اخبار داغ

روحانی وجود سرمایه‌برها را انکار می‌کند؛

دولـت چهــار درصـدی‌ها

دولـت چهــار درصـدی‌ها
روحانی اگر به 4 درصدی که قالیباف از آن سخن می‌گوید اعتقادی ندارد، با برادر خود به گفت‌وگو بنشیند تا ببیند این 4 درصد چه کسانی هستند و چگونه بیت‌المال را هدف قرار داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، اولین مناظره‌ی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری دیروز برگزار شد و استفاده‌ی مکرر قالیباف از عنوان 4  درصدی‌ها، یکی از حاشیه‌های مورد توجه مخاطبان این مناظره بود. شهردار تهران مدام از وجود عده‌ای خاص سخن می‌گفت که سرمایه‌های کلان را به تاراج می‌برند اما روحانی در نهایت موضعِ خود را آشکار ساخت و از عدم اعتقادش به 4 درصدی‌ها پرده برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اینکه آیا تعداد رانت‌خواران و سرمایه‌برها 4 درصد است یا خیر جای بحث دارد اما آنچه که مسلم است هیچ‌کس نمی‌تواند وجود این اشخاص را انکار نماید. نمونه‌ی این رانت‌خواری و اختلاس‌ها را در صندوق ذخیره‌ی فرهنگیان دیده‌ایم و به وضوح مشاهده کرده‌ایم که چگونه عده‌ای انگشت‌شمار تسهیلات میلیاردی گرفته‌اند.

,

روحانی عنوان می‌کند اعتقادی به اظهارات قالیباف ندارد اما با نیم‌نگاهی به زندگی وزرای دولت یازدهم، بهتر می‌توان رئیس‌جمهور را قضاوت کرد. در بین وزرای روحانی کسانی هستند که ثروت چندین میلیاردی دارند و در خوش‌بینانه‌ترین حالت چنانچه از اول انقلاب تاکنون ماهیانه 50 میلیون حقوق می‌گرفتند، بازهم دارایی‌شان به این حد نمی‌رسید.

,

آنطور که از قرائن پیداست، تعدادی از این 4 درصدی‌ها در خود کابینه‌ی یازدهم صاحب پست و مقام هستند و عده‌ای از آن‌ها به عنوان مشاور در کنار مقامات ارشد کشوری قرار گرفته‌اند. بی‌شک سرمایه‌ای که این افراد نصیب خود می‌کنند کم نیست و با جلوگیری از سوءاستفاده آنان، شاید میلیاردها تومان به منابع درآمدی افزوده شود.

,

من باب تمثیل با همان وام‌هایی که در طول سال‌های اخیر به عده‌ای خاص واگذار شده و اکنون مسئولین توانایی برگرداندن آن‌ها را به خزانه ندارند، چندین هزار شغل ایجاد می‌گردد و یا چندین جوان صاحب زندگی مشترک می‌شوند. 

,

قالیباف اگر بتواند دستِ این 4 درصد را از سرمایه‌ها قطع کند، سودایِ ایجاد شغل و ساخت مسکن نیز محقق می‌شود و دیگر مردم اخبار پیرامون «یک فریدون» و ارتباط برادر رئیس‌جمهور با محکومین اقتصادی را دنبال نمی‌کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه