اخبار داغ

با حضور حجت الاسلام و المسلمین دهنوی/

دانشجویان آماده شدند تا "خانه ای پیش خدا" بسازند

دانشجویان آماده شدند تا "خانه ای پیش خدا" بسازند
دو کارگاه آموزشی با موضوع خانواده در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد؛ دو کارگاه آموزشی با موضوع خانواده با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین دهنوی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  و معاونت فرهنگی دانشگاه شهرکرد وبا حضوراساتید، کارمندان و دانشجویان در دانشگاه شهرکرد برگزارشد.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
, ,
,

حسین دهنوی که کارشناس امور تربیتی و خانواده است در گفتگویی گفت:
من در بیست و سه سالگی ازدواج کردم و درسم را در نیشابور تمام کردم و به قم مشرف شدم و پایه سوم حوزه را که تمام کردم ، به شهرمان برگشتم و اقدام به ازدواج کردم . اهل نیشابور هستم. 


وی توضیح داد: نحوه خواستگاری من خیلی عادی و بر اساس اعتقاداتی که داشتم بود. من قبل از ازدواج با همسرم آشنا نبودم و در همان مراسم خواستگاری ایشان را دیدم.
 

,
,
,
,
,
,
, ,


ازدواج ما خیلی ساده بود و شرط اول ازدواج من این بود که با خانم سیده ازدواج کنم زیرا به حضرت فاطمه (س) ارادت خاصی داشتم. دوست عزیزی خانواده محترمی را به ما معرفی کردند و طبق آداب و رسوم ما به همراه خانواده مان به خواستگاری رفتیم. الحمدلله زندگی خوبی هم داریم. من فقط یکبار به خواستگاری رفتم که به ازدواج منتهی شد. یک جلسه با همسرم صحبت کردم و بعد جواب مثبت گرفتم.



گفتنی است؛ کارگاه آموزشی "نحوه رسیدن به خانواده موفق" ویژه اساتید و کارکنان و کارگاه آموزشی "خانه ای پیش خدا" ویژه دانشجویان برگزار گردید.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه