اخبار داغ

استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

سیستم آموزشی کشور جوانان را بی معرفت نسبت به اهل بیت تربیت می کند/حضور نمایندگان هتاک در ستاد انتخاباتی کاندیداها، شاخص مناسبی برای مردم است

سیستم آموزشی کشور جوانان را بی معرفت نسبت به اهل بیت تربیت می کند/حضور نمایندگان هتاک در ستاد انتخاباتی کاندیداها، شاخص مناسبی برای مردم است
حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده گفت: اینکه در سیستم آموزشی کشور ما جوانان به گونه ای تربیت می شوند که نسبت به اهل بیت بی معرفت و چه بسا توهین کننده شوند، مصیبت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن عرب زاده در گفتگو با ناب نیوز در واکنش به توهین مجری ستاد انتخاباتی روحانی به امام هشتم شیعیان گفت: اتفاقی که در ایلام رخ داد برای همه مردم که محب و دوست دار اهل بیت هستند، مایه تاسف است حتی اگر توهین این شخص عامدانه نباشد و تنها به قصد نامه نوشتن باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

 این استاد حوزه علمیه ابراز کرد: گاهی ممکن است به فردی توهین کنیم بااینکه قصد توهین نداریم اما به هرحال این امر مایه تاسف است چرا که نتوانسته ایم نسلی که پرورش داده ایم، با مقام ائمه آشنا کنیم.

,

کسی که جایگاه و مقام امامت را نشناسد نمی تواند فعال سیاسی در نظام باشد

, کسی که جایگاه و مقام امامت را نشناسد نمی تواند فعال سیاسی در نظام باشد,

وی با اشاره به اینکه سخنان فرد هتاک نشان می دهد که جایگاه و مقام امامت را نمی شناسد، عنوان کرد: امروز نظام سیاسی کشور ما نظام سیاسی امامت است پس کسی که امام را نمی شناسد و جایگاه امام را نمی داند نمی تواند فعال سیاسی این نظام باشد.

,

حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده  تاکید کرد: این فرد ولایت فقیه را نمی فهمد چون مقام امام را نفهمیده است واین مایه تاسف برای جامعه و نظام آموزشی ماست؛ شخصی که این نامه را نوشته و خوانده در همین نظام آموزشی بزرگ شده و در همین کشور درس خوانده و دانشجو بوده است اما بعد از این همه سال هنوز مقام امام را نشناخته که اینگونه باایشان حرف می زند.

,

توهین کسانی که برای نامه اهانت آمیز به امام رضا کف زدند، از نویسنده سنگین تر است

, توهین کسانی که برای نامه اهانت آمیز به امام رضا کف زدند، از نویسنده سنگین تر است,

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: به نظر من توهین کسانی که برای این نامه کف زدند، سنگین تر از نویسنده است؛ کسانی که جوگیر شدند و حتی اگر این شخص در آن مجلس به امام فحاشی می کرد بازهم کف می زدند و این مایه تاسف است.

,

وی خاطرنشان کرد: حال باید توجه کرد به فردی رای دهیم که باز هم چندسال آینده خروجی نظام آموزشی ما چنین افرادی نباشند؛ ما در این کشور نیاز به تحول اساسی در سیستم آموزشی و تربیت فرزند داریم چرا که نظام آموزشی ما مبتنی بر مبانی لیبرالیسم است و با گذاشتن چند درس معارف سیستم تغییر نمی کند.

,

باید از شر لیبرالیسم در نظام آموزشی کشور راحت شویم

, باید از شر لیبرالیسم در نظام آموزشی کشور راحت شویم,

حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده ادامه داد: با حرف زدن و مصاحبه کردن اتفاقی رخ نمی دهد بلکه باید تحول اساسی صورت گیرد؛ با عزای عمومی و تعطیل کردن کاری از پیش نمی بریم باید سیستم آموزش غربی در مملکت تعطیل شود و به فرموده امام راحل، از شر لیبرال ها راحت شویم.

,

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: تا زمانی که آموزش غربی در کشور باشد تا هزار سال دیگر هم شاهد همین مسائل هستیم.؛ این سیستم اموزشی جز منافق پروری چیزی ندارد و افرادی که دین خود را از دست نمی دهند از عنایت اهل بیت و توجه خانواده آنهاست که از کنار این سیستم آموزشی به سلامت عبور کردند و دل به این آموزش ها نداده اند.

,

وی تصریح کرد: لذا باید دید در بین کاندیداها کدام یک خواهان تحولات اساسی هستند هرچند تمام آنها باید اینگونه باشند؛ اگر دانشجویی که وارد فضای آموزشی کشور شود و علوم انسانی در دانشگاه های ما بخوانداما بی دین و امام نشناس نشود، تعجب دارد.

,

سیستم آموزشی کشور جوانان را بی معرفت نسبت به اهل بیت تربیت می کند/ حضور نمایندگان هتاک در ستاد انتخاباتی کاندیداها، شاخص مناسبی برای مردم است

, سیستم آموزشی کشور جوانان را بی معرفت نسبت به اهل بیت تربیت می کند/ حضور نمایندگان هتاک در ستاد انتخاباتی کاندیداها، شاخص مناسبی برای مردم است,

حجت الاسلام والمسلمین عرب زاده با انتقاد از سند جدید یونسکو تصویب شده در کشور مبنی بر اینکه تمام مسائل آموزشی ما باید به تصویب غرب برسد، مطرح کرد: اینکه در سیستم آموزشی کشور ما جوانان به گونه ای تربیت می شوند که نسبت به اهل بیت بی معرفت و چه بسا توهین کننده شوند، مصیبت است.

,

وی افزود: همه مردم و مسئولین و حتی کاندیداهای ریاست جمهوری باید نسبت به این هتک حرمت واکنش نشان دهند اما واکنش اصلی باید تحول سیستم آموزشی و تربیت فرزندان باشد که افراد به گونه ای تربیت نشوند که به امام رضا و مقام والای ائمه بی معرفت باشند.

,

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: مردم باید دقت کنند هر کاندیدایی که اینگونه نماینده ها در ستاد او حضور داشته باشند، لیاقت ندارند چرا که همین فرد بعدها مدعی می شود که من رای جمع کردم پس در عزل و نصب استاندار و فرماندار دخالت کرده و مدعی مقام می شود لذا این شاخصی است که مردم باید در انتخاب رییس جمهور مدنظر قرار دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه