اخبار داغ

قهرمان اولین مناظره انتخابات از دیدگاه مردم کُردستان چه کسی بود؟

قهرمان اولین مناظره انتخابات از دیدگاه مردم کُردستان چه کسی بود؟
نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر جمعه با محوریت مسائل اجتماعی و فرهنگی با حضور شش کاندیدا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر جمعه با محوریت مسائل اجتماعی و فرهنگی با حضور شش کاندیدا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل،,

 

,


 پس از حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در سازمان صداوسیما برای حضور در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با محوریت مسائل اجتماعی و فرهنگی، برگزار شد و 6 کاندیدای ریاست جمهوری در چندین نوبت توانستند در مورد مسائل اجتماعی و فرهنگی به بیان دیدگاه های خود بپردازند.

,
,


این مناظره دارای حواشی مختلفی هم بود که بیشتر در بحث های مطرح شده بین جهانگیری، قالیباف و روحانی به چشم می آمد.

,
,

 

,


بازخوردهایی که از طرف مردم و مخاطبان آفتاب دل در نظرسنجی مناظره گرفته شده نشان می دهد برخی معتقدند اصولگرایان در این مناظره پیروز شدند خصوصا  آقای قالیباف که اظهارات روحانی و جهانگیری را مورد انتقادهای تند قرار داد.

,
,

 

,


در مقابل عده ای هم جهانگیری را ساقدوش روحانی معرفی کرده اند تا عملکرد دولت یازدهم را بهتر با روحانی بیان کند.

,
,


نظرات کردستانی ها را جویا شویم و ببینیم از دیدگاه آنها چه کسی برنده مناظرات در انتخابات است ؛

,
,


آقای روحانی حرفی برای گفتن نداشتند
یکی از مخاطبین آفتاب دل می گوید: به نظرم آقای روحانی حرفی برای گفتن نداشتند و حتی سوال های خودشان را هم خوب جواب ندادند. آقای قالیباف هم معترض وضع موجود بودند و باید آقای روحانی و جهانگیری توضیح میدادند که این کار رو کم کردند و بیشتر به بیراهه کشاندند، انصافا آقای قالیباف هم باید جواب این تهاجم ها را می دادند.

,
, آقای روحانی حرفی برای گفتن نداشتند,
,

 

,


آقای جهانگیری اصلا برنامه ای نداشت
م. ر یکی از شهروندان کُردستانی است که برنده مناظرات را فردی می داند که بتواند شجاعانه و با صراحت از حق و حقوم مردم دفاع کند و ادامه داد: به نظرم آقای جهانگیری نقششان کمک به آقای روحانی و دولت است و خود این موضوع جای فکر داره که چرا کمک نیاز دارند، اگر فیلم مناظره را دوباره مرور کنید، آقای جهانگیری اصلا برنامه ای نداشت. اصلا حرفی از دولتش نزد. فقط گفت دولت یازدهم این کار را کردیم اون کار را کردیم.

,
, آقای جهانگیری اصلا برنامه ای نداشت,
,


آقای اسحاق جهانگیری اگر این همه کار درخشان انجام دادید پس چه نیازی به تغییر دیدید که به عنوان کاندیدا وارد میدان شدید، اگرهم به عنوان کمک حال آقای روحانی هستید مرد باشید و اعتراف کنید.

,
,


از عملیاتی کردن شعارهایشان خبری نیست
یکی از شهروندان دیگر سنندجی می گوید: اقای روحانی و جهانگیری امتحان پس داده اند 4 سال گذشت و از عملیاتی کردن شعارهایشان خبری نیست امروز دوباره دارند شعار جدید می دهند مطمئن باشید 4 سال بعد هم همینجور خواهد گذشت از حضور جهانگیری دو برداشت است اول اینکه واقعا مستقل امده که نشان دهنده این است عملکرد رییسش را قبول ندارد و خودش را بهتر می داند که اولا اگر این باشد یعنی بی معرفتی و دوما یعنی بی تدبیری و ... روحانی دوم اینکه ایشان برای کمک به روحانی امده که بازهم نشان دهنده بی صداقتی و تقلب است و با زهم عملکرد ضعیف و و غیر قابل دفاع تا حدی که رییس دولت به تنهایی توانایی دفاع از عملکرد خود را ندارد و نیاز به کمک دیگران دارد و همه اینها نشان دهنده عدم صداقت و توانایی دولت فعلی است .

,
, از عملیاتی کردن شعارهایشان خبری نیست,
,

 

,


قالیباف با حفظ رای های قبلیش هر سری بیشتر رای آورده است
یکی از مخاطبین اظهار کرد: اینطور که معلوم هست، قالیباف با حفظ رای های قبلیش هر سری بیشتر رای اورده است و هیچ بعید نیست وی دور اول رئیس جمهور شود، در کل زنده باد قالیباف چون حداقل میتواند اموری که به او میسپارند و به بهترین نحو ممکن انجام دهد، من به ایشان رای می دهم چون فقط پیشرفت کشورم را میخواهم.

,
, قالیباف با حفظ رای های قبلیش هر سری بیشتر رای آورده است,
,

 

,


پرویز امینی کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود در خصوص اولین مناظره زنده انتخاباتی نوشت: با بیان اینکه آقای قالیباف در این مناظره سه نمره مثبت را کسب می کند می گوید: مناظره اول که شروعی محافظه‌کارانه و حوصله‌سربر داشت، در انتها، گرم و تهاجمی شد. قالیباف محور تهاجم به زوج دولت (روحانی و جهانگیری) بود و از این بابت گام نخست و ضروری را به خوبی برداشت.

,
,

 

,

امتیاز دوم قالیباف، حمله مؤثر به روحانی و نیز جهانگیری بود که واکنش‌های منفعلانه روحانی در پایان مناظره نشان داد سهم آسیب‌پذیری روحانی از این تهاجمات بالاتر بوده است که برای قالیباف امتیاز است چرا که روحانی رئیس‌جمهور مستقر را مغلوب کرده است. امتیاز سوم قالیباف مظلومیت ناشی از رقابت نابرابر با زوج روحانی - جهانگیری است که فضای مثبت وی را مضاعف می‌کند.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه