اخبار داغ

گزارشی از حال و حوال انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه عجب‌شیر و مراغه؛

دواتگری در غیاب حسین‌زاده بخت‌آزمایی می‌کند/ کاندیداهای شاخص چه کسانی هستند؟

دواتگری در غیاب حسین‌زاده بخت‌آزمایی می‌کند/ کاندیداهای شاخص چه کسانی هستند؟
با بررسی نتایج آراء دومین دوره انتخابات مجلس دهم، شانس دواتگری در بین کاندیداها زیاد است اما باید توجه داشت برای اولین‌بار چهره‌های شاخص دیگری نیز نامزد شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، لیستی غیررسمی از کاندیداهای تائید صلاحیت شده انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌ی انتخابیه  عجب‌شیر و مراغه منتشر گردیده که در آن اسامی اشخاص شناخته شده‌ای به چشم می‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

حوزه‌ی انتخابیه عجب‌شیر و مراغه که درپی درگذشت نماینده منتخب قبل از آغاز‌ به‌کار مجلس دهم یک سالی را بدون نماینده گذراند اکنون اشخاصی همچون مهدی دواتگری، علی‌ باقرپور، سعید محمدی، سعید نقوی و علی علیزاده را پیش روی خود می‌بیند تا یکی از آن‌ها را راهیِ بهارستان کند.

,

دواتگری که پیش‌تر نماینده مردم عجب‌شیر و مراغه در مجلس نهم بود در دور دوم انتخابات مقابل 50 هزار رأی مرحوم حسین‌زاده تنها 39 هزار و 568 رأی تحصیل کرد و از رسیدن به مجلس بازماند. او حال بار دیگر شانس خود را برای پوشیدن جامه‌ی وکالت مردم می‌آزماید لکن معلوم نیست همچون انتخابات اسفند، اصلاح‌طلبان از او حمایت کنند.

,

دواتگری درحالی پا به میدان گذاشته است که امثال علی‌باقر پور نیز این‌بار برخلاف گذشته تائید صلاحیت شده‌اند و از سویی دیگر حضور فردی همچون سعید محمدی عرصه‌ی رقابت را تنگ‌تر کرده است اما با این حال باید منتظر ماند و دید کدام‌یک از این سه تن نامزد نهایی اصلاح‌طلبان خواهد بود تا در برابر اصولگرایان صف‌آرایی کند.

,

شنیده‌ها حاکی از آن است در حال حاضر اقبال اصلاح‌طلبان بر روی باقرپور بیشتر است و از آن سو سعید نقوی یکی از رقبای قدر جریان اصلاحات به شمار می‌رود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه