اخبار داغ

افتتاح بیمارستان جدید نهاوند منوط به پذیرش بیمار و ارائه خدمت نیست/ تلاش برای رساندن افتتاحیه بیمارستان به سفر رئیس جمهور به همدان

افتتاح بیمارستان جدید نهاوند منوط به پذیرش بیمار و ارائه خدمت نیست/ تلاش برای رساندن افتتاحیه بیمارستان به سفر رئیس جمهور به همدان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در بازدید از بیمارستان نهاوند گفت: افتتاح بیمارستان جدید نهاوند منوط به خوابیدن بیمار و ارائه خدمت نیست و هر وقت بیمارستان شهید حیدری تعطیل شد، بیمارستان جدید نهاوند راه‌اندازی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به همراه معاون درمان و سایر معاونین دانشگاه، فرماندار و مسئولین شهرستان جهت بررسی نواقص و تسریع در تحویل این پروژه و برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر از بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی شهرستان نهاوند بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

حبیب‌الله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بر تسریع در تحویل بیمارستان تا 15 اردیبهشت سال جاری، تأکید کرد و گفت: افتتاح بیمارستان جدید نهاوند منوط به خوابیدن بیمار و ارائه خدمت نیست و تأکید کرد؛ هر وقت بیمارستان شهید حیدری تعطیل شد، بیمارستان جدید نهاوند راه‌اندازی خواهد شد.

,

حمیدوند فرماندار نهاوند نیز ضمن تشکر از پیگیری‌ها و فعالیت‌های مسئولین دانشگاه و شبکه نهاوند بر سرعت بخشی در تحویل آن تأکید کرد و از کلیه دستگاه‌های خدمات رسان خواست که در مورد وظایف خود جهت راه‌اندازی بیمارستان همکاری کنند.

,

در ادامه این بازدید پیمانکار متعهد شد تا سه روز آینده فضای فیزیکی بیمارستان به اتمام خواهد رسید و تا یکشنبه آب گرم در داخل لوله‌های جریان خواهد داشت.

,

قرار است که بیمارستان 184 تختخوابی شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند که هنوز تکمیل و تجهیز نشده است و کادر درمانی آن هنوز مشخص نشده‌اند در سفر چند روز آینده رئیس‌جمهور به استان همدان افتتاح شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه