اخبار داغ

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان:

آموزش ابتدائی محور توسعه در آینده است

آموزش ابتدائی محور توسعه در آینده است
جوانی تاکید کرد: آموزش ابتدائی محور توسعه آینده بوده و اگر قرار باشد تحولی انجام گیرد، اعتقاد و باور داریم که باید در دوره ابتدایی انجام و به آن توجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان اظهار کرد: یکی از اهداف آموزش ابتدایی توجه همه جانبه به رشد دانش آموزان در همه سطح های تعلیم و تربیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

شهین جوانی در گفت و گو با صبح اردستان گفت: آموزش ابتدائی محور توسعه آینده بوده و اگر قرار باشد تحولی انجام گیرد اعتقاد و باور داریم که باید در دوره ابتدایی این تحول ایجاد شود.

,

وی با بیان اینکه استعدادهای خوبی در بین دانش آموزان منطقه اردستان وجود دارد، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و استعدادهای بیشتر دانش آموزان این منطقه در زمینه های مختلف خواهیم بود.

,

جوانی تصریح کرد: طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان  ازبرنامه هایی است که در سطح استان اصفهان اجرا خواهد شد.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه ایجاد پایگاه های توانمندسازی کودکان بدو ورود به دبستان بصورت مکرر در استان اتفاق افتاده است، تصریح کرد: استان اصفهان اولین استانی بوده که چنین برنامه ای  را اجرایی کرده است.

,

وی با بیان اینکه برای اولین بار پیش دبستانی های استان زودتر از موعد مورد سنجش قرار گرفته اند، تصریح کرد: دانش آموزانی که نیاز به توجه ویژه ای دارند در پایگاه های توانمند سازی مورد آموزش قرار گرفته  و سپس وارد کلاس اول می شوند.

,

جوانی با بیان اینکه برگزاری جشنواره جابربن حیان در آینده ای نزدیک در استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همه دانش آموزان شهرستانها که در طرح جابر شرکت کرده و رتبه برتر را کسب کرده اند به زودی در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اصفهان تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که همه دانش آموزانی که در سطح آموزشگاههای استان در این مسابقات شرکت کرده اند و فعالیتی داشته اند دارای ارزش و اهمیت هستند.

,

وی تصریح کرد: مهمترین فعالیت برای ما حضور دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی بوده که اردستان توجه ویژه ای به این مورد داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه