اخبار داغ

نظرات جالب کهگیلویه و بویراحمدی ها در مورد شورای شهر

شوراهای استان به جای رفع مشکلات فقط سیاسی کاری کردند

شوراهای استان به جای رفع مشکلات فقط سیاسی کاری کردند
شوراهای شهر استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ رغم فعالیت‌های چهارساله خودشان عملکرد آنها از دیدگاه شهروندان مطلوب نبوده و در خصوص برخی وظایف محوله از جمله مدیریتی ضعیف عمل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، شورای شهر و روستا شوراهایی هستند که در شهرها و روستاها ایران بطور جداگانه با رای مردم همان حوزه انتخاب می‌شوند، شورای هر استان از نمایندگان منتخب شوراهای شهرستان‌های تابعه هر استان تشکیل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, , ، شورای شهر و روستا شوراهایی هستند که در شهرها و روستاها ایران بطور جداگانه با رای مردم همان حوزه انتخاب می‌شوند، شورای هر استان از نمایندگان منتخب شوراهای شهرستان‌های تابعه هر استان تشکیل می‌شود., ایران, ,

از مهمترین اصول اجتماعی اسلام اصل شورا و مشاوره است که در منابع اسلامی با دقت و اهمیت خاصی مطرح و در سیره پیامبر اکرم(ص) و پیشوایان بزرگ اسلام جایگاه ویژه ای دارد به طوری که می توان گفت: «نهاد شورا» ستون فقرات نظام اسلامی و شیوه ای اجتناب ناپذیر در مدیریت جامعه اسلامی و جامعه مؤمنان می باشد.

, از مهمترین اصول اجتماعی اسلام اصل شورا و مشاوره است که در منابع اسلامی با دقت و اهمیت خاصی مطرح و در سیره پیامبر اکرم(ص) و پیشوایان بزرگ اسلام جایگاه ویژه ای دارد به طوری که می توان گفت: «نهاد شورا» ستون فقرات نظام اسلامی و شیوه ای اجتناب ناپذیر در مدیریت جامعه اسلامی و جامعه مؤمنان می باشد., از مهمترین اصول اجتماعی اسلام اصل شورا و مشاوره است که در منابع اسلامی با دقت و اهمیت خاصی مطرح و در سیره پیامبر اکرم(ص) و پیشوایان بزرگ اسلام جایگاه ویژه ای دارد به طوری که می توان گفت: «نهاد شورا» ستون فقرات نظام اسلامی و شیوه ای اجتناب ناپذیر در مدیریت جامعه اسلامی و جامعه مؤمنان می باشد.,

با توجه به نزدیک شدن به انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا کشور چیزی که بیشتر از همه در میان مردم به خصوص شهروندان به چشم می خورد نظر سنجی و پرش از چگونگی عملکرد شورا های هر شهر است.

, با توجه به نزدیک شدن به انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا کشور چیزی که بیشتر از همه در میان مردم به خصوص شهروندان به چشم می خورد نظر سنجی و پرش از چگونگی عملکرد شورا های هر شهر است.,

به همین علت برای بررسی عملکرد شورای شهر استان به میان مردم رفتیم تا از کم و کیف عملکرد شورا های استان جویا شویم.

, به همین علت برای بررسی عملکرد شورای شهر استان به میان مردم رفتیم تا از کم و کیف عملکرد شورا های استان جویا شویم.,

شورای شهر یاسوج از جمله شوراهایی است که عملکرد آن در طول چهار سال گذشته در روز های پایانی آن مورد بحث هر محفلی در این شهر است، بنا بر اینکه انتخاب اعضای شورای شهر ها از طریق شهروندان صورت می گیرد به سراغ مردم شهر یاسوج رفتیم تا از میزان رضایت آنها از نحوه کار و عملکرد شورای این شهر مطلع شویم.

, شورای شهر یاسوج از جمله شوراهایی است که عملکرد آن در طول چهار سال گذشته در روز های پایانی آن مورد بحث هر محفلی در این شهر است، بنا بر اینکه انتخاب اعضای شورای شهر ها از طریق شهروندان صورت می گیرد به سراغ مردم شهر یاسوج رفتیم تا از میزان رضایت آنها از نحوه کار و عملکرد شورای این شهر مطلع شویم.,

از همان ابتدای کار به میان جمعی از تاکسی داران شهر یاسوج رفتیم و در مورد عملکرد شورای شهر و شهرداری از آنها جویا شدیم.

, از همان ابتدای کار به میان جمعی از تاکسی داران شهر یاسوج رفتیم و در مورد عملکرد شورای شهر و شهرداری از آنها جویا شدیم.,

 تعدادی از رانندگان تاکسی شهرک امام حسین و زیر تل یاسوج که با ما به گفت و گو نشستند ابتدا از وضعیت کرایه ها و زیر ساخت های شهری گلایه و اعلام نارضایتی کردند و در ادامه گفتند:

,  تعدادی از رانندگان تاکسی شهرک امام حسین و زیر تل یاسوج که با ما به گفت و گو نشستند ابتدا از وضعیت کرایه ها و زیر ساخت های شهری گلایه و اعلام نارضایتی کردند و در ادامه گفتند:,

با توجه به مشکلاتی که امروزه در حوزه اقتصاد و فرهنگ در سطح کشور مشاهده می شود عملکرد شورای شهر و شهر داری یاسوج رضایت بخش است.

, با توجه به مشکلاتی که امروزه در حوزه اقتصاد و فرهنگ در سطح کشور مشاهده می شود عملکرد شورای شهر و شهر داری یاسوج رضایت بخش است.,

 آنها افزودند: اگر ما تنها در صنف خود بخواهیم قضاوت کنیم امروزه یک راننده تاکسی با میزان درآمدی که دارد حتی نمی تواند روغن ماشین خود را تعویض کند، حتی تعمیر کاران ماشین هم دیگر برای یک راننده تاکسی ماشین تعمیر نمی کنند چرا که ما مجبور هستیم ماشین خود را نسیه تعمیر کنیم.

,  آنها افزودند: اگر ما تنها در صنف خود بخواهیم قضاوت کنیم امروزه یک راننده تاکسی با میزان درآمدی که دارد حتی نمی تواند روغن ماشین خود را تعویض کند، حتی تعمیر کاران ماشین هم دیگر برای یک راننده تاکسی ماشین تعمیر نمی کنند چرا که ما مجبور هستیم ماشین خود را نسیه تعمیر کنیم.,

این قشر از شهروندان یاسوجی با بیان اینکه اگر شهرداری و شورای شهر با توجه به تورمی که وجود دارد نرخ کرایه تاکسی ها و زیر ساخت ها را بالا ببرند مشکل ما هم حل می شود.

, این قشر از شهروندان یاسوجی با بیان اینکه اگر شهرداری و شورای شهر با توجه به تورمی که وجود دارد نرخ کرایه تاکسی ها و زیر ساخت ها را بالا ببرند مشکل ما هم حل می شود.,

تاکسی داران شهر یاسوج افزودند: با اینکه در حوزه فضا سازی شهری و فرهنگی تا حدودی وارد شدند اما کار شاخصی از شورای شهر یاسوج دیده نشده و انتظار می رفت با وعده هایی که در سال 92 می دادند وضعیت شهر الان بهتر بود.

, تاکسی داران شهر یاسوج افزودند: با اینکه در حوزه فضا سازی شهری و فرهنگی تا حدودی وارد شدند اما کار شاخصی از شورای شهر یاسوج دیده نشده و انتظار می رفت با وعده هایی که در سال 92 می دادند وضعیت شهر الان بهتر بود.,

شورای شهر یاسوج حتی نتوانستند دردی از ترافیک حل کنند

, شورای شهر یاسوج حتی نتوانستند دردی از ترافیک حل کنند, شورای شهر یاسوج حتی نتوانستند دردی از ترافیک حل کنند,

آنها گفتند: حتی در طول این چهار سال هیچ دردی از ترافیک شهر یاسوج و تقاطع های نامرتب آن را درمان نکردند آن وقت توقع دارند ما در انتخابات شرکت کنیم و به آنها رای دهیم،یا ما در انتخابات شرکت نمی کنیم یا هم شرکت کردیم به آنها رای نمی دهیم.

, آنها گفتند: حتی در طول این چهار سال هیچ دردی از ترافیک شهر یاسوج و تقاطع های نامرتب آن را درمان نکردند آن وقت توقع دارند ما در انتخابات شرکت کنیم و به آنها رای دهیم،یا ما در انتخابات شرکت نمی کنیم یا هم شرکت کردیم به آنها رای نمی دهیم.,
, ,
 
,
شورای شهر یاسوج حتی از حق کارگران هم دفاع نکردند
, شورای شهر یاسوج حتی از حق کارگران هم دفاع نکردند,

یکی از کارگران شهردای یاسوج که نخواست عکس و نامش فاش شود در گفت و گو با ما گفت:از عملکرد اعضای شورای شهر وقتی نه از حق کارگران دفاع می کنند و نه به نفع آنها کاری انجام میدهند چگونه راضی باشم.

,
, ,

وی افزود:چند ماه از حقوقمان را دریافت نکرده ایم و دوماه از بیمه ما کسر شده است، اما هر روز هم با یک مشکلی مواجه هستیم.

,

این رفتگر شهرداری بیان کرد:وقتی شورای شهری که باید حامی شهروند و حقوق شهروندی و از طرفی به فکرزیبا سازی و برنامه ریزی شهر باشد وارد مسائل حاشیه ای و منفعت طلبی می شود معلوم است که نمی تواند عملکرد درستی ارائه دهد.

,

اسفندیاری یکی از شهروندان یاسوجی که در صنف میوه فروشی مشغول به کار است در زمینه عملکرد شورای شهر یاسوج گفت: تا کنون برای یک کار شخصی به شورای شهر و شهرداری رجوع نکرده اما با این وجود و وضعیتی که در سطع شهر می بینم از عملکرد شورای شهر راضی هستم.

,
, ,
 
,

وی افزود:شورای شهر وظیفه شهر سازی و برنامه ریزی شهری را دارد و با تعیین شهردار و تعیین برنامه و راهبرد می تواند یک شهر را بسازد که امیدوارم شورای شهر جدید در این زمینه بهتر عمل کند.

,

سلیمانی یکی دیگر از شهروندان یاسوجی که پنج سال صاحب یک دهنه مغازه قصابی در بلوار شصت متری یاسوج است نظر خود را در مورد عملکرد شورای شهر یاسوج اینگونه اعلام کرد:به عنوان یک شهر وند و یک کاسب از عملکرد شورای شهر راضی نیستم.

,

وی عنوان کرد: وقتی من خودم باید جلو مغازه ام را زیر سازی کنم و هر روز هم خودم آن را نظافت کنم و عملا هیچ اقدامی از طرف شهرداری در این زمینه صورت نمی گیرد مشخص است که عملکرد خوبی از شهرداری و شورای شهر نمی بینیم.

,

 

,
, ,

این شهروند افزود: یک نگاه به زیر ساخت های خیابان های یاسوج بیندازید، این وضعیت فضا سازی و شهر سازی شهری که بهترین آب و هوا را در کشور دارد در خورشان یاسوج نیست. از طرفی گرفتن عوارض و غیره که توسط شهرداری صورت می گیرد هم خود دلیلی دیگر بر نارضایتی مردم است.

,

ایمان نظری کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و یک فعال اجتماعی و فرهنگی در رابطه با عملکرد چهار ساله شورای شهر گفت:شورای شهر یاسوج در طول چهار سال گذشته از نظر عمرانی عملکرد ضعیفی ارائه داده است.

,

وی افزود: علاوه بر اینکه مهمترین وظیفه این شورا در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی بود تنها یک عضو فعال فرهنگی درمیان این اعضا حضور داشت که عملابا وجود یک عضو و عدم همراهی سایرین اتفاق خاصی در این زمینه صورت نگرفت.

,

این مدرس دانشگاه ادامه داد:شورای شهر یاسوج بیش از اینکه در حوزه مسائل عمرانی و زیر ساختی فعالیت کند ،دیده می شد که بر روی منفعت طلبی ها و تمامیت خواهی اعضای آن فعالیت می کند .

,
, ,

این شهروند یاسوجی با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی دراین شهر بیان کرد: عملکرد شورای شهری که در حوزه آنها حاشیه نشینی بدون برنامه رو به افزایش است و هیچ اقدامی در این زمینه صورت نمی گیردو تنها دو پل ورودی و خروجی شهر را محدود کرده نمی تواند رضایت بخش باشد.

,

نادر مصیبی کفاشی که 17 سال است در خیابان جمهوری یاسوج به کفاشی مشغول است در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:شهرداری ماهانه 50 هزارتومان از ما کرایه می گیرد اما باز هر بار برگه جریمه یا فلان اخطار را برای ما می فرستد و هر بار هم که رجوع می کنیم کسی پاسخگوی ما نیست و از ما حمایتی نمی شود .

,
, ,

وی افزود: عملکرد شورای شهر و شهرداری در زمینه زیر سازی این اواخر خوب بوده اما به طور کلی نمی توان گفت عملکرد قابل قبولی از آنها دیده شده است.

,

شوراها به‌عنوان تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی با مشارکت شهروندان، برای بهبود مدیریت شهری به‌منظور تثبیت رشد در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، کاهش بیکاری، فقرزدایی و جلوگیری از ویرانی زیستگاه در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان نقش دارند از این رو جلب رضایت شهروندان می تواند موجب حضور افراد توانمند در شورا های هر شهری باشد.

,

انتخابات پنجمین دوره شورا های شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

,

************************************************************

, ************************************************************,

نارضایتی شهروندان لنده ای از عملکرد چهار ساله شورای شهر/شورای شهر هیچ گونه توجهی به مسئله اقتصاد مقاومتی، عمرانی و جوانان نداشتند +تصاویر

, نارضایتی شهروندان لنده ای از عملکرد چهار ساله شورای شهر/شورای شهر هیچ گونه توجهی به مسئله اقتصاد مقاومتی، عمرانی و جوانان نداشتند +تصاویر, نارضایتی شهروندان لنده ای از عملکرد چهار ساله شورای شهر/شورای شهر هیچ گونه توجهی به مسئله اقتصاد مقاومتی، عمرانی و جوانان نداشتند +تصاویر,

در ابتدای تهیه این گزارش به سراغ جوانانی رفتیم که نسبت به سایر شهروندان دغدغه‌های بیشتری داشته‌اند که اولین جوان به نام پژمان ۲۴ ساله نسبت به عملکرد شورای شهر لنده گلایه مند بود و گفت: متأسفانه نه در این دوره شورای اسلامی بلکه در تمام ادوار گذشته کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است.

, در ابتدای تهیه این گزارش به سراغ جوانانی رفتیم که نسبت به سایر شهروندان دغدغه‌های بیشتری داشته‌اند که اولین جوان به نام پژمان ۲۴ ساله نسبت به عملکرد شورای شهر لنده گلایه مند بود و گفت: متأسفانه نه در این دوره شورای اسلامی بلکه در تمام ادوار گذشته کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است., در ابتدای تهیه این گزارش به سراغ جوانانی رفتیم که نسبت به سایر شهروندان دغدغه‌های بیشتری داشته‌اند که اولین جوان به نام پژمان ۲۴ ساله نسبت به عملکرد شورای شهر لنده گلایه مند بود و گفت: متأسفانه نه در این دوره شورای اسلامی بلکه در تمام ادوار گذشته کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است., دغدغه‌های بیشتری داشته‌اند که اولین جوان به نام پژمان ۲۴ ساله نسبت به عملکرد شورای شهر لنده گلایه مند بود و گفت: متأسفانه نه در این دوره شورای اسلامی بلکه در تمام ادوار گذشته کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است., داشته‌اند که اولین جوان به نام پژمان ۲۴ ساله نسبت به عملکرد شورای شهر لنده گلایه مند بود و گفت: متأسفانه نه در این دوره شورای اسلامی بلکه در تمام ادوار گذشته کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است., ۲۴ ساله نسبت به عملکرد شورای شهر لنده گلایه مند بود و گفت: متأسفانه نه در این دوره شورای اسلامی بلکه در تمام ادوار گذشته کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است., لنده گلایه مند بود و گفت: متأسفانه نه در این دوره شورای اسلامی بلکه در تمام ادوار گذشته کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است., گلایه مند بود و گفت, متأسفانه نه در این دوره شورای اسلامی بلکه در تمام ادوار گذشته کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است., نه در این دوره شورای اسلامی بلکه در تمام ادوار گذشته کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است., کوچک‌ترین توجه ای به حوزه جوانان در ابعاد مختلف صورت نگرفته است, .,

وی افزود: میزان نارضایتی جوانان از مسئولان ارشد شهرستان لنده و شورای شهر لنده در حوزه جوانان بسیار بالا است چرا که هیچ برنامه‌ای برای رفع نیازهای اولیه جوانان در حوزه ورزش، فرهنگ، مسائل اجتماعی و اشتغال ندارند.

, لنده و شورای شهر لنده در حوزه جوانان بسیار بالا است چرا که هیچ برنامه‌ای برای رفع نیازهای اولیه جوانان در حوزه ورزش، فرهنگ، مسائل اجتماعی و اشتغال ندارند., لنده در حوزه جوانان بسیار بالا است چرا که هیچ برنامه‌ای برای رفع نیازهای اولیه جوانان در حوزه ورزش، فرهنگ، مسائل اجتماعی و اشتغال ندارند., چرا که هیچ برنامه‌ای برای رفع نیازهای اولیه جوانان در حوزه ورزش، فرهنگ، مسائل اجتماعی و اشتغال ندارند., برنامه‌ای برای رفع نیازهای اولیه جوانان در حوزه ورزش، فرهنگ، مسائل اجتماعی و اشتغال ندارند, .,

 این جوان لنده ای تصریح کرد: متأسفانه عدم توجه به زیرساخت‌های ورزشی در شهرلنده از سوی مسئولان و عدم رسیدگی به درد دل جوانان در قالب نشست‌های صمیمی با جوانان از خلا های حاکم بر کار شوراها و مسئولان این شهرستان است.

, لنده ای تصریح کرد, متأسفانه عدم توجه به زیرساخت‌های ورزشی در شهرلنده از سوی مسئولان و عدم رسیدگی به درد دل جوانان در قالب نشست‌های صمیمی با جوانان از خلا های حاکم بر کار شوراها و مسئولان این شهرستان است., زیرساخت‌های ورزشی در شهرلنده از سوی مسئولان و عدم رسیدگی به درد دل جوانان در قالب نشست‌های صمیمی با جوانان از خلا های حاکم بر کار شوراها و مسئولان این شهرستان است., شهرلنده از سوی مسئولان و عدم رسیدگی به درد دل جوانان در قالب نشست‌های صمیمی با جوانان از خلا های حاکم بر کار شوراها و مسئولان این شهرستان است., نشست‌های صمیمی با جوانان از خلا های حاکم بر کار شوراها و مسئولان این شهرستان است.,

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

یکی دیگر از کسبه بازار که از جوانان این شهر نیز می‌باشد در ادامه این گفت‌وگو‌ها اظهار کرد: عملکرد شورای اسلامی شهر لنده و شهرداری در چندین مورد قابل تقدیر است.

,

وی افزود: توجه به زیر ساخت‌های فضای سبز شهری، کاشت و نگهداری درختان در خیابان‌های مختلف شهر و توجه به وضعیت شهری از نکات قابل قبول است.

,

این شهروند لنده ای تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری نیز باید از رفتگرانی تقدیر کرد که انصافاً در حال کار و تلاش هستند و این یعنی خدمت به شهروندان.

, ., ., ., ., ., .,

, ,

حسین از دیگر جوانان لنده ای است که ضمن گلایه از عدم رسیدگی مسئولان و اعضای شورای شهر در خصوص وضعیت ورزش این شهر گلایه مند بود و اظهار کرد: ورزش بهترین و اصلی‌ترین هدف غایی همه جوانان است و وقتی تنها سالن استاندارد لنده از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند.

, حسین از دیگر جوانان لنده ای است که ضمن گلایه از عدم رسیدگی مسئولان و اعضای شورای شهر در خصوص وضعیت ورزش این شهر گلایه مند بود و اظهار کرد: ورزش بهترین و اصلی‌ترین هدف غایی همه جوانان است و وقتی تنها سالن استاندارد لنده از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., حسین از دیگر جوانان لنده ای است که ضمن گلایه از عدم رسیدگی مسئولان و اعضای شورای شهر در خصوص وضعیت ورزش این شهر گلایه مند بود و اظهار کرد: ورزش بهترین و اصلی‌ترین هدف غایی همه جوانان است و وقتی تنها سالن استاندارد لنده از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., حسین از دیگر جوانان لنده ای است که ضمن گلایه از عدم رسیدگی مسئولان و اعضای شورای شهر در خصوص وضعیت ورزش این شهر گلایه مند بود و اظهار کرد: ورزش بهترین و اصلی‌ترین هدف غایی همه جوانان است و وقتی تنها سالن استاندارد لنده از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., حسین از دیگر جوانان لنده ای است که ضمن گلایه از عدم رسیدگی مسئولان و اعضای شورای شهر در خصوص وضعیت ورزش این شهر گلایه مند بود و اظهار کرد: ورزش بهترین و اصلی‌ترین هدف غایی همه جوانان است و وقتی تنها سالن استاندارد لنده از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., حسین از دیگر جوانان لنده ای است که ضمن گلایه از عدم رسیدگی مسئولان و اعضای شورای شهر در خصوص وضعیت ورزش این شهر گلایه مند بود و اظهار کرد: ورزش بهترین و اصلی‌ترین هدف غایی همه جوانان است و وقتی تنها سالن استاندارد لنده از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., لنده ای است که ضمن گلایه از عدم رسیدگی مسئولان و اعضای شورای شهر در خصوص وضعیت ورزش این شهر گلایه مند بود و اظهار کرد: ورزش بهترین و اصلی‌ترین هدف غایی همه جوانان است و وقتی تنها سالن استاندارد لنده از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., گلایه مند بود و اظهار کرد: ورزش بهترین و اصلی‌ترین هدف غایی همه جوانان است و وقتی تنها سالن استاندارد لنده از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., اظهار کرد, و اصلی‌ترین هدف غایی همه جوانان است و وقتی تنها سالن استاندارد لنده از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., لنده از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., از لحاظ روشنایی مشکل داشته باشد چگونه جوانان می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., می‌توانند از مسئولان گلایه مند نباشند., گلایه مند نباشند, .,

 

,

, ,

وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند.

, وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., وی افزود: چرا شهرداری و شورای شهر لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., لنده کمک به حوزه زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., زیرساخت‌های ورزشی لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., لنده را در دستور کار خود نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., نمی‌گذارد و اگر در دستور کار داشته چرا خروجی آن را به مردم نمی‌گویند., نمی‌گویند, .,

این جوان 27 ساله لنده ای خطاب به اعضای شورای شهر لنده گفت: یکی از آرزوهای من به عنوان یک شهروند ارائه گزارش عملکرد از وضعیت شهرداری به صورت نشست‌های عمومی و دیدارهای عمومی با مردم است نه توزیع روزنامه.

, جوان 27 ساله لنده ای خطاب به اعضای شورای شهر لنده گفت: یکی از آرزوهای من به عنوان یک شهروند ارائه گزارش عملکرد از وضعیت شهرداری به صورت نشست‌های عمومی و دیدارهای عمومی با مردم است نه توزیع روزنامه., لنده ای خطاب به اعضای شورای شهر لنده گفت: یکی از آرزوهای من به عنوان یک شهروند ارائه گزارش عملکرد از وضعیت شهرداری به صورت نشست‌های عمومی و دیدارهای عمومی با مردم است نه توزیع روزنامه., لنده گفت: یکی از آرزوهای من به عنوان یک شهروند ارائه گزارش عملکرد از وضعیت شهرداری به صورت نشست‌های عمومی و دیدارهای عمومی با مردم است نه توزیع روزنامه., به عنوان یک شهروند ارائه گزارش عملکرد از وضعیت شهرداری به صورت نشست‌های عمومی و دیدارهای عمومی با مردم است نه توزیع روزنامه., یک شهروند ارائه گزارش عملکرد از وضعیت شهرداری به صورت نشست‌های عمومی و دیدارهای عمومی با مردم است نه توزیع روزنامه., به صورت نشست‌های عمومی و دیدارهای عمومی با مردم است نه توزیع روزنامه., نشست‌های عمومی و دیدارهای عمومی با مردم است نه توزیع روزنامه., دیدارهای عمومی با مردم است نه توزیع روزنامه., نه توزیع روزنامه, .,

وی تاکید کرد: شورای شهر باید در قالب دیدارهای عمومی با مردم چندین مورد را در طول سال برگزار کند تا مردم از وضعیت شهرداری و شورای اسلامی شهر آگاهی داشته باشند چرا که مردم هنوز هم نمی‌دانند کار شورای شهر چیست؟

, تاکید کرد, دیدارهای عمومی با مردم چندین مورد را در طول سال برگزار کند تا مردم از وضعیت شهرداری و شورای اسلامی شهر آگاهی داشته باشند چرا که مردم هنوز هم نمی‌دانند کار شورای شهر چیست؟, چرا که مردم هنوز هم نمی‌دانند کار شورای شهر چیست؟, نمی‌دانند کار شورای شهر چیست؟,

 

,

, ,

کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است.

, کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., کامیاب از دیگر جوانان این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: عدم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., اظهار کرد, زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., مهم‌ترین چالش‌های مدیریتی در لنده است., چالش‌های مدیریتی در لنده است., لنده است, .,

وی افزود: بخشی از اعتبارات حوزه شهرداری در قالب برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است که قطعاً می‌توانست در حوزه ورزش کمک کاری باشد برای توسعه فضای های ورزشی این شهر.

, برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است که قطعاً می‌توانست در حوزه ورزش کمک کاری باشد برای توسعه فضای های ورزشی این شهر., می‌توانست در حوزه ورزش کمک کاری باشد برای توسعه فضای های ورزشی این شهر., کمک کاری باشد برای توسعه فضای های ورزشی این شهر, .,

 

,

, ,

 

,

سید مجتبی دیده کنان از فعالان فرهنگی شهر لنده در ادامه این گفت‌وگو‌ها با اشاره به وضعیت کلی حقوق شهروندی در حوزه ارائه عملکرد شورای شهر لنده گفت: دانستن حق طبیعی همه مردم و از حقوق اولیه شهروندی است.

, سید مجتبی دیده کنان از فعالان فرهنگی شهر لنده در ادامه این گفت‌وگو‌ها با اشاره به وضعیت کلی حقوق شهروندی در حوزه ارائه عملکرد شورای شهر لنده گفت: دانستن حق طبیعی همه مردم و از حقوق اولیه شهروندی است., سید مجتبی دیده کنان از فعالان فرهنگی شهر لنده در ادامه این گفت‌وگو‌ها با اشاره به وضعیت کلی حقوق شهروندی در حوزه ارائه عملکرد شورای شهر لنده گفت: دانستن حق طبیعی همه مردم و از حقوق اولیه شهروندی است., مجتبی دیده کنان از فعالان فرهنگی شهر لنده در ادامه این گفت‌وگو‌ها با اشاره به وضعیت کلی حقوق شهروندی در حوزه ارائه عملکرد شورای شهر لنده گفت: دانستن حق طبیعی همه مردم و از حقوق اولیه شهروندی است., شهر لنده در ادامه این گفت‌وگو‌ها با اشاره به وضعیت کلی حقوق شهروندی در حوزه ارائه عملکرد شورای شهر لنده گفت: دانستن حق طبیعی همه مردم و از حقوق اولیه شهروندی است., گفت‌وگو‌ها با اشاره به وضعیت کلی حقوق شهروندی در حوزه ارائه عملکرد شورای شهر لنده گفت: دانستن حق طبیعی همه مردم و از حقوق اولیه شهروندی است., لنده گفت: دانستن حق طبیعی همه مردم و از حقوق اولیه شهروندی است, .,

وی افزود: مردم باید بدانند در حوزه مسائل خدمات شهری، مسائل فرهنگی، رصد ادارات و بررسی عملکرد آنان و هزاران مباحث دیگر در سطح شهر و شهرستان چه می‌گذرد که این موضوع بر می‌گردد به تعامل سازنده شورای شهر با مردم و همین دیدارهای عمومی.

, می‌گذرد که این موضوع بر می‌گردد به تعامل سازنده شورای شهر با مردم و همین دیدارهای عمومی., بر, می‌گردد به تعامل سازنده شورای شهر با مردم و همین دیدارهای عمومی, دیدارهای عمومی, ., .,

این فعال فرهنگی لنده ای تصریح کرد: شاید عملکرد شورای شهر لنده از منظر تک‌تک اعضای آن قابل قبول باشد ولی در بحث ارائه این عملکرد به مردم متأسفانه کوتاهی صورت گرفته است چرا که شفافیت در ارائه عملکردها است که باعث روشنگری آحاد جامعه خواهد شد.

, لنده ای تصریح کرد: شاید عملکرد شورای شهر لنده از منظر تک‌تک اعضای آن قابل قبول باشد ولی در بحث ارائه این عملکرد به مردم متأسفانه کوتاهی صورت گرفته است چرا که شفافیت در ارائه عملکردها است که باعث روشنگری آحاد جامعه خواهد شد., لنده از منظر تک‌تک اعضای آن قابل قبول باشد ولی در بحث ارائه این عملکرد به مردم متأسفانه کوتاهی صورت گرفته است چرا که شفافیت در ارائه عملکردها است که باعث روشنگری آحاد جامعه خواهد شد., تک‌تک اعضای آن قابل قبول باشد ولی در بحث ارائه این عملکرد به مردم متأسفانه کوتاهی صورت گرفته است چرا که شفافیت در ارائه عملکردها است که باعث روشنگری آحاد جامعه خواهد شد., قابل قبول باشد ولی در بحث ارائه این عملکرد به مردم متأسفانه کوتاهی صورت گرفته است چرا که شفافیت در ارائه عملکردها است که باعث روشنگری آحاد جامعه خواهد شد., متأسفانه کوتاهی صورت گرفته است چرا که شفافیت در ارائه عملکردها است که باعث روشنگری آحاد جامعه خواهد شد., چرا که شفافیت در ارائه عملکردها است که باعث روشنگری آحاد جامعه خواهد شد., عملکردها است که باعث روشنگری آحاد جامعه خواهد شد, .,

, ,

این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد.

, این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., این دانشجوی لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., لنده ای تاکید کرد: در مقام یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., تاکید کرد, یک دانشجو و فعال فرهنگی در دانشگاه پیام نور لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., لنده چندین بار از اعضای شورای شهر لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., لنده جهت پرسش و پاسخ از اعضای شورای شهر دعوت کردیم که متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد., متأسفانه کسی ما را همراهی نکرد, .,

وی گفت: قطعاً همراهی تک‌تک اعضای شورای شهر می‌تواند در رفع خیلی از معارضات اجتماعی در سطح شهر کمک کند که این واگرایی در رفع مشکلات دانشگاه پیام نور نیز صادق است.

, تک‌تک اعضای شورای شهر می‌تواند در رفع خیلی از معارضات اجتماعی در سطح شهر کمک کند که این واگرایی در رفع مشکلات دانشگاه پیام نور نیز صادق است., می‌تواند در رفع خیلی از معارضات اجتماعی در سطح شهر کمک کند که این واگرایی در رفع مشکلات دانشگاه پیام نور نیز صادق است, .,

وی گفت: بنده اعتقاد دارم خیلی از مشکلات و نگرانی‌ها را می‌توان در دیدارهای چهره به چهره رفع کرد کما اینکه چندین مورد اعضای شورای شهر این حرکت زیبا را انجام داده که در نیمه راه متأسفانه رها شده است.

, اعتقاد دارم خیلی از مشکلات و نگرانی‌ها را می‌توان در دیدارهای چهره به چهره رفع کرد کما اینکه چندین مورد اعضای شورای شهر این حرکت زیبا را انجام داده که در نیمه راه متأسفانه رها شده است., نگرانی‌ها را می‌توان در دیدارهای چهره به چهره رفع کرد کما اینکه چندین مورد اعضای شورای شهر این حرکت زیبا را انجام داده که در نیمه راه متأسفانه رها شده است., می‌توان در دیدارهای چهره به چهره رفع کرد کما اینکه چندین مورد اعضای شورای شهر این حرکت زیبا را انجام داده که در نیمه راه متأسفانه رها شده است., دیدارهای چهره به چهره رفع کرد کما اینکه چندین مورد اعضای شورای شهر این حرکت زیبا را انجام داده که در نیمه راه متأسفانه رها شده است., نیمه راه متأسفانه رها شده است., متأسفانه رها شده است., رها شده است, .,

دیده کنان اظهار کرد: حمایت چندان از دانشجویان در حوزه مدیریت شهری و شهرستان صورت نمی‌گیرد که انتظار می‌رود توجه بیشتری به دانشجویان به عنوان پیشگامان علم و فرهنگ از سوی مسئولان صورت گیرد.

, اظهار کرد, نمی‌گیرد که انتظار می‌رود توجه بیشتری به دانشجویان به عنوان پیشگامان علم و فرهنگ از سوی مسئولان صورت گیرد., می‌رود توجه بیشتری به دانشجویان به عنوان پیشگامان علم و فرهنگ از سوی مسئولان صورت گیرد., به عنوان پیشگامان علم و فرهنگ از سوی مسئولان صورت گیرد, .,

 

,

, , , , , , , , , ,

 

,

سلیمان تاج الدینی از هنرمندان شهرستان لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است.

, سلیمان تاج الدینی از هنرمندان شهرستان لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., سلیمان تاج الدینی از هنرمندان شهرستان لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., سلیمان تاج الدینی از هنرمندان شهرستان لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., سلیمان تاج الدینی از هنرمندان شهرستان لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., سلیمان تاج الدینی از هنرمندان شهرستان لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., سلیمان تاج الدینی از هنرمندان شهرستان لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., سلیمان تاج الدینی از هنرمندان شهرستان لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., سلیمان تاج الدینی از هنرمندان شهرستان لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., تاج الدینی از هنرمندان شهرستان لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., لنده در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: یکی از چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است., اظهار کرد, چالش‌های اساسی در حوزه شهر و شهرستان عدم توجه مسئولان به مسائل فرهنگی است, .,

وی افزود: به نقش و جایگاه هنر در این شهرستان متأسفانه چندان توجه نمی‌شود چرا که این شهرستان هنوز از داشتن یک سیستم صوتی مناسب بی بهره است.

, متأسفانه چندان توجه نمی‌شود چرا که این شهرستان هنوز از داشتن یک سیستم صوتی مناسب بی بهره است., نمی‌شود چرا که این شهرستان هنوز از داشتن یک سیستم صوتی مناسب بی بهره است., چرا که این شهرستان هنوز از داشتن یک سیستم صوتی مناسب بی بهره است., یک سیستم صوتی مناسب بی بهره است., بی بهره است, .,

این هنر مند لنده ای ای تصریح کرد: در این سال‌ها شورای شهر و شهرداری می‌توانست با فراهم کردن جایگاهی برای اجرای نمایش‌ها، جشن‌ها و مراسمات ملی و مذهبی که درشان مردم این دیار باشد فراهم کنند که متأسفانه کمبود اعتبارات را همیشه بهانه کردند.

, هنر مند لنده ای ای تصریح کرد: در این سال‌ها شورای شهر و شهرداری می‌توانست با فراهم کردن جایگاهی برای اجرای نمایش‌ها، جشن‌ها و مراسمات ملی و مذهبی که درشان مردم این دیار باشد فراهم کنند که متأسفانه کمبود اعتبارات را همیشه بهانه کردند., لنده ای ای تصریح کرد: در این سال‌ها شورای شهر و شهرداری می‌توانست با فراهم کردن جایگاهی برای اجرای نمایش‌ها، جشن‌ها و مراسمات ملی و مذهبی که درشان مردم این دیار باشد فراهم کنند که متأسفانه کمبود اعتبارات را همیشه بهانه کردند., سال‌ها شورای شهر و شهرداری می‌توانست با فراهم کردن جایگاهی برای اجرای نمایش‌ها، جشن‌ها و مراسمات ملی و مذهبی که درشان مردم این دیار باشد فراهم کنند که متأسفانه کمبود اعتبارات را همیشه بهانه کردند., می‌توانست با فراهم کردن جایگاهی برای اجرای نمایش‌ها، جشن‌ها و مراسمات ملی و مذهبی که درشان مردم این دیار باشد فراهم کنند که متأسفانه کمبود اعتبارات را همیشه بهانه کردند., نمایش‌ها، جشن‌ها و مراسمات ملی و مذهبی که درشان مردم این دیار باشد فراهم کنند که متأسفانه کمبود اعتبارات را همیشه بهانه کردند., جشن‌ها و مراسمات ملی و مذهبی که درشان مردم این دیار باشد فراهم کنند که متأسفانه کمبود اعتبارات را همیشه بهانه کردند., درشان مردم این دیار باشد فراهم کنند که متأسفانه کمبود اعتبارات را همیشه بهانه کردند., متأسفانه کمبود اعتبارات را همیشه بهانه کردند, .,

تاج الدینی اظهار کرد: هیچ گونه حمایتی از هنرمندان در هیچ کدام از ادارات شهرستان در این سال‌ها صورت نگرفته است و اگرهم شده باشد آن‌قدر ناچیز بوده است که به حساب نمی‌آید.

, تاج الدینی اظهار کرد: هیچ گونه حمایتی از هنرمندان در هیچ کدام از ادارات شهرستان در این سال‌ها صورت نگرفته است و اگرهم شده باشد آن‌قدر ناچیز بوده است که به حساب نمی‌آید., اظهار کرد, هیچ گونه حمایتی از هنرمندان در هیچ کدام از ادارات شهرستان در این سال‌ها صورت نگرفته است و اگرهم شده باشد آن‌قدر ناچیز بوده است که به حساب نمی‌آید., هیچ کدام از ادارات شهرستان در این سال‌ها صورت نگرفته است و اگرهم شده باشد آن‌قدر ناچیز بوده است که به حساب نمی‌آید., سال‌ها صورت نگرفته است و اگرهم شده باشد آن‌قدر ناچیز بوده است که به حساب نمی‌آید., آن‌قدر ناچیز بوده است که به حساب نمی‌آید., به حساب نمی‌آید., نمی‌آید, .,

وی تصریح کرد: این در حالی است که همه اعضای شورای شهر فرهنگی و از چهره‌های شاخص فرهنگی در این شهر هستند.

, چهره‌های شاخص فرهنگی در این شهر هستند., شهر هستند.,

 

,

, ,

 

,

احمد زکی نژاد از چهره‌های شاخص فرهنگی شهرلنده نیز در ادامه این گفت‌وگو‌ها با اشاره به نامناسب بودن وضعیت روشنایی پارک‌ها گفت: با وجود زیباسازی‌های خوبی که در حوزه بهبود فضای سبز شهری صورت گرفته است ولی به مقوله مهم روشنایی آنان چندان توجه نشده است.

, چهره‌های شاخص فرهنگی شهرلنده نیز در ادامه این گفت‌وگو‌ها با اشاره به نامناسب بودن وضعیت روشنایی پارک‌ها گفت: با وجود زیباسازی‌های خوبی که در حوزه بهبود فضای سبز شهری صورت گرفته است ولی به مقوله مهم روشنایی آنان چندان توجه نشده است., شهرلنده نیز در ادامه این گفت‌وگو‌ها با اشاره به نامناسب بودن وضعیت روشنایی پارک‌ها گفت: با وجود زیباسازی‌های خوبی که در حوزه بهبود فضای سبز شهری صورت گرفته است ولی به مقوله مهم روشنایی آنان چندان توجه نشده است., گفت‌وگو‌ها با اشاره به نامناسب بودن وضعیت روشنایی پارک‌ها گفت: با وجود زیباسازی‌های خوبی که در حوزه بهبود فضای سبز شهری صورت گرفته است ولی به مقوله مهم روشنایی آنان چندان توجه نشده است., پارک‌ها گفت, با وجود زیباسازی‌های خوبی که در حوزه بهبود فضای سبز شهری صورت گرفته است ولی به مقوله مهم روشنایی آنان چندان توجه نشده است., زیباسازی‌های خوبی که در حوزه بهبود فضای سبز شهری صورت گرفته است ولی به مقوله مهم روشنایی آنان چندان توجه نشده است, .,

وی افزود: در زمینه فضای سبز و درخت کاری اقدامات خیلی خوبی در سطح شهر صورت گرفته است که نیاز است مردم نیز در حفظ و نگهداری آنان بیشتر همکاری کنند.

, در زمینه فضای سبز و درخت کاری اقدامات خیلی خوبی در سطح شهر صورت گرفته است که نیاز است مردم نیز در حفظ و نگهداری آنان بیشتر همکاری کنند., درخت کاری اقدامات خیلی خوبی در سطح شهر صورت گرفته است که نیاز است مردم نیز در حفظ و نگهداری آنان بیشتر همکاری کنند, .,

این فرهنگی لنده ای تصریح کرد: بیش از سه سال است که همایش توسعه شهرستان لنده در روزهای آغازین سال نو برگزار می‌شود ولی خروجی ملموس و قابل توجیهی از آن برای مردم به صورت مصداقی با بیان وضعیت پیشرفت‌ها صورت نمی‌گیرد که انتظار می‌رود این مسائل برای مردم بیشتر شفاف سازی شوند.

, لنده ای تصریح کرد: بیش از سه سال است که همایش توسعه شهرستان لنده در روزهای آغازین سال نو برگزار می‌شود ولی خروجی ملموس و قابل توجیهی از آن برای مردم به صورت مصداقی با بیان وضعیت پیشرفت‌ها صورت نمی‌گیرد که انتظار می‌رود این مسائل برای مردم بیشتر شفاف سازی شوند., سه سال است که همایش توسعه شهرستان لنده در روزهای آغازین سال نو برگزار می‌شود ولی خروجی ملموس و قابل توجیهی از آن برای مردم به صورت مصداقی با بیان وضعیت پیشرفت‌ها صورت نمی‌گیرد که انتظار می‌رود این مسائل برای مردم بیشتر شفاف سازی شوند., لنده در روزهای آغازین سال نو برگزار می‌شود ولی خروجی ملموس و قابل توجیهی از آن برای مردم به صورت مصداقی با بیان وضعیت پیشرفت‌ها صورت نمی‌گیرد که انتظار می‌رود این مسائل برای مردم بیشتر شفاف سازی شوند., می‌شود ولی خروجی ملموس و قابل توجیهی از آن برای مردم به صورت مصداقی با بیان وضعیت پیشرفت‌ها صورت نمی‌گیرد که انتظار می‌رود این مسائل برای مردم بیشتر شفاف سازی شوند., به صورت مصداقی با بیان وضعیت پیشرفت‌ها صورت نمی‌گیرد که انتظار می‌رود این مسائل برای مردم بیشتر شفاف سازی شوند., با بیان وضعیت پیشرفت‌ها صورت نمی‌گیرد که انتظار می‌رود این مسائل برای مردم بیشتر شفاف سازی شوند., پیشرفت‌ها صورت نمی‌گیرد که انتظار می‌رود این مسائل برای مردم بیشتر شفاف سازی شوند., نمی‌گیرد که انتظار می‌رود این مسائل برای مردم بیشتر شفاف سازی شوند., می‌رود این مسائل برای مردم بیشتر شفاف سازی شوند., شفاف سازی شوند, .,

, , , , , , , , , , , , , , ,

به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.

, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به, هر حال این گزارش تنها بخشی از درد دل مردم و بررسی عملکرد شورای شهر لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, لنده در دوره چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, چهارم می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, می‌باشد که به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, به هیچ وجه باعث خدشه دارد نمودن خدمات شورای اسلامی و شهرداری لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, لنده نیست ولی دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, دغدغه‌های روزمره مردم است که می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت.
این پایگاه خبری حق پاسخگویی و ارائه عملکرد شورای شهرلنده را نزد خود محفوظ می داند و آماده انتشار گزارش عملکرد شورا شهر می باشد.
, می‌بایست برابر حقوق شهروندی به آنان احترام گذاشت, .,
,

********************************************************************

,

گلایه شهروندان بهمئی نسبت به عملکرد شورای فعلی/شورای شهر بهمئی به مبلمان شهری و مسائل ورزشی و فرهنگی توجه نداشتند

, گلایه شهروندان بهمئی نسبت به عملکرد شورای فعلی/شورای شهر بهمئی به مبلمان شهری و مسائل ورزشی و فرهنگی توجه نداشتند , گلایه شهروندان بهمئی نسبت به عملکرد شورای فعلی/شورای شهر بهمئی به مبلمان شهری و مسائل ورزشی و فرهنگی توجه نداشتند ,

شهروندان بهمئی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار آوای ماغر از وضعیت شهر لیکک و میزان رضایت خود از عملکرد شورای شهر کنونی صحبت کردند.

, آوای ماغر,

مهندس عمران و مسئول دفتر فنی و مهندسی در شهر لیکک در این زمینه به خبرنگار ما گفت: شورای شهر برای اولین بار یک شهردار جوان انتخاب کرد که این حرکت در نوع خود جالب بود.

,

 

,

, ,

 

,

مهدی ولی پورافزود: در سطح شهر در بخش آسفالت و روشنایی معابر اقدامات قابل قبولی صورت گرفت .

,

این شهروند خاطرنشان کرد: کارخانه سنگ شکنی که به همت تیم شهرداری و شورای شهر خریداری شد، بخش زیادی از هزینه شهرداری را کاهش داد و یک درآمدزایی مناسبی برای شهرداری و شواری شهر ایجاد کرد.

,

ولیپور در ادامه گفت: شورای شهر در بخش زیباسازی و مبلمان شهری اقدام قابل توجهی انجام نداد و هنوز طرح های هادی، جامع و تفصیلی شهر لیکک به طور دقیق عملیاتی نشده است که مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرد.

,

یک شهروند بازنشسته به خبرنگار آوای ماغر گفت:با توجه به اینکه ما همه آرمان های به انقلاب و نظام وفاداریم ، نباید هیچکدام از اقشار جامعه مورد کم لطفی قرار گیرد.

,

, ,

سید محمد زمان ابراهیمی تصریح کرد: بنده به عنوان یک بازنشسته با 30سال سابقه کار که از سال 84بازنشسته شدم، هنوز هیچ خدماتی از مجموعه شهرداری و شورای شهر لیکک به عنوان یک شهروند بازنشسته دریافت نکردم و هیچگاه این مجموعه از ما درخواست مشاوره و انتقال تجارب نداشت.

,

جهان شهروند دیگر لیکک که چند سال است در صنف خواربار فروشی فعال است، گفت:عده ای در تیم شهرداری و شورای شهر تنها به دنبال چپاول نقاط حساس شهر و مصادره آنها به نفع اقوام خود بودند و تاکنون افراد دلسوزی که به مجموعه شورای شهر رفتند نتوانستند مقابل این افراد خدمت بزرگی به مردم ارائه کنند.

,

, ,

 

,

وی افزود: در یک کلام اینجا شورا به عنوان یک ابزار و اسلحه است که تنها برای مقاصد شخصی و قومی مورد استفاده قرار می گیرد و کمتر کسی از آن برای منافع عمومی استفاده می کند.

,

عبدالرضا بهمئی، یکی دیگر از شهروندان بهمئی با اشاره به اینکه شورای شهر در لیکک هنوز به صورت طایفه ای و سلیقه ای است، گفت: در زمان انتخابات هر کس کت و شلوار شیک پوشید و طایفه بزرگی داشت، پیروز می شود .

,

 

,

, ,

 

,

وی گفت: به مردم وعده هایی می دهند اما تا پایان دوره خدمت خود فراموش می کنند و با شروع زمان ثبت نام، به بهانه اینکه بودجه نداشتیم و نتوانستیم کاری کنیم دوباره از شاه تا گداشان ، همه برای جلب نظر مردم دست بوسی می کنند.

,

 

,

علی دمور نژادیان، شهروند دیگر لیکک گفت: انتظار نداشتیم شورای شهر نسبت به پیگیری حقوق مردم بهمئی در خارج از شهرستان اینقدر ضعیف عمل کنند.

,

 

,

, ,

وی افزود: با رایزنی شورای شهر می توان اقدامت خوبی در زمینه افزایش درآمد زایی و اشتغال جوانان به خصوص در حوزه نفت در شهرستان ما که سرشار از منابع نفتی است، انجام دهیم.

,

 

,

در ادامه گزارش سراغ صنف تره بار و میوه فروشان رفتیم که همه از عدم ساماندهی میدان تره بار شهر لیکک گلایه مند بودند.

,

 

,

, ,

 

,

یکی از این شهروندان گفت: چند سال است که پیگیر ساماندهی میدان تره بار هستیم که بعد از این همه رفت و آمد، یک مکان برای ایجاد میدان تره بار در اختیار ما گذاشتند که تنها یک دیوار کشی شده است و هیچگونه امکاناتی در آن نیست.

,

این شهروند ادامه داد: این مکان تنها شماره گذاری شده و چند ماهی است که از هر کدام از ما مبلغ 70هزار تومان به عنوان عوارض دریافت می شود اما نه سایبانی دارد، نه سرویس بهداشتی و نه در و دروازه ای.

,

 

,

, ,

 

,

میوه فروش دیگر علت وجود نزدیک به 500ماشین سیار میوه فروش در سطح شهر لیکک را عدم ساماندهی میدان تره بار عنوان کرد و گفت: میوه فروش شهرهای اطراف بدون هیچگونه عوارضی شبانه روز در سطح شهر لیکک خرید و فروش می کند اما حق ما با وجود پرداخت عوارض ضایع می شود ؛ از شورای شهر انتظار داشتیم بعد از این همه سال میدان تره بار ما را ساماندهی می کرد.

,

 

,

شهروند دیگر بهمئی در این زمینه گفت: صدای بوق و تبلیغ میوه فروشهای سیار با طلوع آفتاب آغاز می شود و تا پاسی از شب در کوچه و خیابانهای شهر ادامه دارد، مردم زن و بچه دارند و آسایش می خواهند، شاید کسی بیماری اعصاب و روان یا بیمارقلبی داشته باشد ، چرا شورای شهر فکری به حال و روز شهروندان نمی کند؟

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

*************************************************************

, *************************************************************,

سیاسی کاری به جای مدیریت شهری /عمر شورای شهر گچساران به تقابل با شهردار گذشت+تصاویر

, سیاسی کاری به جای مدیریت شهری /عمر شورای شهر گچساران به تقابل با شهردار گذشت+تصاویر , سیاسی کاری به جای مدیریت شهری /عمر شورای شهر گچساران به تقابل با شهردار گذشت+تصاویر ,

 

,

 حدود سه سال و نیم از آغاز بکار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گچساران سپری شد، شورایی که نسبت به دوره قبل با 2 عضو بیشتر فعالیت خود را آغاز کرد.در حالی که چند عضو شورای اسلامی شهر گچساران در دوره سوم کاندیدای دوره چهارم هم شده بودند تنها یک عضو شورا به دوره چهارم راه یافت که نشان از عدم رضایت اکثریت شهروندان از عملکرد شوراهای گذشته در حوزه های مختلف داشت و با این اوصاف نیزمنکر خدمات ارزشمند و ماندگار شورای شهر گچساران در دوره های گذشته نخواهیم شد.

,

, , ,

در هر صورت مردم گچساران در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، رای به تغییر اساسی در نهاد شورای شهر گچساران دادند و کارنامه شورای قبلی با تمام نقاط قوت و ضعفی که داشت با راهیابی یک عضو آن شورا بعنوان منتخب مردم در شورای چهارم بسته شد.

,

شورای اسلامی شهر گچساران در دوره چهارم در حالی فعالیت خود را با 9 عضو آغاز نمود که انتظارات شهروندان با توجه به وعده های انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به شورا بالا بود و انتظار می رفت منتخبین مردم گچساران در شورای جدید با عزم و تلاش جهادی جهت تحقق شعارهایشان از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنند.

,

شورای چهارم درگچساران نیز با ترکیبی از طیف های سیاسی تشکیل شد که به نوعی می توان گفت ترکیبی متفاوت از دورهای قبل بود، اعضای شورای شهر این دوره با وجود تنوع سلایق مصوباتی خوبی در مدیریت شهری ارایه دادند واقدامات خوبی نیز از سوی شورای چهارم در گچساران انجام شده است.

,

با این تفاسیرشهرگچساران با جمعیتی بالغ‌ بر90 هزارنفر9عضو اصلی در شورای اسلامی شهر خود دارد که به‌ رغم گذشت سه سال و نیم از فعالیت شورای چهارم در این شهرستان هنوز ابهاماتی در نحوه فعالیت آن و نارضایتی برخی شهروندان از انجام وظایف اعضای آن به گوش می‌رسد.به همین بهانه به میان شهروندان خوب گچسارانی آمده ایم تا نظرشان درخصوص ارزیابی عملکرد شورای شهر چهارم وکارایی و یا عدم کارایی این پارلمان محلی راجویا شویم.

, .,

مجید یکی از این جوانان گچسارانی است که در این خصوص می گوید:با کمال تاسف اعضای شورای چهارم در بسیاری از موارد وارد زد و بندهای سیاسی شدند و در بسیاری از مسائل مختلف شهری آن شجاعتی که می بایست از حقوق مردم دفاع می کردند را ازآنها ندیدیم،برخی از اعضای شورا وارد معامله و معادله شدند و چشم و گوششان را بروی بسیاری از تخلفات در امورات شهری بستند.

,

, ,

اردوان ادامه می دهد:از مشکلات فراروی شهروندان در این دوره تنش ها و چالش های اعضای شورا با شخص شهردار بوده و ظرفیت تیم اجرایی شورای چهارم می توانست به جای تقابل با شهردار صرف مدیریت و حل مشکلات شهر می شد.

,

محمد نیز اینچنین می گوید:عملکرد شورای شهر در خصوص وضعیت عمران شهری در این دوره به تناسب دوره های قبل بهتر بوده ولی از لحاظ فرهنگی نمره خوبی به شورای چهارم نمی دهم و تنها کار فرهنگی این دوره برگزاری جشن های نیمه شعبان و نصب بنرهای مناسبتی در سطح شهر بود .

,

درادامه گزارش به سراغ شاطر نانوا و کارگرانش رفتیم ،به گرمی استقبال کردند و نظراتشان را اینگونه بیان کردند: متاسفانه وضعیت شورای شهر چهارم آن چیزی نیست که بتوان با خوشبینانه ترین حالت و جانبدارانه ترین نظر، از آن دفاع کردوبا کمال تاسف در این دوره تقریبا اعضای شورا از مسیر اصلی که همان کارو تلاش و خدمتگزاری به مردم است، منحرف شدند.

,

, ,

یکی از این کارگران معتقد است:موضوع اختلاس توسط یکی از اعضای شورای شهر بسیاری از شهروندان را نا امید کرد در حالی که اعضای شورای شهر نیزباید از پاکدستی و توانمندی‌های لازم برخوردار باشند و این افراد کسانی باشند که تمام هم و غم شان تنها در خدمت به جامعه و رفع مشکلات شهری صرف می شد.

,

درتکاپوی گزارش به میان جمعی از بازنشستگان و کهنسالان این شهر آمدیم تا نظرشان را در این خصوص جویا شویم.یکی از آنها گفت:توجه به کسب قدرت و منافع شخصی حرف اول را در شورای شهر چهارم می زند و شورای شهر باید ظرفیت و توانایی شان را به جای سیاسی کاری و نشست و برخواست های تبلیغاتی با آقای نماینده صرف مشکلات شهر و خدمت به شهروندان می کردند.

,

, , ,

 دیگری می گفت:بسایری از مناطق این شهر فاقد فضای سبز و امکانات رفاهی و ورزشی برای قشر جوان و سالمند است وضعیت معابرشهری و آسفالت خیابان ها هم چنگی به دل نمی زند!شورای این دوره، شورای شهر کوی کارکنان دولت بودند و تنها نگاهشان به مناطق خوش نشین شهر بود.

,

, ,

علی و سجاد دو جوان گچسارانی هستند که در ادامه گفت وگو با ما همراه شدندو اینچنین می گویند:عملکرد شورای چهارم تنها در مقوله زیبا سازی شهرنسبت به دوره های پیشین تا حدودی قابل قبول است اما در این دوره بیش از آنکه خروجی تصمیمات اعضای شورا تاثیری در پیشرفت و توسعه گچساران داشته باشد درگیر جنگ های داخلی و محفلی با آقای شهردار بود که عمدتا در راستای منافع گروهی و شخصی شکل می گرفت و متاسفانه فرصت های زیادی برای توسعه شهر از بین رفت.

,

, ,

علی نیزمعتقد است:درانجام امورات و مشکلات شهری نیازی به جناح بندی و سیاسی سازی نیست و این درحالی است که در شورای شهرگچساران نمود سیاسی کاری بسیار به چشم می آید.

, .,

, ,

احسان جوان دیگر گچسارانی است که در خصوص عملکرد شورای چهارم گفت: از نظر بنده شورای شهر حال حاضر به عنوان ‌پارلمان‌ شهری کارنامه روشنی ندارد و نمره قبولی نخواهد گرفت چون اکثر اوقات در حاشیه و پیگیر مسائل حاشیه ای و بدور از وظایف اصلی شورای شهر بوده اند.

,

, , ,

وی ادامه داد: شورای شهریک پارلمانی محلی است که برای کل شهر تشکیل‌شده درحالی که اعضای شوراشهرچهارم گچساران نظارت بر دیگر ادارات را فراموش کرده‌اند وتمام فکر و ذکر شان تنها به عملکرد شهرداری این شهر معطوف شده در حالی که دراداره آن‌هم ناتوان مانده‌ایم که علت این ناتوانی هم عدم گذشت از منافع شخصی و ارجحیت آن به منافع عمومی است.

,

در ادامه به سراغ چند دانشجورفتیم ،یکی از آنها در این خصوص گفت: عملکرد شورای دوره چهارم چه ازلحاظ زیباسازی و مسیر گشایی و آسفالت‌ریزی در مقایسه سال‌های گذشته در این شهرچشمگیر بوده است و اگر منصفانه قضاوت کنیم کارنامه خوبی در این موارد داریم. 

,

, ,

وی افزود:اما با این اوصاف در در ساماندهی دستفروشان و ایستگاه های تاکسی هنوز کارقابل توجهی صورت نگرفته است و عدم ساماندهی ورودی‌های شهر، مناسب‌سازی معابر و زیرساخت آسفالت در بسیاری از نقاط شهر همچنان جای سئوال دارد.

,

, , ,

دانشجوی دیگری گفت:عملکردی موفق‌تر از شورای چهارم گچساران تاکنون ثبت‌ نشده است و به‌ عنوان یک شهروند از عملکرد شورای چهارم  و هم از عملکرد زینل زاده شهرداراین شهر رضایت دارم.

,

, ,

وی افزود:یکی از گلایه های بنده به اعضای شورای شهر عدم ارائه گزارش عملکرد به شهروندان است  که باید توجه داشت این حق مردم است که بدانند در شورایی که خود اعضای آن را انتخاب کرده‌اند چه می‌گذرد.

,

در پایان گزارش و در گفت و گو با یکی از اعضای شورای شهر چهارم به برخی از مهمترین اقدامات شورای این دوره می توان به عملیات احداث بزرگترین دریاچه مصنوعی جنوب کشور درگچساران،ایجاد 12پارک های محله ای در مناطق مختلف شهر،پی گیری مشکلات بافت فرسوده گچساران،آسفالت مرکز شهر و برخی از مناطق و محلات شهرمی توان اشاره کرد.

,

, , ,

از دیگر اقدامات می توان به ساماندهی خیابان بلادیان،همکاری دراحداث سه کتابخانه در پارک شهر،شهرک بهارستان و دیگری شهرک فرهنگیان،ساماندهی بلوار شهید تاجگردون،شهید پناهپوری و منطقه گلستان ،ساماندهی بلوار دانشگاه آزاد،روشنایی جاده پازنان،دانشگاه آزاد،بلوار سمت راست را می توان نام برد.

,

, ,

اقدامات دیگری همچون ساماندهی پیاده روهای مناطق پانصددستگاه مستقیم،سمت راست،بلوار اصلی،اتمام زیرگذر گچساران ،احداث پروژه کنار گذر(در حال انجام)احداث پارک کوهستان و پارک جنگلی ،ایجاد فضای سبز تپه آفتابگردان،احداث پل هوایی روبروی درمانگاه والفجر(درحال انجام)،اجرای دوربردگردان قبل از میدان سه راهی  وبهره برداری از پارک بانوان را می توان برشمرد.

, .,

***********************************

, ***********************************,

جمعی از جوانان شهر سی سخت به ارایه دیدگاه خود در باره عملکرد چهار ساله شورای شهر سی سخت پرداختند.

,

جمعی از جوانان شهر سی سخت به ارایه دیدگاه خود در باره عملکرد چهار ساله شورای شهر سی سخت پرداختند.

,

جمعی از جوانان شهر سی سخت به ارایه دیدگاه خود در باره عملکرد چهار ساله شورای شهر سی سخت پرداختند.

, جمعی از جوانان شهر سی سخت به ارایه دیدگاه خود در باره عملکرد چهار ساله شورای شهر سی سخت پرداختند.,

چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حالی به روزهای پایانی عمر خود نزدیک می شود که بررسی و ارایه گزارشی از عملکرد این دوره شورای شهر بیش از هر چیز دیگری در افکار عمومی موج میزند و مردم از منتخبین خود انتظار دارند تا به مردم بگویند در چهار سال تصدی امور در شورای شهر چه دستاوردها و موفقیت هایی داشته اند.

, چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حالی به روزهای پایانی عمر خود نزدیک می شود که بررسی و ارایه گزارشی از عملکرد این دوره شورای شهر بیش از هر چیز دیگری در افکار عمومی موج میزند و مردم از منتخبین خود انتظار دارند تا به مردم بگویند در چهار سال تصدی امور در شورای شهر چه دستاوردها و موفقیت هایی داشته اند.,

به نظر میرسد پرداختن به این مسئله قبل از هر چیزی می تواند چراغ راهی در مسیر پیش روی منتخبین مردم در دور پنجم شورا و از طرفی موجب شفافیت در عملکردها و وعده های انتخاباتی کاندیداها باشد.

در همین رابطه سفیردنا با تهیه مصاحبه ای با چند تن از جوانان شهر سی سخت نظر آنها در این رابطه را جویا شد.

هادی زابلی یکی از جوانان شهر سی سخت در این رابطه به سفیردنا می گوید به نظر بنده از مهمترین نقاط قوت شورای چهارم شهر سی سخت میتوان به برخورد خوب این اعضا بامردم و رابطه صمیمی باجوانان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در قضیه زمینهای دلون سی سخت و اختلاف و درگیری دو سال پیش در تپه قلات تعدادی از اعضای شورا واقعا نقش موثری داشتند گفت:همچنین میتوان انتخاب آقای مهندس محمدحسینی به عنوان شهردار را از نقاط مثبت  عملکرد این اعضا نام برد .

وی با اشاره به اینکه آنچه مسلم است این است که همواره در هرکاری نقاط منفی ومثبتی وجود دارد افزود: ازمهمترین وظایف شورای شهر می توان به اهداف اصلی تشکیل شوراها در جهت پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی ،اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و فرهنگی اشاره کرد که به عنوان یک شهروند سی سختی دراین چهارسال آنچنان تغییر ویا پیشرفتی دراین زمینه ها به چشم ندیده ام وانتظار دارم شورای منتخب دوره پنجم بیشترین تمرکز خود را دراین موارد بکار گیرد .

وی با بیان اینکه فقط در یک مورد به عنوان مثال میتوانم به چراغانی جاده کمربندی سی سخت یاد کنم که تا جایی که در جریان هستم و از دوستانم در شرکت برق شنیده ام متاسفانه هیچ گونه پی گیری از طرف اعضای شورای شهر دراین خصوص صورت نگرفته است.

زابلی در پایان گفت :در هر حال خدمت این عزیزان خسته نباشید عرض می کنم و امیدوارم که اعضای شورای چهارم در مدت زمان باقی مانده بتوانند به نحو احسن در خدمت رسانی به مردم عمل کرده و موجب رضایت حداکثری مردم شهر شوند .

احمد رضا رحیمی زاده نیز یکی از مغازه داران شهر سی سخت است که در این رابطه به سفیردنا گفت:به نظر من از آنجایی که اکثریت قشر شهر سی سخت را جوانان تشکیل میدن جوان بودن اعضای این دوره ی شورا از عمده محاسن و نقطه قوتشون بوده چون از جنس اکثریت هستن و شرایط جوانان رو بهتر درک میکنن.

 وی بیان کرد:همچنین از دیگر نقاط قوت اعضای شورای چهارم می توان به داشتن تخصص مورد نیاز مسائل اجتماعی و شهری و عمرانی اشاره کرد که در این پروسه چند ساله بسیار کاربرد داشتن و مورد نیاز بوده.

رحیمی زاده ادامه داد: در کنار این محاسن طبیعتا معایبی هم وجود داره که می توان به کم تجربگی در مباحث مدیریتی و عدم آشنایی با مسائل و مشکلات کلان شهری و اجتماعی اشاره کرد که خوشبختانه با درایت و گرفتن مشاوره از بزرگترها و انتقادپذیری این نقاط ضعف هم تا حدودی از بین رفت.

اسماعیل قربانی یکی دیگر از جوانان سی سخت است که عملکرد شورای چهارم شهر سی سخت را تقریبا ضعیف می داند. وی با بیان اینکه در یک مورد که برای مسئله فاضلاب شهری که به باغ کشاورزی ام وارد می شد از شهرداری شکایت کردم دیگر به دلیل اینکه از شهرداری شکایت کرده بودم نامه ام را امضا نکردند.

قربانی با اشاره به اینکه نقطه ضعف شورای چهارم سی سخت جوانی اعضای شورا بود که به همین خاطر هم طالب پیشرفت بودن افزود:در مواردی که دیدیم در جلسات بیشتر به مسئولین بها میدادند تا مردم.

 وی با بیان اینکه اعضای شورای چهارم بیشتر درگیر زن وبچه و کار خودشان بودن تا امور شورا بیان کرد:شورا باید آدم بازنشسته و نترس باشد که نه دغدغه پست و نه دغدغه زن وبچه داشته باشد تا بتواند امور مردم را به پیش ببرد.

قربانی با اشاره به اینکه به نظر بنده تقریبا عملکرد شورا ضعیف بوده ولی در برخی جاها خوب بوده اند ابراز کرد: بیشترین انتقادی که مردم از شورای چهارم دارند مسئله بیمارستان سی سخت است که زمزمه هایی مبنی بر انتقال این واحد درمانی به جاهای دیگر وجود دارد و تا کنون به نتیجه نهایی نرسیده است.

حامد موسوی یکی دیگر از جوانان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان نیز در این باره گفت:به نظر من انتظار هایی که مردم شهر از یک عضو و یا اعضای شورای اسلامی شهر دارند بدون شک جز اینکه در طول زمان چند سال در اذهان مردم ساخته شده است چیزه دیگری نیست عنوان کرد:کاش من و امثال من یاد میگرفتیم که وظایف کلی یک عضو شورای شهر چیست نه اینکه دلیل وجود هر مشکلی را شورای شهر بدانیم!

وی بیان کرد: به نظر بنده نقاط قوت اعضای شورا اخلاق خوب آنها با مردم و پیگیری کار های شهرداری بود که واقعا دیده شد.

موسوی افزود:شورای شهر در این دوره عملکرد مطلوبی از نظر مردم نداشته اند ولی در صورتی که اگر وجدانمان را قاضی کنیم جاهای زیادی زحمت کشیده اند.

,

به نظر میرسد پرداختن به این مسئله قبل از هر چیزی می تواند چراغ راهی در مسیر پیش روی منتخبین مردم در دور پنجم شورا و از طرفی موجب شفافیت در عملکردها و وعده های انتخاباتی کاندیداها باشد.

در همین رابطه سفیردنا با تهیه مصاحبه ای با چند تن از جوانان شهر سی سخت نظر آنها در این رابطه را جویا شد.

هادی زابلی یکی از جوانان شهر سی سخت در این رابطه به سفیردنا می گوید به نظر بنده از مهمترین نقاط قوت شورای چهارم شهر سی سخت میتوان به برخورد خوب این اعضا بامردم و رابطه صمیمی باجوانان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در قضیه زمینهای دلون سی سخت و اختلاف و درگیری دو سال پیش در تپه قلات تعدادی از اعضای شورا واقعا نقش موثری داشتند گفت:همچنین میتوان انتخاب آقای مهندس محمدحسینی به عنوان شهردار را از نقاط مثبت  عملکرد این اعضا نام برد .

وی با اشاره به اینکه آنچه مسلم است این است که همواره در هرکاری نقاط منفی ومثبتی وجود دارد افزود: ازمهمترین وظایف شورای شهر می توان به اهداف اصلی تشکیل شوراها در جهت پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی ،اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و فرهنگی اشاره کرد که به عنوان یک شهروند سی سختی دراین چهارسال آنچنان تغییر ویا پیشرفتی دراین زمینه ها به چشم ندیده ام وانتظار دارم شورای منتخب دوره پنجم بیشترین تمرکز خود را دراین موارد بکار گیرد .

وی با بیان اینکه فقط در یک مورد به عنوان مثال میتوانم به چراغانی جاده کمربندی سی سخت یاد کنم که تا جایی که در جریان هستم و از دوستانم در شرکت برق شنیده ام متاسفانه هیچ گونه پی گیری از طرف اعضای شورای شهر دراین خصوص صورت نگرفته است.

زابلی در پایان گفت :در هر حال خدمت این عزیزان خسته نباشید عرض می کنم و امیدوارم که اعضای شورای چهارم در مدت زمان باقی مانده بتوانند به نحو احسن در خدمت رسانی به مردم عمل کرده و موجب رضایت حداکثری مردم شهر شوند .

احمد رضا رحیمی زاده نیز یکی از مغازه داران شهر سی سخت است که در این رابطه به سفیردنا گفت:به نظر من از آنجایی که اکثریت قشر شهر سی سخت را جوانان تشکیل میدن جوان بودن اعضای این دوره ی شورا از عمده محاسن و نقطه قوتشون بوده چون از جنس اکثریت هستن و شرایط جوانان رو بهتر درک میکنن.

 وی بیان کرد:همچنین از دیگر نقاط قوت اعضای شورای چهارم می توان به داشتن تخصص مورد نیاز مسائل اجتماعی و شهری و عمرانی اشاره کرد که در این پروسه چند ساله بسیار کاربرد داشتن و مورد نیاز بوده.

رحیمی زاده ادامه داد: در کنار این محاسن طبیعتا معایبی هم وجود داره که می توان به کم تجربگی در مباحث مدیریتی و عدم آشنایی با مسائل و مشکلات کلان شهری و اجتماعی اشاره کرد که خوشبختانه با درایت و گرفتن مشاوره از بزرگترها و انتقادپذیری این نقاط ضعف هم تا حدودی از بین رفت.

اسماعیل قربانی یکی دیگر از جوانان سی سخت است که عملکرد شورای چهارم شهر سی سخت را تقریبا ضعیف می داند. وی با بیان اینکه در یک مورد که برای مسئله فاضلاب شهری که به باغ کشاورزی ام وارد می شد از شهرداری شکایت کردم دیگر به دلیل اینکه از شهرداری شکایت کرده بودم نامه ام را امضا نکردند.

قربانی با اشاره به اینکه نقطه ضعف شورای چهارم سی سخت جوانی اعضای شورا بود که به همین خاطر هم طالب پیشرفت بودن افزود:در مواردی که دیدیم در جلسات بیشتر به مسئولین بها میدادند تا مردم.

 وی با بیان اینکه اعضای شورای چهارم بیشتر درگیر زن وبچه و کار خودشان بودن تا امور شورا بیان کرد:شورا باید آدم بازنشسته و نترس باشد که نه دغدغه پست و نه دغدغه زن وبچه داشته باشد تا بتواند امور مردم را به پیش ببرد.

قربانی با اشاره به اینکه به نظر بنده تقریبا عملکرد شورا ضعیف بوده ولی در برخی جاها خوب بوده اند ابراز کرد: بیشترین انتقادی که مردم از شورای چهارم دارند مسئله بیمارستان سی سخت است که زمزمه هایی مبنی بر انتقال این واحد درمانی به جاهای دیگر وجود دارد و تا کنون به نتیجه نهایی نرسیده است.

حامد موسوی یکی دیگر از جوانان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان نیز در این باره گفت:به نظر من انتظار هایی که مردم شهر از یک عضو و یا اعضای شورای اسلامی شهر دارند بدون شک جز اینکه در طول زمان چند سال در اذهان مردم ساخته شده است چیزه دیگری نیست عنوان کرد:کاش من و امثال من یاد میگرفتیم که وظایف کلی یک عضو شورای شهر چیست نه اینکه دلیل وجود هر مشکلی را شورای شهر بدانیم!

وی بیان کرد: به نظر بنده نقاط قوت اعضای شورا اخلاق خوب آنها با مردم و پیگیری کار های شهرداری بود که واقعا دیده شد.

موسوی افزود:شورای شهر در این دوره عملکرد مطلوبی از نظر مردم نداشته اند ولی در صورتی که اگر وجدانمان را قاضی کنیم جاهای زیادی زحمت کشیده اند.

,

به نظر میرسد پرداختن به این مسئله قبل از هر چیزی می تواند چراغ راهی در مسیر پیش روی منتخبین مردم در دور پنجم شورا و از طرفی موجب شفافیت در عملکردها و وعده های انتخاباتی کاندیداها باشد.

در همین رابطه سفیردنا با تهیه مصاحبه ای با چند تن از جوانان شهر سی سخت نظر آنها در این رابطه را جویا شد.

هادی زابلی یکی از جوانان شهر سی سخت در این رابطه به سفیردنا می گوید به نظر بنده از مهمترین نقاط قوت شورای چهارم شهر سی سخت میتوان به برخورد خوب این اعضا بامردم و رابطه صمیمی باجوانان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در قضیه زمینهای دلون سی سخت و اختلاف و درگیری دو سال پیش در تپه قلات تعدادی از اعضای شورا واقعا نقش موثری داشتند گفت:همچنین میتوان انتخاب آقای مهندس محمدحسینی به عنوان شهردار را از نقاط مثبت  عملکرد این اعضا نام برد .

وی با اشاره به اینکه آنچه مسلم است این است که همواره در هرکاری نقاط منفی ومثبتی وجود دارد افزود: ازمهمترین وظایف شورای شهر می توان به اهداف اصلی تشکیل شوراها در جهت پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی ،اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و فرهنگی اشاره کرد که به عنوان یک شهروند سی سختی دراین چهارسال آنچنان تغییر ویا پیشرفتی دراین زمینه ها به چشم ندیده ام وانتظار دارم شورای منتخب دوره پنجم بیشترین تمرکز خود را دراین موارد بکار گیرد .

وی با بیان اینکه فقط در یک مورد به عنوان مثال میتوانم به چراغانی جاده کمربندی سی سخت یاد کنم که تا جایی که در جریان هستم و از دوستانم در شرکت برق شنیده ام متاسفانه هیچ گونه پی گیری از طرف اعضای شورای شهر دراین خصوص صورت نگرفته است.

زابلی در پایان گفت :در هر حال خدمت این عزیزان خسته نباشید عرض می کنم و امیدوارم که اعضای شورای چهارم در مدت زمان باقی مانده بتوانند به نحو احسن در خدمت رسانی به مردم عمل کرده و موجب رضایت حداکثری مردم شهر شوند .

احمد رضا رحیمی زاده نیز یکی از مغازه داران شهر سی سخت است که در این رابطه به سفیردنا گفت:به نظر من از آنجایی که اکثریت قشر شهر سی سخت را جوانان تشکیل میدن جوان بودن اعضای این دوره ی شورا از عمده محاسن و نقطه قوتشون بوده چون از جنس اکثریت هستن و شرایط جوانان رو بهتر درک میکنن.

 وی بیان کرد:همچنین از دیگر نقاط قوت اعضای شورای چهارم می توان به داشتن تخصص مورد نیاز مسائل اجتماعی و شهری و عمرانی اشاره کرد که در این پروسه چند ساله بسیار کاربرد داشتن و مورد نیاز بوده.

رحیمی زاده ادامه داد: در کنار این محاسن طبیعتا معایبی هم وجود داره که می توان به کم تجربگی در مباحث مدیریتی و عدم آشنایی با مسائل و مشکلات کلان شهری و اجتماعی اشاره کرد که خوشبختانه با درایت و گرفتن مشاوره از بزرگترها و انتقادپذیری این نقاط ضعف هم تا حدودی از بین رفت.

اسماعیل قربانی یکی دیگر از جوانان سی سخت است که عملکرد شورای چهارم شهر سی سخت را تقریبا ضعیف می داند. وی با بیان اینکه در یک مورد که برای مسئله فاضلاب شهری که به باغ کشاورزی ام وارد می شد از شهرداری شکایت کردم دیگر به دلیل اینکه از شهرداری شکایت کرده بودم نامه ام را امضا نکردند.

قربانی با اشاره به اینکه نقطه ضعف شورای چهارم سی سخت جوانی اعضای شورا بود که به همین خاطر هم طالب پیشرفت بودن افزود:در مواردی که دیدیم در جلسات بیشتر به مسئولین بها میدادند تا مردم.

 وی با بیان اینکه اعضای شورای چهارم بیشتر درگیر زن وبچه و کار خودشان بودن تا امور شورا بیان کرد:شورا باید آدم بازنشسته و نترس باشد که نه دغدغه پست و نه دغدغه زن وبچه داشته باشد تا بتواند امور مردم را به پیش ببرد.

قربانی با اشاره به اینکه به نظر بنده تقریبا عملکرد شورا ضعیف بوده ولی در برخی جاها خوب بوده اند ابراز کرد: بیشترین انتقادی که مردم از شورای چهارم دارند مسئله بیمارستان سی سخت است که زمزمه هایی مبنی بر انتقال این واحد درمانی به جاهای دیگر وجود دارد و تا کنون به نتیجه نهایی نرسیده است.

حامد موسوی یکی دیگر از جوانان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان نیز در این باره گفت:به نظر من انتظار هایی که مردم شهر از یک عضو و یا اعضای شورای اسلامی شهر دارند بدون شک جز اینکه در طول زمان چند سال در اذهان مردم ساخته شده است چیزه دیگری نیست عنوان کرد:کاش من و امثال من یاد میگرفتیم که وظایف کلی یک عضو شورای شهر چیست نه اینکه دلیل وجود هر مشکلی را شورای شهر بدانیم!

وی بیان کرد: به نظر بنده نقاط قوت اعضای شورا اخلاق خوب آنها با مردم و پیگیری کار های شهرداری بود که واقعا دیده شد.

موسوی افزود:شورای شهر در این دوره عملکرد مطلوبی از نظر مردم نداشته اند ولی در صورتی که اگر وجدانمان را قاضی کنیم جاهای زیادی زحمت کشیده اند.

,

به نظر میرسد پرداختن به این مسئله قبل از هر چیزی می تواند چراغ راهی در مسیر پیش روی منتخبین مردم در دور پنجم شورا و از طرفی موجب شفافیت در عملکردها و وعده های انتخاباتی کاندیداها باشد.

در همین رابطه سفیردنا با تهیه مصاحبه ای با چند تن از جوانان شهر سی سخت نظر آنها در این رابطه را جویا شد.

هادی زابلی یکی از جوانان شهر سی سخت در این رابطه به سفیردنا می گوید به نظر بنده از مهمترین نقاط قوت شورای چهارم شهر سی سخت میتوان به برخورد خوب این اعضا بامردم و رابطه صمیمی باجوانان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در قضیه زمینهای دلون سی سخت و اختلاف و درگیری دو سال پیش در تپه قلات تعدادی از اعضای شورا واقعا نقش موثری داشتند گفت:همچنین میتوان انتخاب آقای مهندس محمدحسینی به عنوان شهردار را از نقاط مثبت  عملکرد این اعضا نام برد .

وی با اشاره به اینکه آنچه مسلم است این است که همواره در هرکاری نقاط منفی ومثبتی وجود دارد افزود: ازمهمترین وظایف شورای شهر می توان به اهداف اصلی تشکیل شوراها در جهت پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی ،اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و فرهنگی اشاره کرد که به عنوان یک شهروند سی سختی دراین چهارسال آنچنان تغییر ویا پیشرفتی دراین زمینه ها به چشم ندیده ام وانتظار دارم شورای منتخب دوره پنجم بیشترین تمرکز خود را دراین موارد بکار گیرد .

وی با بیان اینکه فقط در یک مورد به عنوان مثال میتوانم به چراغانی جاده کمربندی سی سخت یاد کنم که تا جایی که در جریان هستم و از دوستانم در شرکت برق شنیده ام متاسفانه هیچ گونه پی گیری از طرف اعضای شورای شهر دراین خصوص صورت نگرفته است.

زابلی در پایان گفت :در هر حال خدمت این عزیزان خسته نباشید عرض می کنم و امیدوارم که اعضای شورای چهارم در مدت زمان باقی مانده بتوانند به نحو احسن در خدمت رسانی به مردم عمل کرده و موجب رضایت حداکثری مردم شهر شوند .

احمد رضا رحیمی زاده نیز یکی از مغازه داران شهر سی سخت است که در این رابطه به سفیردنا گفت:به نظر من از آنجایی که اکثریت قشر شهر سی سخت را جوانان تشکیل میدن جوان بودن اعضای این دوره ی شورا از عمده محاسن و نقطه قوتشون بوده چون از جنس اکثریت هستن و شرایط جوانان رو بهتر درک میکنن.

 وی بیان کرد:همچنین از دیگر نقاط قوت اعضای شورای چهارم می توان به داشتن تخصص مورد نیاز مسائل اجتماعی و شهری و عمرانی اشاره کرد که در این پروسه چند ساله بسیار کاربرد داشتن و مورد نیاز بوده.

رحیمی زاده ادامه داد: در کنار این محاسن طبیعتا معایبی هم وجود داره که می توان به کم تجربگی در مباحث مدیریتی و عدم آشنایی با مسائل و مشکلات کلان شهری و اجتماعی اشاره کرد که خوشبختانه با درایت و گرفتن مشاوره از بزرگترها و انتقادپذیری این نقاط ضعف هم تا حدودی از بین رفت.

اسماعیل قربانی یکی دیگر از جوانان سی سخت است که عملکرد شورای چهارم شهر سی سخت را تقریبا ضعیف می داند. وی با بیان اینکه در یک مورد که برای مسئله فاضلاب شهری که به باغ کشاورزی ام وارد می شد از شهرداری شکایت کردم دیگر به دلیل اینکه از شهرداری شکایت کرده بودم نامه ام را امضا نکردند.

قربانی با اشاره به اینکه نقطه ضعف شورای چهارم سی سخت جوانی اعضای شورا بود که به همین خاطر هم طالب پیشرفت بودن افزود:در مواردی که دیدیم در جلسات بیشتر به مسئولین بها میدادند تا مردم.

 وی با بیان اینکه اعضای شورای چهارم بیشتر درگیر زن وبچه و کار خودشان بودن تا امور شورا بیان کرد:شورا باید آدم بازنشسته و نترس باشد که نه دغدغه پست و نه دغدغه زن وبچه داشته باشد تا بتواند امور مردم را به پیش ببرد.

قربانی با اشاره به اینکه به نظر بنده تقریبا عملکرد شورا ضعیف بوده ولی در برخی جاها خوب بوده اند ابراز کرد: بیشترین انتقادی که مردم از شورای چهارم دارند مسئله بیمارستان سی سخت است که زمزمه هایی مبنی بر انتقال این واحد درمانی به جاهای دیگر وجود دارد و تا کنون به نتیجه نهایی نرسیده است.

حامد موسوی یکی دیگر از جوانان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان نیز در این باره گفت:به نظر من انتظار هایی که مردم شهر از یک عضو و یا اعضای شورای اسلامی شهر دارند بدون شک جز اینکه در طول زمان چند سال در اذهان مردم ساخته شده است چیزه دیگری نیست عنوان کرد:کاش من و امثال من یاد میگرفتیم که وظایف کلی یک عضو شورای شهر چیست نه اینکه دلیل وجود هر مشکلی را شورای شهر بدانیم!

وی بیان کرد: به نظر بنده نقاط قوت اعضای شورا اخلاق خوب آنها با مردم و پیگیری کار های شهرداری بود که واقعا دیده شد.

موسوی افزود:شورای شهر در این دوره عملکرد مطلوبی از نظر مردم نداشته اند ولی در صورتی که اگر وجدانمان را قاضی کنیم جاهای زیادی زحمت کشیده اند.

,

به نظر میرسد پرداختن به این مسئله قبل از هر چیزی می تواند چراغ راهی در مسیر پیش روی منتخبین مردم در دور پنجم شورا و از طرفی موجب شفافیت در عملکردها و وعده های انتخاباتی کاندیداها باشد.

,

در همین رابطه سفیردنا با تهیه مصاحبه ای با چند تن از جوانان شهر سی سخت نظر آنها در این رابطه را جویا شد.

,

هادی زابلی یکی از جوانان شهر سی سخت در این رابطه به سفیردنا می گوید به نظر بنده از مهمترین نقاط قوت شورای چهارم شهر سی سخت میتوان به برخورد خوب این اعضا بامردم و رابطه صمیمی باجوانان اشاره کرد.

,

وی با بیان اینکه در قضیه زمینهای دلون سی سخت و اختلاف و درگیری دو سال پیش در تپه قلات تعدادی از اعضای شورا واقعا نقش موثری داشتند گفت:همچنین میتوان انتخاب آقای مهندس محمدحسینی به عنوان شهردار را از نقاط مثبت  عملکرد این اعضا نام برد .

,

وی با اشاره به اینکه آنچه مسلم است این است که همواره در هرکاری نقاط منفی ومثبتی وجود دارد افزود: ازمهمترین وظایف شورای شهر می توان به اهداف اصلی تشکیل شوراها در جهت پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی ،اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و فرهنگی اشاره کرد که به عنوان یک شهروند سی سختی دراین چهارسال آنچنان تغییر ویا پیشرفتی دراین زمینه ها به چشم ندیده ام وانتظار دارم شورای منتخب دوره پنجم بیشترین تمرکز خود را دراین موارد بکار گیرد .

,

وی با بیان اینکه فقط در یک مورد به عنوان مثال میتوانم به چراغانی جاده کمربندی سی سخت یاد کنم که تا جایی که در جریان هستم و از دوستانم در شرکت برق شنیده ام متاسفانه هیچ گونه پی گیری از طرف اعضای شورای شهر دراین خصوص صورت نگرفته است.

,

زابلی در پایان گفت :در هر حال خدمت این عزیزان خسته نباشید عرض می کنم و امیدوارم که اعضای شورای چهارم در مدت زمان باقی مانده بتوانند به نحو احسن در خدمت رسانی به مردم عمل کرده و موجب رضایت حداکثری مردم شهر شوند .

,

احمد رضا رحیمی زاده نیز یکی از مغازه داران شهر سی سخت است که در این رابطه به سفیردنا گفت:به نظر من از آنجایی که اکثریت قشر شهر سی سخت را جوانان تشکیل میدن جوان بودن اعضای این دوره ی شورا از عمده محاسن و نقطه قوتشون بوده چون از جنس اکثریت هستن و شرایط جوانان رو بهتر درک میکنن.

,

 وی بیان کرد:همچنین از دیگر نقاط قوت اعضای شورای چهارم می توان به داشتن تخصص مورد نیاز مسائل اجتماعی و شهری و عمرانی اشاره کرد که در این پروسه چند ساله بسیار کاربرد داشتن و مورد نیاز بوده.

,

رحیمی زاده ادامه داد: در کنار این محاسن طبیعتا معایبی هم وجود داره که می توان به کم تجربگی در مباحث مدیریتی و عدم آشنایی با مسائل و مشکلات کلان شهری و اجتماعی اشاره کرد که خوشبختانه با درایت و گرفتن مشاوره از بزرگترها و انتقادپذیری این نقاط ضعف هم تا حدودی از بین رفت.

,

اسماعیل قربانی یکی دیگر از جوانان سی سخت است که عملکرد شورای چهارم شهر سی سخت را تقریبا ضعیف می داند. وی با بیان اینکه در یک مورد که برای مسئله فاضلاب شهری که به باغ کشاورزی ام وارد می شد از شهرداری شکایت کردم دیگر به دلیل اینکه از شهرداری شکایت کرده بودم نامه ام را امضا نکردند.

,

قربانی با اشاره به اینکه نقطه ضعف شورای چهارم سی سخت جوانی اعضای شورا بود که به همین خاطر هم طالب پیشرفت بودن افزود:در مواردی که دیدیم در جلسات بیشتر به مسئولین بها میدادند تا مردم.

,

 وی با بیان اینکه اعضای شورای چهارم بیشتر درگیر زن وبچه و کار خودشان بودن تا امور شورا بیان کرد:شورا باید آدم بازنشسته و نترس باشد که نه دغدغه پست و نه دغدغه زن وبچه داشته باشد تا بتواند امور مردم را به پیش ببرد.

,

قربانی با اشاره به اینکه به نظر بنده تقریبا عملکرد شورا ضعیف بوده ولی در برخی جاها خوب بوده اند ابراز کرد: بیشترین انتقادی که مردم از شورای چهارم دارند مسئله بیمارستان سی سخت است که زمزمه هایی مبنی بر انتقال این واحد درمانی به جاهای دیگر وجود دارد و تا کنون به نتیجه نهایی نرسیده است.

,

حامد موسوی یکی دیگر از جوانان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان نیز در این باره گفت:به نظر من انتظار هایی که مردم شهر از یک عضو و یا اعضای شورای اسلامی شهر دارند بدون شک جز اینکه در طول زمان چند سال در اذهان مردم ساخته شده است چیزه دیگری نیست عنوان کرد:کاش من و امثال من یاد میگرفتیم که وظایف کلی یک عضو شورای شهر چیست نه اینکه دلیل وجود هر مشکلی را شورای شهر بدانیم!

,

وی بیان کرد: به نظر بنده نقاط قوت اعضای شورا اخلاق خوب آنها با مردم و پیگیری کار های شهرداری بود که واقعا دیده شد.

,

موسوی افزود:شورای شهر در این دوره عملکرد مطلوبی از نظر مردم نداشته اند ولی در صورتی که اگر وجدانمان را قاضی کنیم جاهای زیادی زحمت کشیده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه