اخبار داغ

شهردار سده لنجان:

عوارض آلایندگی صنایع را به هیچ قیمتی نمی خواهیم/حفظ محیط زیست یکی از دغدغه های اصلی شهرداری است

عوارض آلایندگی صنایع را به هیچ قیمتی نمی خواهیم/حفظ محیط زیست یکی از دغدغه های اصلی شهرداری است
شهردار سده لنجان می گوید: امروز یکی از اساسی ترین دغدغه های شهرها و مدیران شهری مسئله محیط زیست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لنجانا؛ شهردار سده لنجان صبح امروز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شوراها گفت: امروز یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های شهرها و مدیران شهری مسئله محیط‌زیست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لنجانا,

میثم محمدی بابیان اینکه حفظ و ایجاد شرایط محیطی مناسب برای زندگی مردم یک اصل انکارناپذیر و ضروری برای ما به‌حساب می‌آید تصریح کرد: حذف آلاینده‌های منطقه چه از نوع هوا، خاک و حتی آب، همواره یکی از دغدغه‌ها اصلی ما بوده است و از همان ابتدای دوره چهارم شوراها با جدیت هرچه تمام به دنبال حذف این آلایندگی‌ها بودیم.

,

وی با تأکید بر اینکه عوارض آلایندگی صنایع را به هیچ قیمتی نمی‌خواهیم متذکر شد: عده‌ای تصور می‌کنند که با حذف عوارض آلایندگی‌ها زمینه ناراحتی شهرداری‌ها فراهم می‌شود که در پاسخ به این موضوع باید به استحضار عموم مردم برسانم که ما خواستار حذف صنایع آلاینده از منطقه هستیم، البته بماند که در سال‌های اخیر باوجود آلاینده بودن برخی صنایع ریالی به شهرداری‌ها پرداخت‌نشده است.

,

شهردار سده با توجه به افتتاح اخیر طرح مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شماره سه لنجان خاطرنشان کرد: طرح شبکه فاضلاب شهری سده لنجان بیش از 69 کیلومتر طول دارد و در سه سال گذشته، با عزم جهادی مدیران ذی‌ربط و همیاری مردم عزیز منطقه بیش از 48 کیلومتر این شبکه آماده‌شده و تنها 19 کیلومتر آن باقی‌مانده است.

,

محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا موانعی خاصی در خصوص تکمیل این پروژه وجود دارد یا خیر تصریح کرد: موانع خاصی در این خصوص وجود ندارد و تأمین اعتبار و مشارکت مردم می‌تواند سبب تکمیل هرچه سریع‌تر این طرح شود.

,

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شهرداری‌ها از فروش پساب درآمدی خواهند داشت یا خیر اظهار کرد: متأسفانه از محل پساب سهمی برای شهرداری‌های منطقه پیش‌بینی‌نشده است.

,

شهردار سده با توجه به‌ضرورت اجرای طرح فاضلاب شهری در این منطقه تصریح کرد: شهر سده لنجان به دلیل هم‌جواری با زاینده‌رود و داشتن دشت آبرفتی و نیز روان شدن آب سطحی در معابر، مشکلات زیست‌محیطی خاصی را به خود دیده است که امیدواریم با تکمیل این پروژه هرچه سریع‌تر مشکلات مردم شهر سده لنجان را مرتفع کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه