اخبار داغ

درنمایشگاه گل و گیاه هشتگرد مطرح شد؛

روند قاچاق گل های زینتی تولیدکنندگان را دلسرد کرده است

روند قاچاق گل های زینتی تولیدکنندگان را دلسرد کرده است
یکی از تولید کنندگان گل زینتی در حاشیه نمایشگاه گل و گیاهان زینتی در هشتگرد گفت:متأسفانه در سالهای گذشته با ورود گل ها و گیاهان زینتی قاچاق ضربه بزرگی به تولیدکنندگان داخلی وارد شده و تا کنون هیچ گونه واکنشی از سوی مسئولین دولتی صورت نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازکرج رسانه، یکی از تولید کنندگان و غرفه داران گل و گیاه در چهارمین نمایشگاه گل و گیاهان زینتی در هشتگرد گفت: با همت شهرداری هشتگرد این نمایشگاه با غرفه رایگان در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته تا بتوانند تولیدات خود را در زمینه گل و گیاه زینتی عرضه کنند.
وی افزود: امسال تولیدکنندگان با افزایش تنوع در گل ها و گیاهان توانستند جلوه زیباتری به جشنواره بدهند و مردم نیز حضور چشمگیری داشتند اما فقط از نمایشگاه دیدن کردند چرا که قدرت خرید مردم کاهش یافته و این مسئله قدری آزار دهنده است.
این تولید کننده گل و گیاهان زینتی با انتقاد از مسئولین دولتی گفت: متأسفانه در سالهای گذشته با ورود گل ها و گیاهان زینتی قاچاق ضربه بزرگی به تولیدکنندگان داخلی وارد شده و تا کنون هیچ گونه واکنشی از سوی مسئولین دولتی نسبت به قاچاق بی رویه گل و گیاه از مرزهای غربی کشور همچون سلیمانیه عراق و ترکیه نشده و تولید کنندگان این عرصه وضعیت خوبی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,
,
,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه