اخبار داغ

مبلغان حوزوی قرچک در سامانه جامع سجام ثبت‌نام کردند

مبلغان حوزوی قرچک در سامانه جامع سجام ثبت‌نام کردند
مبلغان حوزوی شهرستان قرچک در سامانه جامع اعزام مبلغ کشور موسوم به سجام ثبت‌نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ مصیب سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این‌که تبلیغات اسلامی تنها مرجع رسمی اعزام مبلغ در سطح کشور است، سامانه سجام با هدف ساماندهی مبلغان راه‌اندازی شده است.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی گفت: با پیگیری‌های مستمر این اداره و تشکیل جلسات مستمر در سطح شهرستان به‌‌ویژه حوزه علمیه معصومیه و انجام مصاحبه با خبرگزاری‌های محلی، طلاب خواهر قرچک برای عضویت در سامانه سجام به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کردند.

,

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی قرچک با اشاره به مزایای این سامانه، بیان کرد: رسیدگی درخواست فعالیت تبلیغی مبلغان در اسرع وقت در سراسر کشور  رسیدگی می‌شود و تنها با ارائه کد ملی متقاضی و با مراجعه اداره تبلیغات اسلامی محل مورد نظر، سوابق تبلیغی متقاضی احصاء شده و درخواست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

,

وی تاکید کرد: این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که سوابق مبلغان و فعالیت‌های تبلیغی آن‌ها، صحت و دقت همراه با سرعت دسترسی بالا را نگهداری می‌کند و همچنین در ارائه گزارش‌های اداری از مزیت‌های ویژه این سامانه است.

,

سلطانی در پایان افزود: کارگروه تخصصی مبلغان را  به سه رتبه تقسیم‌بندی می‌کنند، تا در جهت استفاده در برنامه‌های ملی و مذهبی از ظرفیت آنها بهره گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه