اخبار داغ

در مراسم افتتاح پروژه های دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد:

کم لطفی رسانه ها در طرح تحول نظام سلامت/ تکمیل «بانک الکترونیکی» سلامت یک آرزو بود

کم لطفی رسانه ها در طرح تحول نظام سلامت/ تکمیل «بانک الکترونیکی» سلامت یک آرزو بود
وزیر بهداشت دولت یازدهم می گوید: کم لطفی های زیادی از سوی رسانه ها در جریان طرح تحول نظام سلامت، از سوی رسانه ها شاهد بودیم که انصاف نبود اما کارهایی مؤثر و قوی انجام شد، چرا که به رسم سربلندی اصفهان در صحنه های انقلاب، کارها با اخلاص انجام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، دقایقی پیش در آیین افتتاح تالار نفیس و مرکز آموزش فضای مجازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان گفت: بسیار خوشحالم که اولین روز کاری هفته را در اصفهان هستم، چرا که اصفهان همیشه در طول تاریخ ایثار و فداکاری هایی مانند دوران های انقلاب اسلامی دفاع مقدس داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , صدای سلامت, صدای سلامت, ؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، دقایقی پیش در آیین افتتاح تالار نفیس و مرکز آموزش فضای مجازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان گفت: بسیار خوشحالم که اولین روز کاری هفته را در اصفهان هستم، چرا که اصفهان همیشه در طول تاریخ ایثار و فداکاری هایی مانند دوران های انقلاب اسلامی دفاع مقدس داشته است.,

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی افزود: همه تلاش کردند تا خدمات بهداشتی درمانی در اصفهان که ظاهراً محروم نیست ولی نقاط محروم زیادی دارد، پر رنگ تر بشود.

,

● سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی رهبر انقلاب، بهترین برنامه مدون 

, ● سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی رهبر انقلاب، بهترین برنامه مدون , ● سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی رهبر انقلاب، بهترین برنامه مدون ,

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از دانشگاه های برتر بی انصافی رسانه ها در طرح تحول نظام سلامت در حوزه های آموزشی، بهداشتی و درمانی است و ضمن احترام به روسای سابق، معتقدیم که باید به رتبه بین المللی سابق برگردد که در این راه گام هایی برداشته شد.

,

هاشمی همچنین از تداوم اقدامات در حوزه سلامت یاد کرد و گفت: دولت ها باید برای سلامت برنامه مدونی داشته باشند و با تغییر دولت ها دست خوش تغییرات نشود و در این راه مقام معظم رهبری این سیاست ها را به خوبی ابلاغ کردند و همه باید طبق آن سیاست ها عمل کنند.

,

قاضی زاده هاشمی از رسانه ها هم انتقادی داشت و تصریح کرد: در جریان طرح تحول نظام سلامت بی لطفی های زیادی از سوی رسانه ها شد که انصاف نبود اما کارهایی مؤثر و قوی انجام شد، چرا که به رسم سربلندی اصفهان در صحنه های انقلاب، کارها با اخلاص انجام شدند.

,

● هزار تخت بیمارستانی، حاصل کمک های خیران اصفهانی

, ● هزار تخت بیمارستانی، حاصل کمک های خیران اصفهانی, ● هزار تخت بیمارستانی، حاصل کمک های خیران اصفهانی,

وزیر بهداشت در جمع مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطر نشان کرد: در اصفهان هزار تخت بیمارستانی به واسطه خیران اضافه شد و یا در حال اضافه شدن است، اصفهان در حوزه بخش خصوصی هم موفق بوده و برای موفق بودن هم باید تنگ نظری ها را کنار بگذاریم.

,

متولی امر سلامت کشورمان در دولت یازدهم تاکید کرد: با رشد بخش خصوصی فرصت های خوبی ایجاد می شود و نه تنها رقیب بخش دولتی نیست بلکه همیار و همکار آن است‌.

,

وزیر بهداشت در پایان از مردم اصفهان خواست تا هر چه با شکوه تر در انتخابات شرکت کنند.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم در این مراسم گفت: در این سه سال شاهد بزرگترین طرح رفاه اجتماعی با عنوان طرح تحول نظام سلامت بودیم که رضایت مندی خوبی را از سوی مردم به دنبال داشت.

,

غلامرضا اصغری افزود: در این چند سال پروژه هایی تکمیل شد که گام مهمی در توسعه حوزه سلامت در استان برداشته شد و تحول بزرگی را به همراه داشت.

,

وی افزود: این چندمین بار که وزیر بهداشت به اصفهان می آید و ما به پشتوانه حمایت های وزیر طرح های بزرگی را توسعه دادیم.

,

اصغری ادامه داد: بیمارستان منظریه خمینی شهر و خور و توسعه بیمارستان های امین و شهرضا هم در دستور کار است.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: بازسازی های زیادی در بیمارستان های مختلف و خانه های بهداشت اتفاق افتاد و افتتاح های زیادی در این باره داشتیم و همچنین در شهرضا طرح ملی ایراپن شکل گرفت که در این طرح با غربالگری و شناسایی بیماران قطعاً بزرگترین شبکه الکترونیکی کشوری تکمیل می شود و پایش سلامت مردم که آرزوی ما بود رقم می خورد.

,

● اعطای نشان حامی سلامت به خیران اصفهانی

, ● اعطای نشان حامی سلامت به خیران اصفهانی, ● اعطای نشان حامی سلامت به خیران اصفهانی,

رئیس منطقه هفت کشوری در حوزه سلامت خاطر نشان کرد: تحول نظام آموزشی هم شروع شد که شامل صلاحیت بالینی و پاسخگو شدن آموزش بود و در حال پیشرفت است؛ تمام این قدم ها با همکاری همه دست اندرکاران وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و همچنین استانداری اصفهان و تمام دستگاه ها بود که امیدواریم این قدم های مثبت ادامه پیدا کند.

,

بر این اساس، در پایان این همایش از خیران بخش سلامت تجلیل و به آن ها نشان حامی سلامت اعطا شد.

,

تالار نفیس یک مرکز جامع آموزشی در منطقه است که امروز به همراه مرکز آموزش فضای مجازی و ساختمان چند منظوره تدبیر بهره برداری قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه