اخبار داغ

مسئول بسیج کارمندی استان کرمانشاه:

دو هزار کارمند بسیجی در کرمانشاه به بازی دراز اعزام شدند/ پذیرایی از 20 هزار زائر

دو هزار کارمند بسیجی در کرمانشاه به بازی دراز اعزام شدند/ پذیرایی از 20 هزار زائر
مسئول بسیج کارمندی استان کرمانشاه گفت: در سالروز عملیات بازی دراز دو هزار کارمند بسیجی به این منطقه اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمید رضا نادری در گفتگو با خبرنگار پاک پرس، از اعزام دو هزار کارمند بسیجی در کرمانشاه به منطقه بازی دراز خبر داد و اظهار داشت: سازمان بسیج کارمندان استان طی روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت ماه نسبت به برپایی ایستگاه های صلواتی درمان، پذیرایی، ایستگاه توزیع کتاب دفاع مقدس، روایت گری، خادمی و آب رسانی اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس,

مسئول بسیج کارمندی استان کرمانشاه گفت: همچنین در سالروز بزرگداشت عملیات بازی دراز  14 اصله درخت مثمر زالزالک به دست سردار غیب پرور، سردار ریحانی، سردار عظیمی و مدیر کل منابع طبیعی استان غرس شد.

,

نادری با اشاره به اینکه این سازمان از 20 هزار زائر پذیرایی کرده بیان کرد: امسال استقبال جمعیت، ارائه خدمات و انجام کارهای فرهنگی بهتر از دوره های قبل بود؛ به ویژه استقبال مردم این منطقه از زائرین ستودنی بود.

,

وی از سخنرانی و مداحی چهره های کشوری در این مراسم سخن گفت و افزود: با همکاری سازمان بسیج کارمندان استان ادعیه کمیل و ندبه نیز قرائت شد.

,

مسئول بسیج کارمندی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی این مراسم برای هیچ یک از زوار حادثه ای ایجاد نشد و در مجموع نحوه برگزاری مراسم مذکور مورد توجه ویژه فرماندان کشوری و لشکری و آحاد مختلف مردم قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه