اخبار داغ

سی‌وپنج سال در سنگر امامت جمعه؛

حکم انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی به امامت جمعه شهرستان نهاوند از طرف امام خمینی (ره)+ عکس

حکم انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی به امامت جمعه شهرستان نهاوند از طرف امام خمینی (ره)+ عکس
به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد حضور در سنگر امامت جمعه، حکم انتصاب حجت‌الاسلام مغیثی به‌عنوان امام‌جمعه نهاوند توسط امام خمینی (ره) منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، نماز جمعه هفته گذشته شهرستان نهاوند سی‌وپنجمین سالگرد اقامه نماز جمعه توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی بود که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وی را به این سمت منصوب کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

اولین امام‌جمعه شهر نهاوند آیت‌الله حیدری بودند که در تاریخ 7 تیر سال 60 در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند و در 27 فروردین سال ۶۱ اولین اقامه نماز جمعه توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی در نهاوند برگزار شد.

,

حکم انتصاب حجت‌الاسلام مغیثی از طرف امام خمینی (ره) برای امامت جمعه شهر نهاوند، بعد از شهادت آیت‌الله حیدری اولین امام‌جمعه نهاوند صادر شد که در این حکم آمده است:

,

بسمه‌تعالی

,

جناب مستطاب ثقة الاسلام و المسلمین آقای شیخ عباس مغیثی سبزواری «دامت افاضاته»

,

بر حسب تقاضای اهالی محترم نهاوند و تأیید آقایان علماء اعلام «ایدهم الله تعالی» جنابعالی از طرف حضرت امام خمینی «مدظله‌العالی» به سمت امام‌جمعه شهرستان نهاوند منصوب می‌شوید که ان شاءالله تعالی ضمن برگزاری نماز وحدت‌آفرین جمعه مشکلات مذهبی مردم شهر نیز رسیدگی نموده و در رفع آن بکوشید و در خطبه‌های نماز وظائف خطیر اسلامی و انقلابی مردم را گوشزد کنید امید است با همکاری اهالی محترم وظائف محوله را به نحو احسن انجام دهید. والسلام علکیم و رحمة الله

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه