اخبار داغ

نظرات جالب شهروندان بهمئی در مورد اولین مناظره تلویزیونی:

روحانی همانند دروازبانی ضعیف در مناظره ظاهر شد/قالیباف و رئیسی پیروز اصلی مناظره دیروز بودند+تصاویر

روحانی همانند دروازبانی ضعیف در مناظره ظاهر شد/قالیباف و رئیسی پیروز اصلی مناظره دیروز بودند+تصاویر
شهروندان بهمئی در مورد اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری نظرات جالبی داشتند که در قالب یک مصاحبه میدانی گردآوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر جمعه با محوریت مسائل اجتماعی و فرهنگی با حضور شش کاندیدا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شهروندان بهمئی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری آوای ماغر نظرات جالبی در مورد اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری داشتند.

, آوای ماغر,

عبدالمحمد نمازی، در این خصوص به خبرنگار ما گفت:مناظرات برای هدایت افکار عمومی و انتخاب اصلح لازم است.

,

, ,

وی افزود:طرفهای این مناظره نسبت به همدیگر ارجحیت دارند ؛آقای روحانی در مقام یک دروازه بان ضعیف و آقای جهانگیری در مقام یک مدافع خوب در مناظره اول ظاهر شدند.

,

نمازی ادامه داد: به نظر بنده قالیباف را می توان به عنوان مهاجم مهار نشدنی مناظره اول دانست و آقای رئیسی می توانست بهتر عمل کند هر چند وی اخلاقی تر و محتاطانه عمل می کند.

,

عباس مشیری، شهروند دیگر بهمئی گفت: انقلابی ترین و مردمی ترین گفتمان مربوط به آقای رئیسی بود ؛در واقع رئیسی را معتمدین فراجناحی، عملگرا و خدمتگذار معرفی کردند.

,

, ,

جهانگیری در مناظره خود را مردم آمار و نامزد کمکی آقای روحانی معرفی کرد و شاید اگر جهانگیری نبود روحانی بعد از مناظره تمام می شد.

,

وی گفت: روحانی بازنده حقیقی و تام این مناظره بود، او حرفی برای گفتن نداشت و کم آورد.

,

مشیری افزود: قالیباف را تهاجمی ترین، نقاد ترین و صریح ترین چهره مناظره دیشب دانست و گفت:قالیباب بود که روحانی را به لاک دفاعی فرو برد.

,

روزعلی صداقت، شهروند دیگر بهمئی گفت: به عنوان یک شهروند سخنان قالیباف را تایید می کنم ، ما رئیس جمهوری می خواهیم که به فکر جوانان بیکار باشد.

,

, ,

صداقت افزود: بنده در مناظرات گذشته سخنان روحانی را به گوش خود بارها شنیدم که اصرار می کرد مشکلات اقتصادی را صد روزه حل می کند اما سوال من از آقای روحانی این است که چه شد آن همه شعار و کلیدتان کجا رفت؟

,

وی گفت:آقای روحانی مگر وزیر شما نگفته بود که شب واریز یارانه ها بدنم می لرزد؟ پس چه شد که ماه های پایانی دولت این قدر بخشنده شدید؟این همه پول را از کجا آوردید؟

,

محمد جشان از شهروندان جوان بهمئی در این رابطه گفت: در کل مناظرات دیشب عالی بود و روشنگری خوبی برای افکار عمومی شد.

,

, ,

وی گفت: دولت بهتر است به جای ارائه آمار، راهکار عملی  برای خروج از بحران حاکم بر اقتصاد کشور ارائه دهد.

,

ولی اله خنیاب پور با رضایت از برگزاری مناظرات به صورت زنده ، گفت: بنده معتقدم که روحانی موفق بود و به همه می گویم به غیر از روحانی حساب نکنید.

,

, ,

یداله جشان زاده در این باره گفت:مناظرات دیشب رضایت بخش بود اما بعضی ها با وجود مستندات همچنان که دروغهای گذشته آنها در شبکه های اجتماعی و رسانه ها دست به دست می چرخد، همچنان انکار می کنند یا به صورت طلبکارانه با مردم صحبت می کنند.

,

, ,

وی افزود:مردم به خصوص جوانان از وعده دروغ خسته شدند و از دزدی و رانت و بیکاری رنج می برند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه