اخبار داغ

کارشناس سیاسی استان مرکزی:

مناظره اول کارکرد روشن گرایانه داشت/روحانی در جبهه دفاعی خود هم شکست خورد

مناظره اول کارکرد روشن گرایانه داشت/روحانی در جبهه دفاعی خود هم شکست خورد
کارشناس سیاسی استان مرکزی گفت: در مجموع مناظره خوبی را شاهد بودیم و برای افرادی که به دنبال حق هستند مناظره اول کارکرد روشن گرایانه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ مجتبی صدیقی کارشناس سیاسی استان مرکزی در خصوص اولین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ در رسانه ملی گفت: در مجموع مناظره خوبی را شاهد بودیم و افرادی که به دنبال حق هستند مناظره اول برایشان کارکرد روشن گرایانه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

صدیقی با اشاره به اینکه روحانی در این مناظره شکست خورد اظهار کرد:روحانی در این مناظره حرفی برای گفتن نداشت و به خاطر اینکه بتواند از خود دفاع کند معاون اول را برای پوشش ضعف های خود به میدان آورد که این معنای خوبی برای آقای رئیس جمهور کنونی نداشت.

,

وی ادامه داد: بعد از برگزاری مناظره در نظرسنجی هایی که در فضای مجازی توسط اصلاح طلبان انجام شد آقای جهانگیری بیشتر از روحانی توانست نظرها را به خود جلب کند.

,

کارشناس سیاسی استان مرکزی بیان کرد: در واقع می توان گفت آقای روحانی در جبهه ای که برای دفاع از خودش تشکیل داده بود هم شکست خورد.

,

صدیقی با تاکید بر اینکه در این مناظره شخصیت های افراد مشخص شد افزود: در این مناظره نگاه کاملا سیاست بازانه و منفعت طلبانه اعتدال برجسته شد.

,

وی ادامه داد: همچنین روحیه آقای قالیباف در برخورد تند و تیز با دروغ هایی که دولت مطرح کرده بود قابل تقدیر و ستودنی بود.

,

کارشناس سیاسی استان مرکزی بیان کرد: همچنین روحیه آقای رئیسی که به عنوان شخصیتی که به عرصه انتخابات ورود پیدا کرده است قابل تحسین است.

,

صدیقی اظهار کرد: نوع ورود به بحث ها و جدل ها و بیان مطالب آقای رئیسی در اولین مناظره قابل تقدیر بود.

,

کارشناس سیاسی استان مرکزی با اشاره به اینکه ارزش فضای آزاد انتخاباتی موجود در کشور برای برخی ها ناشناخته مانده خاطر نشان کرد: بسیاری از کشورها آرزوی برگزاری چنین انتخاباتی را دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه