اخبار داغ

وعده های انتخاباتی کاندیدای شورا در جهان آباد دشتروم/جاده ای که بعد از سه بار زیرسازی همچنان خاکی است + تصاویر

وعده های انتخاباتی کاندیدای شورا در جهان آباد دشتروم/جاده ای که بعد از سه بار زیرسازی همچنان خاکی است + تصاویر
ده کهنه جهان آباد یکی از روستاهای دهستان دشت روم است که گویا نه دهیار دارد و نه شورا اما مواقع انتخابات شورا که می شود نامزدهای انتخابات به ده کهنه جهاد آباد می آیند برای رای گیری به مردم این روستا وعده هایی می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ایل بانو،  تبلیغات انتخاباتی در حال آغاز شدن است در این میان آنهایی که مسئولیت دارند و برای دور جدید ثبت نام کرده اند هر چه در این چهار سال انجام نداده اند را در چند روز می خواهند انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

کارهایی که به اسم خدمت اما برای تبلیغات انجام می شود در حقیقت دور ریختن بیت المال و پول مردم است، جاده هایی که به واسطه انتخابات آسفالت می شوند، چاله چوله هایی که به اسم انتخابات پر می شوند و سایر خدماتی که در گذشته کمتر دیده می شد این روزها پررنگ شده است.

,

دهستان دشت روم در 20 کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد، این منطقه بخش های مختلفی دارد که هر کدام نیز دارای مکان های جداگانه ای هستند که شاید بخاطر گسترده بودن به این روستا زیاد توجهی نمی شود و تنها در زمان انتخابات شخصیت های مختلفی به سراغ این دهستان می روند.

,

روستایی که نه شورا دارد و نه دهیار

, روستایی که نه شورا دارد و نه دهیار, روستایی که نه شورا دارد و نه دهیار,

ده کهنه جهان آباد نیز یکی از روستاهای دهستان دشت روم است که گویا نه دهیار دارد و نه شورا، اما وقت انتخابات شورا که می شود نامزدهای انتخابات به ده کهنه جهاد آباد می آیند و برای رای گیری به مردم این روستا وعده هایی می دهند.

,

هر چند نمی توان نادیده گرفت که ده کهنه دشت روم از نعمت آب، برق و گاز برخوردار است اما مشکلاتی نیز در این روستا وجود دارد که زندگی را به کام اهالی این روستا تلخ کرده است.

,

در ده کهنه دشت روم 10 خانوار با جمعتی افزون بر 45 نفر زندگی می کنند و گفتنی است که در ده کهنه دشت روم یک مزرعه پرورش مرغ تخمگذار و گوشتی همچنین یک مزرعه پرورش بلدرچین وجود دارد که تعداد زیادی از مردم برای خرید به این مزرعه ها مراجعه می کنند.

,
, ,

این روستا یکی از مناطقی است که در طول سال هیچ مسئولی سراغی از آن نمی گیرد اما در بحبحوهه ی انتخابات که می شود تعداد زیادی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا و حتی نماینده ها آن را پیدا می کنند به سراغ اهالی روستا می روند تا بتوانند به این روستا دسترسی پیدا کنند.

,

باید یک کیلومتر جاده خاکی را طی کنیم، جاده ای که هر چند زیبایی هایی در اطراف خود دارد اما برای ماشین ها بسیار جالب نیست و هر بار مبلغ زیادی باید هزینه تعمیر جلوبندی ماشین های این روستا شود.

,

از بین رفتن بیت المال برای تبلیغات 

, از بین رفتن بیت المال برای تبلیغات ,

طبق گفته اهالی این روستا جاده ده کهنه جهان آباد را تاکنون چندین بار زیر سازی کرده اند و هر بار تا صد ماشین شن شاید هم بیشتر بر روی آن خالی کرده اند اما هیچ وقت به سرانجام نرسید و همچنان خاکی است.

,

در این روستا صدها درخت سیب و آلو زرد و سایر درختان میوه وجود دارد که هر ساله نیز ثمره خوبی می دهند اما به دلیل خاکی بودن جاده و داشتن تعداد زیادی سنگ کلوخ خریداری به آنجا نمی رود.

,

نارگل مهرابی که از اهالی این روستاست در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: نزدیک انتخابات که می شود هر کاندیدایی قولی می دهد و می رود تا انتخابات بعدی که دوباره بیاید.

,

وی بیان کرد: بارها از نماینده بویراحمد و دنا پیگیری کردیم قول می داد اما تا کنون عملی نشده است.

,
, ,

یکی دیگر از اهالی گفت: در ماه اخر سال 95 چندین ماشین شن و ماسه روی جاده خالی شد امیدوار شدیم که می خواهند آسفالتش کنند اما باز هم مثل دفعه های گذشته فقط زیرسازی کردند و رفتند.

,

وی بیام کرد: کاندیداهای زیادی برای گرفتن رای به این ده می آیند هر کدام قول آسفالت می دهند اما هیچ کدام تا کنون عملی نشده است حتی نمیانده بویراحمد و دنا در دور اول که قبول شد قرار بود فورا جاده را آسفالت کند اما می بینید که کاری انجام نشده است.

,

اهالی روستا می گفتند که هر بار پیگیری می کنند در جواب می گویند که اعتبار آن آماده است در آینده اسفالت می شود اما اگر اعتبار آن آمده چرا آسفالت نمی شود یا شاید هم می خواهند چیزی در دستشان باشد که برای انتخابات های بعدی از آن استفاده کنند و قول دهند تا شاید بتوانند رای 45 نفر را بگیرند.

,

فردی که مزرعه پرورش بلدرچین دارد در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: متاسفانه آسفالت نبودن جاده باعث می شود مشتری ها به اینجا نیایند من نیز شرایطش برایم فراهم نیست که نزدیک جاده اصلی باشم.

,
, ,

وی بیان کرد: افراد زیادی تماس می گیرند و من مجبورم خودم بلدرچین هایی که کشتار می کنم را تا سر جاده ببرم به دست مشتری برسانم.

,

وی در پاسخ به این سوال که چه خواسته ای از مسئولان دارید، گفت: ما آب، برق و گاز داریم مشکل ما تیرچراغ برق و این جاده خاکی است که باعث می شود نتوانیم آنگونه که باید به کار مشغول باشیم.

,

اهالی این ده از وعده های بدون عمل نماینده بویراحمد و دنا گله دارند که چرا وقت انتخابات سراغشان را گرفت اما اکنون اسمی از این روستا در لیست آقای نماینده نیست.

,
, ,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه