اخبار داغ

یادداشت؛

حضور پوششی در رسانه ملی برای روحانی

حضور پوششی در رسانه ملی برای روحانی
حضوری که نبود کارنامه قابل قبولی از دولت را حتی برای ارائه در مناظرات برای همگان آشکار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،حضور جهانگیری به عنوان نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات نشانگر نبود کارنامه قابل قبول از دولت تدبیر و امید بودچرا که ایشان به جای ارائه برنامه هایش به تایید حرف های پرزیدنت محترم پرداخت حتی می توان هدف از این حضور پوشش سخنان حسن روحانی به طور غیر محسوس بود چرا که مشخص بود دقیقا به برنامه هایی اشاره می کرد که پرزیدنت محترم یادشان می رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

جهانگیری در اولین مناظره انتخاباتی خود دفاع از روحانی و عملکردهای دولت یازدهم را به جای پاسخگویی به سوالات مطروحه ترجیح داد از همین رو عنان اخلاق انتخاباتی را زیر پا له کرده و ناجوانمردانه به جناح مقابل تعرض نمود و  وانمود کرد که طی ۳۸ سال گذشته در حبس بوده و اصولگرایان هم مقصر این ظلم عظیم بوده اند!

,

این چنین به نظر می آید که یا آقای جهانگیری هدفی از نامزد شدن ندارد یا به طور علنی برای حمایت از آقای روحانی وارد این کارزار عظیم شده است.

,

بهتر است بگوییم آقای جهانگیری و رئیس جمهور روحانی که در مناظره بدلیل نبود محبوبیت و کارنامه قابل قبول دولت استرس داشتید این حرکت پوششی دور از انتظار نبود و مردم همه دانستند که آقای جهانگیری هیچگونه نقش و رایی در انتخابات پیش رو ندارند و صرفا برای پوشش و حمایت از شما وارد این گود رقابتی شده اند و حتی در آینده چند روزه به نفع شما کنار خواهند رفت!!..
کاش کمی در این فرصت تبلیغات با مردم رو راست بودید و بدون شخص پوششی خودتان پاسخگوی عملکردهایی که می گویید در این ۴ سال انجام دادید بودید.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه