اخبار داغ

روحانی در جمع مردم کرمان:

ملت ما آماده شنیدن دروغ جدید در کشور نیست/دولت یازدهم در ماه های آخر با همه توان حقوق شهروندی را اجرا می کند/شعار دادن و وعده های بی پایه جایگاهی برای مردم ایران ندارد

ملت ما آماده شنیدن دروغ جدید در کشور نیست/دولت یازدهم در ماه های آخر با همه توان حقوق شهروندی را اجرا می کند/شعار دادن و وعده های بی پایه جایگاهی برای مردم ایران ندارد
روحانی در جمع مردم کرمان گفت:همه باید بدانند که دولت یازدهم در ماه های آخر با همه توان خود حقوق شهروندی را اجرا می کند و به کسانی که از حقوق شهروندی خوشحال نیستند و می گویند به مردم نباید آزادی بدهیم و زنان نباید در فعالیت های اجتماعی باشند، می گویم« اگر این مردم بار مسئولیت دولت دوازدهم را بر دوش این خادم خود گذاشتند، بدانند حقوق شهروندی مو به مو اجرا خواهد شد».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آرمان کرمان؛حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع مردم کرمان با اشاره به ایام ماه شعبان و با بیان اینکه در روزهای مقدس باید همه توان خود را برای اهداف و آرمان های بلندمان به کار گیریم گفت: ما هر چه داریم از امام حسین  (ع) است و پیروزی های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ایستادگی، و پیشرفت ما در سایه عشق به خاندان رسالت و به ویژه سیدالشهداء (ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

رئیس جمهور با اشاره به روزهای سرنوشت ساز کشور عنوان کرد: در این ایام جای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی خالی است؛ کاش می شد هنوز هم از وجود این سیاستمدار پخته، صابر و مجاهد نستوه که در انقلاب کنار امام بزرگوار ما و در دفاع مقدس به عنوان بازوی امام راحل و برای حراست از انقلاب اسلامی به عنوان یار دیرین کنار رهبر معظم انقلاب باقی بود، استفاده می کردیم.

,

وی بیان کرد: امروز ما باید راه آیت الله هاشمی را ادامه دهیم؛ ما مسیر عدالت، اعتدال و اصلاحات را رها نخواهیم کرد؛ در مسیری که در سال 92 با هم عهد بستیم و تا امروز در آن مسیر حرکت کردیم، باید راه را تا پایان و رسیدن به اهداف بلندمان ادامه دهیم.

,

روحانی ابراز کرد: از روز اول با هم تصمیم گرفتیم با صداقت و راستگویی و شفافیت مسیر اعتلای کشور را ادامه دهیم؛ اگر روزی در این کشور دروغ جای خود را پیدا کند، پیشرفت از کشور رخت بر می بندد.

,

وی افزود: سال هاست که آمار و حرف های دروغ و نادرست شنیده و دیدیم؛ کشور ما در مسیر پرتگاه قرار گرفت و امروز دیگر ملت ما آماده شنیدن دروغ جدید در کشور ما نیست.

,

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پس از این همه مقاومت و ایستادگی، ملت ایران نشان داده که شعار دادن و وعده های بی پایه جایگاهی برایشان ندارد، خاطرنشان کرد: آمار و ارقام برای آینده ساختن نمی تواند گوش شنوایی در میان مردم عزیز ما داشته باشد، ما باید راهمان را ادامه دهیم زیرا راه ما راه آزادی است.

,

روحانی اظهار داشت: ما نمی گذاریم بار دیگر فضای امنیتی بر دانشگاه های کشور حکم فرما شود؛ اگر حمایت مردم نبود، ما در این مدت هیچ توفیقی را به دست نمی آوردیم.

,

وی تصریح کرد: در طول سه سال و نیم در جلسات تصمیم گیری، خصوصی و عمومی  بارها و بارها رو در روی ما ایستادند تا مردم از فضای مجازی استفاده نکنند و هر روز به ما فشار آوردند تا شبکه های اجتماعی را فیلتر کنند، حالا که موقع انتخاب شده، پیشتاز در استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند.

,

این کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر فضای مجازی چیز بدی بود، برای شما هم باید بد باشد، اذعان داشت: اگر ابزار و وسیله خوبی برای شما هست، چرا برای مردم ما نباشد؟ ما راهمان را با هم آغاز کرده، با هم ادامه می دهیم و با هم به مقصد خواهیم رسید.

,

روحانی مردم استان کرمان را به عنوان یاران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز روز سرنوشت ماست و در مسیر مهمی در حال حرکت هستیم اما عده ای می خواهند ما از وسط راه برگردیم، در حالی که به آنها می گوییم «ما بر نمی گردیم».

,

وی با بیان اینکه کسانی که می خواهند ما وسط راه متوقف شویم، بگویند چرا ما باید از راهمان برگردیم؟ ابراز کرد: راه ما این بوده شرق کشور را آباد کنیم و استان کرمان و استان های شرقی مسیر ارتباط جهان شرق با غرب باشد؛ مسیر ما این بوده که از چابهار و همه شرق کشور راه آهن و جاده را تا اروپا متصل کنیم.

,

رئیس جمهور تصریح کرد: راه ما این بوده که برای اولین بار در ایران آب دریای عمان را به صورت شیرین شده وارد استان کرمان کنیم و تصمیم گرفتیم در استان کرمان سرمایه گذاری ها افزایش پیدا کند؛ در سه سال و نیم یک هزار تفاهمنامه توسط مسئولان با بخش های خصوصی و عمومی امضا شده و در این دولت تاکنون 16 هزار میلیارد تومان این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.

,

وی افزود: برنامه ما در سفرهای استانی این بود که به مردم قولی بدهیم که قابل عمل باشد و تا پایان دولت یازدهم به افتتاح برسد؛ حال که می خواهیم این پروژه ها را افتتاح کنیم، می گویند افتتاح نکنید؛ فکر می کنند، طرح چند صد میلیاردی و هزار میلیاردی که امروز افتتاح می شود، روز گذشته کلنگ زده شده و امروز افتتاح می شود این در حالی است که مردم در طول سه سال و نیم تلاش کرده اند تا این کارها به نتیجه برسد.

,

روحانی بیان کرد: می خواهیم اگر توانستیم غیر از سرمایه داخلی، سرمایه خارجی را هم به داخل کشور آورده تا برای مردم و جوانان شغل ایجاد کنیم؛ در استان کرمان طی سه سال و نیم گذشته حدود 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی به صورت مستقیم و فاینانس جذب شده و مبلغ یک هزار و 387 میلیون یورو سرمایه گذاری انجام شده است.

,

این کاندیدای ریاست جمهوری خطاب به مردم عنوان کرد: در طول این چند سال در سایه وحدت و تلاش شما و همکاری بخش های خصوصی و دولتی استان و حمایت نماینده ولی فقیه در استان، صادرات در این مدت از استان کرمان 5 میلیارد دلار بوده است.

,

روحانی خاطرنشان کرد:  برخی فکر می کنند حقوق شهروندی تنها بر روی کاغذ نوشته شده و اجرا نمی شود؛ ما راه درستی برای اجرای منشور حقوق شهروندی انتخاب کرده ایم و برای اجرای آن، این حقوق  را رها نخواهیم کرد.

,

وی تصریح کرد: همه باید بدانند که دولت یازدهم در ماه های آخر با همه توان خود حقوق شهروندی را اجرا می کند و به کسانی که از حقوق شهروندی خوشحال نیستند و می گویند به مردم نباید آزادی بدهیم و زنان نباید در فعالیت های اجتماعی باشند، می گویم« اگر این مردم بار مسئولیت دولت دوازدهم را بر دوش این خادم خود گذاشتند، بدانند حقوق شهروندی مو به مو اجرا خواهد شد».

,

رئیس جمهور دولت یازدهم با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم حقوق خصوصی مردم تضعیف و نقض شود و اجازه نمی دهیم بی قانونی ها در این کشور ادامه پیدا کند، ابراز کرد: با حمایت مجلس که امروز هماهنگی بسیار بهتری بین دولت و مجلس دهم برقرار شده، راه حقوق ملت را ادامه داده و معتقدیم باید راهمان را برای حقوق ملت ادامه دهیم.

,

روحانی اظهار داشت: از همه کسانی که خادم مردم در دولت یازدهم بودند و امروز راه و مسیر پیروزی ملت را دنبال می کنند تشکر می کنم؛ من قول می دهم که مطالبات شما را می شنوم،  پیام شما را درک می کنم و با همه توان تلاشم را برای آنها به کار خواهم گرفت.

,

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: باید آنچه در فصل سوم قانون اساسی برای حقوق ملت ایران آمده ، تا اجرای آخرین خط و کلمه اش از پا ننشینیم و برای اجرای حقوق ملت همه توانمان را به کار بگیریم.

,

رئیس جمهور دولت یازدهم در پایان خطاب به مردم حاضر در سالن خاطرنشان کرد: آینده های دورتر به دست شما مردم است و وعده گاه ما 29 اردیبهشت کنار صندوق های رای است؛ ما می خواهیم آزادی، امنیت واقعی مردم محور و جامعه محور را و آرامشی که هم اکنون بر کشور حاکم است،  ادامه داده و برای پیشرفت و سربلندی ایران عزیزمان تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه