اخبار داغ

یادداشت؛

اهانت به امام معصوم(ع) به چه قیمتی؟!

اهانت به امام معصوم(ع) به چه قیمتی؟!
مسئولان تدبیر و امید مردم منتظر برخورد انقلابی شما در برابر این هتاکی مجری بی حیای ستاد انتخاباتی رئیس جمهوری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،مدیران تدبیر و امید یا باید در برابر رفتارهای توهین‌آمیز یاران خود به ائمه(ع) عکس‌العمل مناسب نشان دهند یا اینکه در انتظار اقدام انقلابی مردم در برابر این رفتار در روز انتخابات باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از اروم نیوز،مدیران تدبیر و امید یا باید در برابر رفتارهای توهین‌آمیز یاران خود به ائمه(ع) عکس‌العمل مناسب نشان دهند یا اینکه در انتظار اقدام انقلابی مردم در برابر این رفتار در روز انتخابات باشند., اروم نیوز,

به گزارش اروم‌نیوز، در روزهای گذشته و در جریان در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی رئیس جمهور روحانی شاهد هتاکی مجری این برنامه به ساحت مقدس امام رضا(ع) بودیم که ️باورش سخت است اما با کمال تأسف اتفاق افتاد.

,

تعصبات کورکورانه جناح‌ها و احزاب حاکم در جامعه کار را به جایی رسانده که برای حتی یک فرصت چند روزه انتخاباتی از هتاکی به مقدسات و اعتقادات برای پر کردن سبد آرای خود دست نمی‌کشند.

,

امروز برخی از دنیاپرستان و قدرت دوستان و سیاست بازان لیبرالیست برای رسیدن به مقامات دنیوی امامان معصوم(ع) را به سخره می‌گیرند تا شاید بتوانند برای کارنامه خالی خود در طی این ۴ سال درپوش گذارند و سفره رای خود را رنگین‌تر و پربارتر کنند اما زهی خیال باطل؛ چرا که ملت همیشه بیدار ما در برابر این هتاکی‌ها سکوت نخواهند کرد.

,

هتاکی به امامی که ملت ایران و حزب‌الله خود را مدیون آستان شریفش می‌دانند امامی که در تمامی لحظات همه به او متوسل می‌شویم. آقای رئیس‌جمهور چرا در مقابل این هتاکی سکوت کرده‌اید؟ این هتاکی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی شما شده است؟

,

البته از کسانی که تفکرات لیبرالیستی و غرب‌زده دارند چگونه انتظار می‌رود که در برابر این هتاکی عکس‌العملی نشان دهند وقتی گزینه سکوت را دارند چرا عکس‌العمل نشان دهند؟!

,

در پایان انتظار می‌رود که مسئولان دولت تدبیر و امید مطالبه عمومی مردم را در برخورد جدی با این هتاک بی‌حیا را مورد توجه قرار دهند؟!!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه