اخبار داغ

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی:

بسترسازی برای برندهای داخلی با جلوگیری از قاچاق کالا/ با وجود افزایش هزینه ها رکود بازار مانع افزایش قیمت شد

بسترسازی برای برندهای داخلی با جلوگیری از قاچاق کالا/ با وجود افزایش هزینه ها رکود بازار مانع افزایش قیمت شد
رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی از عدم افزایش قیمت در سال جدید خبر داد و گفت: رکود باعث شده است که امسال علی رغم افزایش هزینه های تولید، کارگر و هزینه های جاری ... افزایش قیمت نداشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری«رازق»، فریدون نصیری رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی در گفت و گو با خبرنگار «رازق» درباره وضعیت بازار اظهار کرد: رکود همچنان ادامه دارد و اتفاق خاصی با آمدن سال جدید رخ نداده است.

وی درباره حمایت از تولید ملی، گفت: فرهنگ سازی در جهت حمایت از تولید ملی در کنار مبارزه با قاچاق حرکتی خوب بود که تاثیر چشم گیری در جلب توجه مردم نسبت به تولیدات داخلی بوجود آورد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی تصریح کرد: با جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق خارجی و افزایش قیمت گمرک در ورود اجناس خارجی زمینه مناسبی در جهت بسترسازی برندهای داخلی ایجاد می کند.

نصیری بالابردن کیفیت تولیدات داخلی را عامل اصلی در جذب مشتری بیان کرد و گفت: برخی از برندهای داخلی مشکل کیفیتی دارند که آن هم بدلیل، صنایع قدیمی و کارخانه ها کوچک و عدم علم و فناوری بروز مطابق جهان است.

وی علاوه بر مبارزه با قاچاق عوامل فوق را در جهت حمایت از تولید کننده عنوان کرد و گفت: با حمایت و تسهیلات به صنایع کوچک مانند پوشاک و...مانع خروج ارز از مملکت شویم.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی از عدم افزایش قیمت در سال جدید خبر داد و گفت: رکود باعث شده است که امسال برخلاف سالیان گذشته با شروع سال جدید و علی رغم افزایش هزینه های تولید، کارگر، جاری و... افزایش قیمتی نداشته باشیم.

نصیری درخصوص انتخابات پیش رو گفت: از دولت آتی انتظار داریم همین کارهای جدید مبارزه با قاچاق و نوسازی صنعت را تثبیت و پیگیری کند و با این کار تولیدکننده را حمایت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری«رازق», رازق,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه