اخبار داغ

واکنش معاون استاندارکهگیلویه و بویراحمد به توهین به امام رضا (ع) در ستاد روحانی

واکنش معاون استاندارکهگیلویه و بویراحمد به توهین به امام رضا (ع) در ستاد روحانی
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبر توهین مجری ستاد روحانی به ساحت امام رضا (ع) در ایلام، از این مسأله اظهار بی اطلاعی کرد وگفت: مومن نسبت به هر آن چه که علم و اطلاع دارد قضاوت می کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتاح محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری صبح زاگرس در واکنش به خبر توهین  مجری برنامه افتتاح ستاد روحانی نامزدهای ریاست جمهوری دوازدهم به ساحت امام رضا (ع)، از این مسأله اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: مومن نسبت به هر آن چه که علم و اطلاع دارد قضاوت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بیان کرد: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم و درباره آن قضاوت نمی کنم ولی هیچ شخصی به مقدسات ما نباید توهین کند چرا که مقدسات ما خطوط اعتقادی ما هستند و چون اطلاعی ندارم ، قضاوت نمی کنم و بیکار نیستم اینگونه مسائل که فلان آقا درباره فلانی چه گفته و فلانی چه کرده و وقت خود را صرف این مسائل نمی کنم.

,

وی همچنین پس از سوال خبرنگار ما در رابطه با موضع گیری آیت الله ملک حسینی و نیز اعلام عزای عمومی از سوی امام جمعه ایلام باز هم اظهار بی اطلاعی کرد.

,

واکنش آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به توهین به مقدسات دینی در یکی از ستادهای استان ایلام را ( اینجا بخوانید)

, اینجا,

لازم به ذکر است روز سه شنبه همزمان با افتتاح ستاد روحانی در ایلام از سوی مجری این برنامه با خواندن شعری سخیف به ساحت امام رئوف و ائمه اطهار توهین شد.

,

این توهین با واکنش اقشار و گروه های مختلف مردم مواجه شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه