اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه خبر داد؛

پلمب یک واحد نانوایی متخلف در فیروزکوه

پلمب یک واحد نانوایی متخلف در فیروزکوه
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه از پلمب یک واحد نانوایی متخلف سطح شهر به‌دلیل رعایت نکردن اصول و موازنی بهداشتی و قانونی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی بنداد کرمانی در گفتگو با دیمه نیوز، از پلمب یک واحد نانوایی متخلف سطح شهر به‌دلیل رعایت نکردن اصول و موازنی بهداشتی و قانونی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیمه نیوز,

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای آیین نامه اجرایی دستورالعمل رسیدگی به تخلفات بهداشتی، کارشناسان بهداشت محیط بعد از طی مراحل قانونی و صدور اخطاریه بهداشتی به یک واحد نانوایی متخلف و عدم رفع مشکلات بهداشتی در زمان مقرر توسط متصدی مربوطه با حضور در محل ضمن خارج کردن مواد فاسد شدنی به وسیله متصدی ، اقدام به پلمپ کردند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه افزود: طبق دستورالعمل فوق بعد از بازدید کارشناسان بهداشت محیط از امکنه ای و مشاهده نواقص بهداشتی اخطاریه بحرانی و غیربحرانی صادر می‌گردد که بعد از گذشت زمان مقرر که برای اخطارهای بحرانی 48 ساعت و اخطارهای غیر بحرانی 15 تا 60 روز متغیر است امکنه مورد نظر پلمپ می‌گردد و بعد از فک پلمپ متصدی فقط در صورت رفع نواقص بهداشتی مجاز به شروع فعالیت است.

,

وی با اشاره به ضرورت رعایت موازین بهداشتی در تهیه و پخت نان عنوان کرد: رعایت بهداشت در نان امری مهم برای حفظ سلامت جامعه است.

,

بنداد کرمانی ، نان را قوت غالب مردم دانست و گفت :اعمال موازن بهداشتی و نگهداری مواد اولیه از جمله مواردی است که نانوایان باید به آن اهتمام ورزیده تا بدین سب علاوه بر خدمت رسانی بهتر به شهروندان موجبات رشد و تعالی کسب و کار خویش را فراهم نمایند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در پایان تمام متصدیان واحد های صنفی شهرستان را به رعایت بهداشت دعوت کرد و افزود: امیدواریم نظارت مستمر مسئولین بهداشتی شهرستان عاملی برای اعتلای فرهنگ بهداشتی شود.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه