اخبار داغ

آتش‌سوزی مغازه در بلوار اسدآبادی قزوین+تصاویر

آتش‌سوزی مغازه در بلوار اسدآبادی قزوین+تصاویر
رئیس ایستگاه شماره 6 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از اطفاء حریق مغازه فروش وسایل خودرو در بلوار اسدآبادی قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی روزبه، رئیس ایستگاه شماره 6 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در گفت‌وگو باشاخص از اطفاء حریق مغازه فروش وسایل خودرو در بلوار اسدآبادی قزوین خبر داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,
, ,

وی در ادامه افزود: در تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 21 و 24 دقیقه روز یکشنبه سوم اردیبهشت، از آتش سوزی یک باب مغازه فروش وسایل خودرو در بلوار اسدآبادی قزوین خبر داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره 3 و 6 این سازمان به محل اعزام و مشاهده کردند مغازه مذکور طعمه حریق شده و شعله‌های آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش بود.
,
,
, ,

این مسئول ادامه داد: حضور به موقع آتش نشانان در کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه موجب شد تا با وجود مقدار زیادی مواد پلاستیکی و قابل اشتعال داخل مغازه، حریق در همان لحظات اولیه اطفاء شود و با سرعت عمل آتش نشانان از گسترش حریق و سرایت شعله‌های آتش به سایر قسمت‌ها جلوگیری بعمل آید. 
,
,
, ,

روزبه در ادامه افزود: آتش نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش نشانی در حداقل زمان ممکن نسبت به اطفاء حریق اقدام کرده و پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی و مالک، به ماموریت خود پایان دادند. 
,
,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه