اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

وعده های روحانی در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال قابل کتمان نیست

وعده های روحانی در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال قابل کتمان نیست
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: وجود کلیپ و صوت سخنان روحانی و صحبت هایی که در گذشته در مورد حل مشکلات اقتصادی در ۱۰۰ روز و ایجاد ۴ میلیون شغل داشته اند، دیگر این سخنان قابل کتمان نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با کرمان۱۴۰۰ در رابطه با مناظره روز گذشته بین  کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت : مناظره زنده بین کاندیدای ریاست جمهوری اقدام بسیار مثبت و خوبی بود زیرا در مناظرات نقطه نظرات کاندیدا بیان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان۱۴۰۰,

وی گفت : در مناظره اول بین کاندیدای ریاست جمهوری نامزدها نسبت به هم خیلی سرد سخن می گفتند و به جای این که بیایند و برنامه های خود را اعلام کنند و راهکار ارائه دهند بیشتر سوالات خود را مطرح می کردند .

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : از سوی دیگر هم باید به نامزدهای انتخاباتی حق داد زیرا زمان برای ارائه راهکار در مناظره بسیار کم بود و زمانی که برای صحبت هر یک از نامزدها در نظر گرفته بودند زمانی نبود که بتوانند موارد خود را به موقع اعلام کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عنوان کرد : ولی بهتر بود مناظره ها را دو طرفه برگزار می کردند تا از این سردی در آیند و در کل باید گفت سه مرحله پخش زنده برای مناظره بین کاندیدای ریاست جمهوری بسیار کم است زیرا زمان بسیار کمی برای استفاده کاندیدا است .

,

وی یادآور شد : هدف از مناظره ها بیان حقایق و انتقادهاست تا از دل این موضوعات مردم تصمیم گیری کنند و در این مناظره ها باید اعلام برنامه صورت گیرد .

,

وی با اشاره به وعده های روحانی در خصوص اشتغال ۴ میلیونی توضیح داد :  حال باید مردم نسبت به صحبت های کاندیدای ریاست جمهوری قضاوت کنند زیرا با وجود کلیپ و صوت سخنان روحانی و صحبت هایی که در گذشته در مورد حل مشکلات اقتصادی در ۱۰۰ روز  و ایجاد ۴ میلیون شغل داشته اند باید گفت دیگر این سخنان قابل کتمان نیستند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه