اخبار داغ

پٌز دولتی با پروژه ای خصوصی!

پٌز دولتی با پروژه ای خصوصی!
بررسی ها نشان می دهد پروژه ای که برخی می خواستند آن را دستاورد دولت در یزد نشان دهند، نه تنها کاملا خصوصی است بلکه در سال های 85 و 86 کلید خورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، سیدمحمدرضا سیدحسینی  معاون عمرانی استاندار  یزد با انتشار طراحی دورنمای انتقال پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان های کرمان و یزد به بیان میزان پیشرفت این پروژه ها پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

از آنجایی که انتشار این عکس در آستانه سفر روحانی به یزد انجام شده بود به نظر می رسد برای موجه جلوه دادن وعده روحانی در سفر دو سال قبلش به یزد بوده است. روحانی در آن سفر وعده داده بود آب خلیج فارس را به یزد می رساند.

,

این تصویر با استقبال شدید رسانه های حامی دولت مواجه شد، اما اندکی بعد بیان این واقعیت که پروژه انتقال آب خلیج فارس تماماً به بخش خصوصی تعلق دارد، جریان این بازی رسانه ای را عوض کرد.

,

این بار حامیان دولت عنوان کردند پروژه انتقال آب خلیج فارس در سایه هنرِ دولت بی پول روحانی و خیانتِ دولت پولدار احمدی نژاد اتفاق افتاده است!

,

در این رابطه باید گفت: اولاً؛ این که بالاخره برخی پذیرفتند که این پروژه خصوصی بوده و نه دولتی پیشرفت قابل ملاحظه ای است.

,

ثانیاً؛ اگر دولت روحانی واقعاً آنطور که ادعا می شود بی پول است، هزینه پرداخت حقوق های نجومی را از کجا می آورد.

,

ثالثاً؛ مدیر عامل صنایع ملی مس ایران ابتدای سال 96 نشستی در استانداری استان کرمان داشت که از قضا خبر آن جلسه هم در پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان منتشر شد. یعنی این بار نه سایت هایی که دولتی ها آن ها را بی اعتبار می خواهند بلکه روابط عمومی خود دولت خبر این نشست را منتشر کرد.

,

مدیر عامل صنایع ملی مس ایران در آن جلسه اعلام کرد : پیشینه این پروژه به سال های 85 و 86 بر می گردد!!

,

 

,

, ,

 

,

به این ترتیب مشخص شد پروژه ای که برخی می خواستند آن را دستاورد دولت نشان دهند، نه تنها کاملا خصوصی است بلکه سنگ بنای آن نیز در دولت سابق بنا نهاده شده است.

,

لازم است سخنان چند سال قبل جناب سید حسینی به برخی یادآوری شود: «سیاسی کردن آب برای حظ بردن چندروزه برای منافع  جناحی مضر رگه حیاتی استان است.»

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه