اخبار داغ

تیم روحانی بازنده اصلی مناظرات!

تیم روحانی بازنده اصلی مناظرات!
نخستین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که هر کدام از نامزدها به تشریح برنامه‌هایشان پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از رباط نیوز، نخستین مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری سال ۹۶ در حالی به ساعات پایانی‌اش نزدیک شد که تنور آن داغ و داغ‌تر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

بر پایه این گزارش، تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری در حالی رو به بالا گرفته که در این میان چهره‌های تکراری و بی‌برنامه نیز در بین نامزدهای انتخاباتی به چشم می‌خورند، چهره‌هایی چون حسن روحانی و جهانگیری که مسئولیت اصلی دولت یازدهم بر دوش آن‌ها بوده و تاکنون نتوانسته‌اند اقدام چشمگیری در جهت رفاه حال مردم انجام دهند.

,

دولت یازدهم از زمان به‌دست گرفتن قدرت حتی از لاک دفاعی‌اش بیرون نیامده و در همان تهران مانده و به امورات روزانه‌اش پرداخته و به‌طور طبیعی در چنین حالتی دولت به امر روزمرگی مبدل خواهد گشت.

,

روز گذشته در مناظراتی که بین کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری صورت گرفت هر کدام از نامزدهای انتخاباتی به بیان دیدگاهایشان در راستای تشکیل دولت دوازدهم سخن به میان آوردند، حسن روحانی در این میان سخنی برای گفتن نداشت چراکه او دیگر وعده‌هایش را داده و به‌هیچ کدام عمل نکرده است، رئیس جمهور فعلی علاوه بر آن که نتوانسته به وعده‌هایش عمل کند حالا وعده‌های انتخاباتی‌اش در سال ۹۲ را نیز رد می‌کند.

,

حسن روحانی روز گذشته در مناظرات تنها به دفاع از وعده‌هایش پرداخت و در برابر سخنان محمدباقر قالیباف او را به دروغ‌گویی متهم کرد، این در حالی است که قالیباف به بیان اقداماتش در شهرداری تهران پرداخت و مردم نیز آن را می‌دانند.

,

آقای رئیسی نیز با تأکید بر این‌که باید دولت‌ها به حاشیه‌های شهری توجه کنند بر اهمیت این موضوع تأکید کرد و آن را یکی از محورهای دولت «کار و کرامت» دانست.

,

جهانگیری مرد آمار بود و برای دفاع از کارهای صورت نگرفته دولت آمده بود، در حقیقیت اگر او به میدان مناظره نیامده بود حسن روحانی در دور نخست مناظرات از سوی مردم کنار زده می‌شد و هر چند تا این لحظه این اتقاق رقم خورده است.

,

اما حقیقت آن است که دولت یازدهم در مناظرات برای دفاع آمده تا در استراتژی فرار رو به جلو، این بار به نامزدهای انتخاباتی حمله کند، او که تاکنون توانسته در برابر صداهای بسیاری از رسانه‌ها بایستد و آن‌ها را ساکت کند.

,

دولت یازدهم که در پایان روزهای عمرش به سر می‌برد  با اقدام تبلیغاتی و جهت به‌دست آوردن آراء مردم محروم اقدام به افزایش یارانه برخی از اقشار کم درآمد جامعه کرد، او که شب‌های پرداخت یارانه را شب عزای دولت می دانست حال با افزایش چندبرابری یارانه می‌خواهد بدعتی جدید ایجاد کند.

,

دولت یازدهم علاوه بر اشتباه دانستن پرداخت یارانه، طرح مسکن مهر را اشتباهی فاحش خواند و به تکرار ادعاهایش در این باره پرداخت، در طول چهارسال گذشته سیل بی‌مهری‌ها به مسکن مهر آنقدر بود که حتی برخی از متقاضیان این مسکن‌ها از ادامه پرداخت هزینه‌ها و خریداری آن‌ها  انصراف داده و امروز می‌بینیم که بسیاری از خانه‌های مسکن مهر در شهرها خالی از سکنه است.

,

حال با این تفاصیل باید دید که دولت یازدهم در مناظره‌های آتی در ارتباط با بیکاری و سیل واردات بی‌رویه کالاهای غیرضروری و همچنین تعطیلی کارخانه‌ها به مردم چه پاسخی خواهد داد؟

,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه