اخبار داغ

رقابت 208 نفر در انتخابات شهر و روستا در شهرستان سامان

رقابت 208 نفر در انتخابات شهر و روستا در شهرستان سامان
فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه 208 نفر در انتخابات شهر و روستا در این شهرستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد، ابراز کرد: 36 شعبه اخذ رای در شهرستان سامان مستقر خواهد بود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید صالحی در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شور های شهر و روستای شهرستان سامان در 36 شعب اخذ رای در این شهرستان برگزار می شود ، اظهار داشت: در این شهرستان 10 شعبه ثابت و یک شبعه سیار در شهر سامان مستقر خواهد بود .

صالحی با بیان اینکه از 36 شعبه اخذ رای 25 صندوق  ثابت اخذ رای برای بخش زاینده رود و مرکزی پیش بینی شده است ، عنوان کرد: از این تعداد شعب اخذ 11 صندوق اخذ رای در بخش زاینده رود و 14 صندوق در بخش مرکز مستقر خواهد شد .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سامان بیان داشت: در راستای برگزاری انتخابات 860 نفر به صورت مستقیم به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی, پشتیبانی در سطح شهرستان جهت برپایی با شکوه انتخابات فعالیت خواهند داشت .

سعید صالحی با اشاره بر اینکه در شهرستان سامان برای انتخابات شهر و روستا 208 داوطلب احراز صلاحیت شده اند ، اذعان داشت:  این تعداد نفر از 213 نفر ثبت نامی برای انتخابات شهر و روستا احراز صلاحیت شده اند که 4 نفر در بخش زاینده رود با انصراف کتبی خود را اعلام واحراز صلاحیت نشدن یک نفر در بخش مرکزی بوده است .

صالحی افزود: تعداد داوطلبین احراز صلاحیت شده در شهرستان سامان 20 نفر در شهر سامان ، 96 نفر در بخش مرکزی و 92 نفر در بخش زاینده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت .

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه