اخبار داغ

شهردار تبریز خبر داد:

پرداخت هدیه‌ نقدی به کارگران/ امکانات تبلیغاتی کاندیداها را فراهم کرده‌ایم

پرداخت هدیه‌ نقدی به کارگران/ امکانات تبلیغاتی کاندیداها را فراهم کرده‌ایم
نجفی گفت: به مناسبت روز گارگر، هدیه‌ای نقدی برای تمامی زحمت‌کشان شهرداری تبریز در نظر گرفته‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، صادق نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه روز کارگر، هدیه‌ای نقدی از سوی شهرداری تبریز، به تمام کارگران اعطا می‌شود، عنوان کرد: هدیه شهرداری، نماد تقدیر از قشری است که نقش اصلی را در جایگاه ممتاز شهر ایفا می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به این‌که از ابتدای امسال، قانون یکسان‌سازی پرداختی‌ها به طور کامل اجرا شده است، افزود: اجرای این قانون، با پیگیری‌های قانونی مستمر محقق شده و در بهبود وضعیت معیشتی، نقش موثر خواهد داشت.

,

شهردار تبریز به فرا رسیدن انتخابات شورای پنجم و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری تبریز با تجربه ارزشمندی که در جریان انتخابات مجلس دهم کسب کرد، در آستانه انتخابات پیش‌رو نیز با نظر مثبت فرمانداری محترم، امکان تبلیغات شایسته و شکیل برای نامزدهای محترم هر دو انتخابات را فراهم کرده است.

,

وی ادامه داد: در این راستا، با تلاش‌های صورت‌گرفته توسط سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، صفحات عمودی لازم  ویژه نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدان انتخابات، در سطح شهر نصب کرده است.

,

نجفی تاکید داشت: امکانات تبلیغاتی نصب‌شده در سطح شهر، با استفاده از اقلام تبلیغاتی باطله و بنرهای تاریخ‌گذشته طراحی شده و از این لحاظ، نقش چشمگیری در کاهش هزینه‌های اجرایی و پیامدهای زیست‌محیطی آن خواهد داشت. 

,

وی در پایان متذکر شد: از کلیه داوطلبان محترم انتظار می‌رود با توجیه عوامل تبلیغاتی خود، مانع از بروز آشفتگی‌های بصری و نازیبایی در سطح شهر شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه