اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا؛

برجام با کدام توانمندی‌ سایه جنگ را از کشور ما دور کرده است؟/ تحول اقتصادی با مدیران انقلابی ممکن است/ تشریح مأموریت‌های سپاه در انتخابات

برجام با کدام توانمندی‌ سایه جنگ را از کشور ما دور کرده است؟/ تحول اقتصادی با مدیران انقلابی ممکن است/ تشریح مأموریت‌های سپاه در انتخابات
حجت‌الاسلام کاملی‌فر گفت: آمریکای زمین گیر با کدام قدرت می تواند علیه ما حمله نظامی کند و یا کدام کشور منطقه توان تعرض به کشور ما را دارد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: آن روزی که حضرت امام فرمان تاسیس سپاه را صادر کرد، کمتر کسی به عمق دوراندیشی امام واقف بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی ادامه داد: ایشان با یک جمله کوتاه که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود، نقش و اهمیت سپاه را تعیین کردند. به خاطر تاثیر وسیع سپاه در مسائل منطقه‌ای و داخلی، سپاه هراسی در کنار ایران هراسی به عنوان یکی از نقشه های دشمنان مطرح است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تأکید داشت: سپاه در مدیریت جنگ و تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس و فرصت پیشرفت، نقش اساسی دارد. علی رغم میل دشمنان بسیج و سپاه، این نهاد انقلابی به هیچ وجه نسبت به مسائل داخلی و بین‌المللی منفعل نخواهد بود.

,

حجت‌الاسلام کاملی‌فر اظهار کرد: در کنار توانمندی های دفاعی و سازندگی، قوت اصلی سپاه قدرت معنوی و مکتبی آن است. توجه به مسائل معنوی و انقلابی بیش از هر دوره دیگر مورد توجه مسئولین ارشد سپاه و بسیج قرار دارد.

,

وی تصریح کرد: بی بصیرتی و عدم آگاهی سیاسی در طول تاریخ، پیروزی های حتمی را به شکست تبدیل کرده است. همچنانکه در جنگ صفین یاران مولا به دلیل عدم بصیرت سیاسی بروی امام خویش شمشیر کشیدند. به لطف خدا سپاهیان و بسیجیان از بصیرت روزافزونی برخوردار بوده و این آمادگی عقیدتی همچنان ادامه دارد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه سپاه در هر میدانی که برای تداوم انقلاب نیازمند حضور داشته باشد ورود خواهد کرد، گفت: قرارگاه سازندگی سپاه نقطه قوت و اتکاء نظام اسلامی در جنگ اقتصادی است. قرارگاه سازندگی عاشورا در پروژه های عظیمی مثل پالایشگاه خلیج فارس (بزرگترین پالایشگاه جهان) مشارکت و حضور داشته است.

,

حجت‌الاسلام کاملی‌فر در استان ما نیز تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، خط دو مترو که طولانی ترین خط مترو در تبریز است، بخشی از پروژه های در حال اجرا توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) است. سپاه در قالب اقشار مختلف بسیج یکی از نهادهای تاثیرگذار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

,

وی متذکر شد: به شکل نادرست و غلط مطرح می‌کنند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد، آمریکای زمین گیر با کدام قدرت می تواند علیه ما حمله نظامی کند و یا کدام کشور منطقه توان تعرض به کشور ما را دارند؟ برجام کدام توانمندی را برای ما آورده که سایه جنگ را از کشور ما دور کند؟ 

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: دشمن متوجه است که اگر قصد تعدی به کشورمان را داشته باشد تمام منافع منطقه ای آن با خطر جدی مواجه خواهد شد. زمانی که ما نه موشک داشتیم و نه از تسلیحات امروزی برخوردار بودیم، هشت سال علیه ما جنگ کردند و نتیجه آن پیروزی و عزت و اقتدار نظام اسلامی شد؛ وضعیت امروز ما قابل قیاس با گذشته نیست.

,

حجت‌الاسلام کاملی‌فر اظهار داشت: اگر برجام قدرت دارد خودش را حفظ کند. برجام روز به روز به سمت اضمحلال و نابودی رفته و روزانه با تهدیدات جدی‌تری مواجه می شود.

,

وی با تأکید بر اینکه کشور به مدیران کارآمد و انقلابی نیاز مبرم دارد، اذعان داشت: مشکلات کشور بدون تفکر جهادی حل نخواهد شد. برای مثال قرارگاه خاتم از هر جهت تحت فشار دشمن قرار دارد، اما بزرگترین طرح های کشور در حال اجراست. امروز بزرگترین بیمارستان هزار تختخوابی توسط قرارگاه درحال اجراست؛ لذا تفکر جهادی و انقلابی در هر شرایطی کارآمد خواهد بود.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بیان کرد: افرادی باید مورد انتخاب مردم قرار گیرند که کارآمد، جهادی و انقلابی هستند. ما طی سالهای گذشته با تفکر انقلابی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و پیشرفت های علمی و دفاعی کشور ناشی از تفکر جهادی و انقلابی است. ۲۹ اردیبهشت فرصتی برای فراهم کردن تحول اقتصادی با مدیران کارآمد و انقلابی است؛ مردم باید با انتخاب صحیح خود در شورای شهر، آبروریزی های گذشته را جبران کنند.

,

کاملی‌فر گفت: مدیریت جدید سازمان بسیج معتقد است که مساجد باید محور فعالیت های بسیج قرار گیرد، لذا در آینده‌ی نزدیک شاهد درخشش مساجد خواهیم بود. سپاه نیروی نظامی صرف نیست و پاسدار انقلاب در تمام عرصه هاست. سپاه افشاکننده‌ی برنامه جریانات مخالف و معاند نظام اسلامی است، سپاه حتما حامی جریانات ارزشی و انقلابی است و خواهد بود؛ هر گروه و جریانی که از مسیر انقلاب خارج شود طبیعتا با روشنگری سپاه نیز مواجه خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه سپاه به هیچ وجه به سمت تعیین مصداق نخواهد رفت، افزود: در انتخابات نیز ماموریت های مختلفی برعهده داریم؛ تشویق برای مشارکت گسترده، تاکید و نظارت بر برگزاری انتخابات امن و سالم و توصیه بر انتخاب هوشمند، اصلح و انقلابی مهمترین ماموریت های سپاه در انتخابات پیش‌رو خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه